۸۰۳۳۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با صداقت، عاشق صلح و آرامش، آماده ی کمک به دیگران و طرفدار سادگی هستید. از لحاظ سلامت جسمی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است هزینه های سرسام آور زندگی و استرس مربوط به کارتان شما را از لحاظ روانی تحت فشار قرار دهد. وضع سلامتی والدینتان نیز ممکن است نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند. ورزش و توجه به معنویات بهترین راه رهایی از این همه فشار و استرس خواهد بود. امسال شراکت های جدید را آغاز خواهید کرد و در زمینه ی حرفه ای با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که می توانند فرصت های جدیدی را سر راه شما قرار دهند. سرمایه گذاری های گذشته تان امسال به ثمر خواهند نشست. پول هایی که به طور غیر منتظره به دستتان خواهند رسید به ثبات وضع مالی شما کمک زیادی خواهند کرد اما این به شرطی است که دست از ولخرجی برداشته و یک برنامه ریزی حساب شده برای دارایی هایتان داشته باشید. ذهن شما سرشار از ایده های ناب و تازه است، اما تا زمانی که جسارت کافی برای به کار بردن این ایده ها را در خود ایجاد نکنید به هیچ دردی نخواهند خورد. در زمینه ی کاری حسادت و رفتارهای دمدمی مزاجانه می توانند برایتان دردسرساز شوند. زندگی عاطفیتان شاید با هیجان زیادی همراه نباشد اما خبری از مشکلات جدی هم نخواهد بود. مهر، آبان و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهایی است که حتی اگر صدها نفر دور و برتان باشند هم احساس تنهایی می کنید. به نظر می رسد که هیچ کس افکار و احساسات شما را درک نمی کند و حساسیت بیش از اندازه و احساس گرایی شما دارد باعث تنهاییتان می شود. به جای این که خودتان را از جمع کنار بکشید سعی کنید دستتان را به سوی آنها دراز کنید و با آنها همراه شوید. نقاط مشترکی که شما با دیگران دارید خیلی بیشتر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می کنید. ممکن است بین شما و عشقتان مشکلاتی وجود داشته باشد؛ شما باید این را در نظر داشته باشید که همیشه حق با شما نیست. سعی کنید گارد دفاعیتان را کنار گذاشته و به همان اندازه که حرف می زنید گوش کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شاید امروز هزار کار برای انجام دادن داشته باشید، اما تنها در صورتی در انجام آنها موفق خواهید بود که یکی یکی آنها را انجام بدهید. خودتان را با حجم کاری که در انتظارتان است وحشت زده نکنید، این تفکر تنها نقش بازدارنده ای روی عملکردتان خواهد داشت و هیچ کمکی به پیش بردن کارهایتان نخواهد کرد. جنبه مثبت اوضاع را ببینید و کارتان را طبقه بندی کرده و زمانی را هم برای استراحت در بین کارهایتان در نظر بگیرید. شما معمولا به دنبال صلح و آرامش هستید، اما گاهی مجبور می شوید با مخالفت ها و مشکلات دست و پنجه نرم کنید، اگر حرف هایتان صادقانه و صریح و در عین حال همراه با ملایمت و آرامش باشند همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز باید طبیعت ماجراجو و سرکش خود را با کمی نظم و ترتیب متعادل کنید. خندیدن و خوش گذراندن خیلی مهم است، اما رسیدگی به مسئولیت ها و وظایفتان نیز به همان اندازه اهمیت دارد. شما می توانید به هر دوی آنها بدون کنار گذاشتن دیگری برسید؛ در واقع وقتی کار و تفریح در حد تعادل باشند بهترین نتیجه را به دست خواهید آورد. ممکن است در طول روز با اختلاف نظرهایی مواجه شوید که برای شما ناخوشایند هستند، زیرا دلتان نمی خواهد کسی روند معمول کارهایتان را بهم بزند. اما این چالش می تواند دقیقا همان چیزی باشد که برای بهبود بخشیدن به زندگی روزمره تان به آن نیاز دارید. سعی کنید در برخوردتان منطقی باشید و ذهنتان را باز نگه دارید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز هر کاری که انجام می دهید سعی کنید همراه با تفریح باشد و از انجام آن لذت ببرید. در حین انجام کار برای خودتان آواز بخوانید، یا وقتی دارید خانه را تمیز می کنید با بلندترین صدای ممکن آهنگ گوش کنید. فقط خودتان هستید که مسئول حال خودتان هستید، پس دیگران را بخاطر حال بدتان مقصر ندانید و اجازه ندهید کسی کامتان را تلخ کند. شاید احساس کنید که یک چیزی از درون شما را ناراحت کرده و چالشی درونی در اعماق وجودتان جاریست، بهتر است به جای نادیده گرفتن و سرکوب کردن آن همین حالا به آن پرداخته و دلیلی آن را یافته و حل کنید. از این وضعیت بیشترین استفاده را برده و از آن به عنوان انگیزه ای برای رسیدن به رویاهایتان استفاده کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز تمام وجود شما را شور و هیجان در بر گرفته است و هیچ حد و مرزی برای انرژی شما وجود ندارد. دیگران به دیدن این حالت شما عادت دارند، اما کنترل این سطح از شور و انرژی برایتان دشوار خواهد بود. سعی کنید سر خودتان را با پروژه های خلاقانه گرم کنید. شما عادت دارید که همیشه مورد تحسین و تأیید دیگران قرار داشته باشید، اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که مورد تعریف و تمجید قرار گرفتن اعتیاد آور است! مواظب باشید بیش از حد به تعریف های دیگران از خودتان وابسته نشوید تا اگر روزی تصمیم گرفتید کاری کنید که برای آنها خوشایند نبود پشیمان نشوید و فکر نکنید که اشتباه کرده اید!

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما استاد غرغر کردن هستید! مدام در کارها و رفتارهای دیگران به دنبال ایراد می گردید و وقتی هم موفق شدید نمی توانید در مورد آن سکوت کنید و چیزی نگویید. این وضعیتی که در اثر شرایط کیهانی فعلی به وجود آمده است باعث به وجود آمدن بحث هایی بین شما و اطرافیان و به ویژه خواهر و برادرهایتان خواهد شد. شما با انتقادهای بیرحمانه تنها بحث و ناراحتی به وجود خواهید آورد، پس عاقلانه تر این است که ساکت باشید! شما فعلا آمادگی لازم برای تصمیم گیری در مورد مسائل مالی و یا شراکت حرفه ای را ندارید، پس بهتر است حداقل چند روزی تصمیم گیری در مورد چنین مسائلی را به تعویق بیندازید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شاید نیاز داشته باشید زمانی را در خلوت خود بگذرانید تا برنامه ریزی هایتان را به صورت مجدد مورد بررسی قرار دهید. اثراتی که دیگران و حرف هایشان روی شما دارند می تواند روح و روان شما را به بازی بگیرد. دلیلی ندارد که همیشه بخواهید همان کاری را انجام دهید که دیگران به شما دیکته می کنند، شما قدرت تشخیص لازم برای این که خودتان در مورد انتخاب هایتان تصمیم گیری کنید را دارید. امروز کارهای زیادی در انتظارتان هستند و باید سرعت عملتان را بالاتر ببرید تا بتوانید با مسائلی که به طور غیر منتظره سر راهتان قرار هستند روبرو شوید. این وضعیت می تواند همان نیروی پیش راننده ای باشد که مدت ها به آن نیاز داشته اید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما تحت شرایط کیهانی موجود به میزان غیر قابل باوری احساساتی شده اید و هیچ کنترلی روی احساسات خود ندارید و نمی توانید آنها را مخفی نگه دارید. شاید این شرایط برای شما کمی سخت باشد، اما این وضعیت جنبه های مثبتی نیز دارد که نباید آنها را نادیده بگیرید، از جمله اینکه شما را قادر می سازد درک بهتری از اطرافیانتان داشته باشید و به احساسات و نیازهای آنها بیشتر توجه کنید. یک چیز دیگر هم هست! این که گاهی قلب ما خیلی بهتر از مغزمان می تواند ما را در انتخاب مسیر درست راهنمایی کند، پس امروز با خیال راحت به ندای قلبتان گوش کنید و ببینید شما را به کدام مسیر هدایت خواهد کرد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز داشتن نظم، برنامه ریزی و کمی حس ششم تنها چیزهایی هستند که برای رسیدن به موفقیت به آنها نیاز دارید. البته این را هم در نظر داشته باشید که عمل گرایی به این معنا نیست که باید بیش از اندازه جدی و بداخلاق باشید. یادتان باشد که رسیدگی به مسائل جدی اگر نگرشی مثبت نسبت به وضعیتتان داشته باشید می تواند خیلی هم لذت بخش باشد. داشتن لبخند به روی لب هایتان می تواند کمک زیادی به پیشرفت شما بکند. شما از آن آدم هایی نیستید که بخواهید به خاطر هر مسئله کوچک و پیش پا افتاده ای دلخور شوید، اما نشان دادن احساستان نسبت به چیزی که شما را ناراحت می کند می تواند به حل شدن آن کمک کند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

احساس مسئولیت برای شما حسی کاملا شناخته شده است و همیشه و در هر شرایطی با شما همراه است. شما همیشه چنان تعهدی نسبت به وظایف و مسئولیت های خود دارید و طوری به آنها می چسبید که گاهی دیگران به عقلتان شک می کنند! درست است که باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشید اما گاهی بعضی چیزها پیش می آیند که از کنترل شما خارج هستند و دست و پا زدن برای تحت کنترل درآوردن آنها چیزی جز اتلاف وقت و انرژی برای شما به همراه نخواهد داشت. امروز شما نسبت به قدرت های درونی خود و توانایی های ذاتیتان دچار تردید شده اید، اما شاید لازم باشد چشم هایتان را بشویید!

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز به نظر می رسد که زمان دارد مثل برق و باد می گذرد، پس بدون آن که از چیزی بترسید خودتان را با جریان آن هماهنگ کنید. البته جانب احتیاط را هم باید رعایت کنید، به ویژه این که بعدازظهر امروز ممکن است چیزی از عمق ناخودآگاهتان که خودتان حتی متوجه این که دارد آزارتان می دهد نبوده اید سر برخواهد آورد و شما را به چالش خواهد کشید. البته نباید دلسرد شوید، این بحران درونی می تواند در نهایت به تغییراتی مثبت منجر شود. نیازی نیست برای به دست آوردن توجهی که می خواهید دست به مبالغه بزنید و از یک اتفاق کوچک داستانی بزرگ بسازید؛ بهتر است در هر شرایطی در کنش ها و واکنش هایتان احتیاط بیشتری به خرج دهید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید خواب های عجیب و غریب شب گذشته تان به وضوح جلوی چشم هایتان رژه می روند. پیش از هر کار دیگری هر آنچه به خاطر می آورید را یادداشت کنید زیرا رویاهای شب گذشته تان پیام هایی از ضمیر ناخودآگاهتان هستند و با کمی تجزیه و تحلیل می توانید از آنها اطلاعات بسیار جالب و مفیدی درباره ی خودتان به دست بیاورید! کمترین سودی که این کار برایتان خواهد داشت این است که می توانید از تصاویری که دیده اید برای خلق یک اثر هنری استفاده کنید! از آنجایی که امروز خلاقیت شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد به شما توصیه می شود حتی اگر زیاد اهل هنر نیستید هم شانس خود را امتحان کنید!

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج