جاباما
۸۰۳۸۱۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

مریل استریپ: از ترامپ می‌ترسم!

مریل استریپ که تا کنون سه جایزه اسکار دریافت کرده است، گفت: من از ترامپ می‌ترسم. طوفانی در حال شکل‌گیری است و همه آن را احساس می‌کنند. خود او هم آن را احساس می‌کند.

خبرگزاری فارس: مریل استریپ یکی از عنوان‌دارترین هنرپیشگان تمام دوران هالیوود و جهان است و بیشترین نامزدی اسکار را داراست، در خلال فستیوال فیلم «مونت‌کلِر» در برنامه «شبی با استفن کولبرت» که برای جمع‌آوری کمک خیریه در نوآرک نیوجرسی برگزار شده از علایق و تنفرهایش سخن گفت.

استریپ در این برنامه و مقابل ۲۸۰۰ تماشاچی حاضر در سالن گفت: «من از ترامپ می‌ترسم. نمی‌توانم ترامپ را در ساعت ۳ نیمه شب تنها تصور کنم. طوفانی در حال شکل‌گیری است و همه آن را احساس می‌کنند.

خود او هم آن را احساس می‌کند. کودکان او نیز در خطر هستند و من این را احساس می‌کنم. با خود فکر می‌کنم اگر بچه‌های من در خطر بودند چکار می‌کردم؟ هر کاری که می‌شد را انجام می دادم. هرکاری. تا آنها را از دردسر و خطر برهانم. ازینرو ما باید بترسیم.

مریل استریپ: از ترامپ می‌ترسم!

کولبرت ضمن معرفی و ذکر مقدمه‌ای در مورد مریل استریپ به ترامپ هم اشاره‌ای کرد و گفت: «مریل استریپ بزرگ‌ترین هنرپیشه زنده نسل ما نامیده می‌شود. اما من فکر می‌کنم بزرگ ترین افتخار زمانی است که او را ( با صدای ترامپ): یکی از مردمی‌ترین هنرپیشه‌های هالیوود بنامیم...خوش آمدید خانم استریپ!

استریپ در گفتگو با کولبرت در مورد اوایل آغاز کار هنرپیشگی‌اش گفت: هرگز فکر نمی‌کردم ستاره سینما شوم زیرا بینی‌ام خیلی بزرگ بود.

کولبرت در مورد فیلم بردلی کوپر «تولد یک ستاره» و بازی «لِیدی گاگا» از استریپ پرسید که آیا او می‌توانست این نقش را بازی کند؟ وی پاسخ داد: نه! به هیچ وجه! هیچ کس بجز لِیدی گاگا نمی‌توانست این نقش را به این خوبی بازی کند. در این فیلم شخصیت به مراتب از پیش بردن جریان روایی فیلم مهم‌تر است، اما بردلی کوپر این حرکت را نیز اداره کرده و به جریان می‌اندازد آنهم به شکلی باشکوه و زیبا.

استریپ همچنین از فیلم‌های جدید «سوارکار» خلو ژائو و «اصلاحیه اول» پُل شرِیدِر و بازگشت «مِری پاپینز» تعریف کرد و در مورد مری پاپینز گفت: «این فیلمی بزرگ است. من این حرف را در مورد تمام فیلم‌هایی که کار کرده‌ام نمی‌گویم اما این فیلم من نیست بلکه فیلم «امیلی بلانت» و «لین منوئل مِرِندا» است. این فیلم هدیه‌ای کوچک برای آمریکا در روز کریسمس است.»

استریپ همچنین از فیلم «رویاهای شیرین» سال ۱۹۸۵ یاد کرد و نقش شخصیت «پَتسی کلاین» که قرار بود بازی کند اما این نقش را از دست داد و به «جسیکا لَنگ» رسید. او در مورد این فیلم و این نقش گفت: «جسیکا بهتر از هر انسان دیگری این نقش را بازی کرد اما من برای از دست دادن این نقش خیلی ناراحت شدم.»

این بازیگر اسکاری گفت که در آن زمان نقش را بخاطر قیافه‌اش از دست داد و در جواب سوال یکی از مخاطبین که چطور بر نقدها و ایرادهایی که بر قیافه‌ات می‌گرفتند، غلبه کردی؟ گفت: «بزرگ‌ترین موهبتی که در کار من وجود داشت این بود که از همان اوایل کارم به عنوان هنرپیشه‌ای که برای جذابیت ظاهری‌اش به خدمت گرفته می‌شود، به کار گرفته نشدم و بر مبنای هنرپیشگی صرف کار می‌کردم زیرا من هنرپیشه شخصیتی بودم که در فیلم وجود داشت و قرار نبود که خودم را بازی کنم.»

«مری لوئیز استریپ» متولد ۱۹۴۹ آمریکا و دارنده سه جایزه اسکار است. استریپ پس از کاترین هپبورن (با چهار اسکار)، مشترکاً با اینگرید برگمن، جک نیکلسون، والتر برنان و دانیل دی-لوئیس (هر کدام با سه جایزه)، از رکوردداران دریافت اسکار بازیگری است. وی همچنین با ۲۱ نامزدی اسکار (۳ بار برنده شدن) و ۲۸ نامزدی جایزه گلدن گلوب (۸ بار برنده شدن) از نظر تعداد نامزدی این جایزه‌ها در میان تمام بازیگران دارای رکورد است.

از فیلم‌های مشهور او می‌توان به «شکارچی گوزن»، «انتخاب سوفی»، «خانه ارواح»، «اتاق ماروین» و «ساعت‌ها» اشاره کرد. استریپ از دیدگاه بسیاری از منتقدین به عنوان برترین بازیگر در قید حیات دنیا شناخته شده‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نترس عزیزم برای درک ترامپ باید مرد باشی نه عروسک!

    • بدون نام

      نترس استریپ جون. ترامپ کاریت نداره
      از اوباما جونت و هیلاری جونت حرومزاده تر نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج