۸۰۳۳۸۴
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

معاون ورزشی استقلال: با استوکس مذاکره نکردیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هیچ مذاکره ای با آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پیشین تراکتورسازی نداشته ایم.

ایرنا: علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هیچ مذاکره ای با آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پیشین تراکتورسازی نداشته ایم.

وی اظهار کرد: وینفرد شفر یک مربی بزرگ و کاربلد است و همان طور که از ابتدای فصل با قدرت از او حمایت کردیم این روند را تا آخر ادامه می دهیم. حتم داریم با این مربی آلمانی در پایان لیگ برتر به جایگاهی شایسته دست پیدا می کنیم.

او در ارتباط با پرونده شکایت گومز که در کمیته حل اختلاف فیفا به نفع استقلال رد شد گفت: باشگاه لایحه دفاعی خوبی را در این رابطه تنظیم کرد، لطف و کمک خدا هم شامل حالمان شد تا بتوانیم در این پرونده پیروز باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

معاون ورزشی استقلال: با استوکس مذاکره نکردیم

خطیر گفت: درباره اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی استقلال صحبت هایی انجام شده و در حال رایزنی با چند گزینه هستیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نیم فصل چنین اتفاقی رقم می خورد.

معاون ورزشی استقلال در باره جذب رضا کریمی گفت: این بازیکن مدتی در تمرینات استقلال شرکت کرد و پس از تایید فنی شفر امروز رسما با او قرارداد امضا کردیم. به هواداران استقلال قول می دهم این بازیکن جوان که استعداد فوق العاده ای دارد، در آینده ای نزدیک به ستاره فوتبال ایران تبدیل می شود.

رضا کریمی هافبک - مهاجم 20 ساله که سابقه بازی در تیم اسکندربو کورچه ترکیه را دارد با قراردادی سه ساله به جمع آبی پوشان اضافه شد. او از سال 2012 به اردوی تیم نوجوانان ایران دعوت شد و در 17 بازی 12 گل به ثمر رساند. سپس به تیم جوانان دعوت شد و در 9 بازی 5 گل را وارد دروازه حریفان کرد. او در حال حاضر عضو تیم امید ایران است.

خطیر در پایان درباره شکایت بویان نایدنوف بازیکن اهل مقدونیه از استقلال گفت: این بازیکن در استقلال بازی کرده و شانس ما برای پیروزی در این پرونده کم است. با این حال لایحه دفاعی را تنظیم و ارسال کردیم و همه جا با تمام وجود از حق استقلال دفاع می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فلانی

      همین یه عکسو ازش دارین؟
      انگار کاربلد روزگاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفتار تاکتیکی شفر عجیب و مبتدیانه است در حالیکه برای سانتر کردن و هد زدن تبریزی خسرو لازم است هیچوقت این دو باهم در زمین نبوده اند یا زوج هایی مثل وریا و قائدی و مایر و بازیکن عراقی یا وقتی تیم گل زده ‌باید از بازیکن سرعتی مثل قائدی استفاده کند او را بیرون میآورد و در زمانی که تیم حریف فیزیکی بازی می‌کند از گرو استفاده نمیکند

    • موسوی

      نمیدونم تابستان هم هرچی خواستن بازیکن گرفتن و الان هم بازیکن میگیرن و ،بازم مدعی هستن وزیر پرسپولیسه!!!! کلا کیسه و طرفدارانش با هوچی گری و متهم کردن داور و وزیر و.... ،عدم موفقیت خودشون را به این چیزا نسبت میدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیستشون بدون شجاعیان و اون محسن کریمی و اون مهاجم پیکان که خریدن هم پره که حتی بخاطر برگردوندن اینا هم جا ندارن ولی بازم دنبال خرید از جیب وزارت هستن؟رو که نیست سنگ پای قزوینه

    • بدون نام

      کیسه کشا تمام مخارج سرسام آور این فصل و فصل قبلشون مستقیم از جیب وزیر و داورزنی بوده اما با بیشرمی تمام هنوزم دست از دروغ و تمت های برنامه ریزی شده واسه باج خواهی بیشتر بر نداشتن
      حالا مصدومای میلیاردیشون که برگردن شفر گیج میشه ترکیب بچینه اونوقت هنوز دنبال ریخت و پاشن و وزیر هم قاعدتا پرسپولیسی؟؟؟سنگ پای قزوینم کم میاره جلو این قماش

    • بدون نام

      این همه بازیکن را برا کجا میخواید ؟؟

    • بدون نام

      کلا تیمهای بیت المال خور مثل لاشخور میمونن

    • ایرانی

      کلا هزینه های پشت پرده زیادی از بیت مال برای دوتیم پایتخت خرج میشه و فقط گاهی موضوعی که بین حامیان این دو تیم مطرح میشه اینکه کدوم تیم کمتراز اونیکی دریافت کرده! ولی واقعیت تلخ اینکه بیت المال حق تمام مردم ایران هست و اگر هم قراره برای ورزش هزینه باشه اولویت اول باید برای مناطق محروم باشه ولی همش برای ریخت و پاش های این دو تیم هزینه میشه

    • بدون نام

      لاشخورهای حکومتی اون از منشا اینم اینا دنبال آب گلالود هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج