۸۰۳۸۵۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

گوشی ۵G اولین بار در آمریکا عرضه می‌شود

سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد با همکاری اپراتور مخابراتی ورایزن یک گوشی هوشمند مجهز به فناوری ۵G را در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت فناوری‌های نوین و گسترش تلاش و فعالیت‌ شرکت‌های مختلف تکنولوژی و اپراتورهای بین المللی برای برقراری و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G، می‌توان گفت که یک ماراتن و رقابت تنگاتنگی میان این غول‌های تکنولوژی درگرفته است و هر یک از آن‌ها در تلاشند نخستین اپراتور و شرکت مخابراتی باشند که امکان دسترسی و بهره‌برداری از جدیدترین نسل از اینترنت ۵G را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند.

حالا به تازگی شرکت سامسونگ نیز اعلام کرده است که می خواهد با همکاری یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی فعال در ایالات متحده آمریکا، ورایزن، یک گوشی هوشمند مجهز به فناوری ۵G را در نیمه نخست سال آینده میلادی برای کاربران آمریکایی معرفی و عرضه کند.

البته هنوز اطلاعات و جزئیات دیگری از برنامه‌های این شرکت برای رونمایی و عرضه چنین گوشی هوشمندی منتشر نشده و در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که این موبایل در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی و سپس روانه بازارهای فروش ایالات متحده شود.

بر اساس گزارشی که در وب سایت رسمی شرکت ورایزن آمده است، پیش از این شرکت‌های دیگری همچون سونی، لنوو، هواوی و غیره نیز اعلام کرده بودند که به منظور افزایش سودآوری و درآمدزایی و همچنین جلب نظر مشتریان و کاربران، قصد دارند گوشی‌های هوشمندی را که از فناوری نوین نسل پنجم اینترنت ۵G بهره می‌برند، استفاده کنند.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MMIISSSEEE

      بگوئید در ایران نیاورند که شبکه اینترنت ایران هنوز به ۲ گرگ وابسته است و گاهی وقت ها هم دو گرگ را پاس نمیکند.خدایا آنها کجا هستن ما کجا هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا آمریکاین ما ایرانیم

      • MMIISSSEEE

        راست گویی
        بابا تو دیگه کی هستی اصغر
        معلومه مورخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج