جاباما
۸۰۳۹۵۵
۲۲ نظر
۷۵۴۹
۲۲ نظر
۷۵۴۹
پ

شخصیت شناسی؛ کدام پروانه را انتخاب می‌کنید؟

پروانه‌ها نماد زنده آزادی و زیبایی هستند و به عنوان الهام یا به خاطر ارتباط قدرتمندی که با آزادی و زیبایی طبیعت دارند، هنرمندان زیادی از آن‌ها در آثارشان استفاده می‌کنند.

برترین‌ها- الهام مظفری : پروانه‌ها نماد زنده آزادی و زیبایی هستند و به عنوان الهام یا به خاطر ارتباط قدرتمندی که با آزادی و زیبایی طبیعت دارند، هنرمندان زیادی از آن‌ها در آثارشان استفاده می‌کنند. آن‌ها به خاطر ماهیتشان نماد تغییر و نتایج مثبتی هستند که می‎‌تواند روی دهد. با این حال، ذهن ناخودآگاه ما به روش‌های گوناگونی پروانه را تفسیر می‌کند و رنگ، شکل و ترکیب بندی آن‌ها را بدون درک معنای آن، تحلیل می‌کند. در این مطلب آزمون با انتخاب یک پروانه می‌توانید با جنبه‌های پنهان وجودتان آشنا شوید.
شخصیت شناسی؛ کدام پروانه را انتخاب می‌کنید؟

۱. صادق و حساس هستید
شخصیت شناسی؛ کدام پروانه را انتخاب می‌کنید؟

اگر این پروانه را انتخاب کردید، حساس، صادق و بسیار رمانتیک هستید. شما با دیگران احساس همدردی زیادی دارید، حتی باکسانی که نمی‌شناسید، چون همیشه خودتان را جای آن‌‌ها می‌گذارید. شما بسیار احساساتی هستید و همیشه حواستان به احساسات و نیاز‌های دیگران هست، تا حدی که احساسات خودتان را نادیده می‌گیرید. کمک به دیگران در ذات شماست و همیشه آماده آن هستید. با این حال، باید همیشه اول مراقب خودتان باشید، چون برای در میان گذاشتن احساستان مبارزه می‌کنید. نه به خاطر اینکه نمی‌خواهید، بلکه چون احساس می‌کنید بار اضافی روی دوش دیگران می‌شوید. باید همیشه یادتان باشد که مشکلاتتان به اندازه مشکلات دیگران مهم هستند و باید با خودتان هم به زیبایی و مهربانی دیگران رفتار کنید.
۲. صلح جو هستید
شخصیت شناسی؛ کدام پروانه را انتخاب می‌کنید؟

اگر این پروانه را انتخاب کردید یعنی فرد هماهنگ و صلح‌جویی هستید. شما شخصیت بسیار آرامی و واقع بینی دارید. کلمه «تعادل» به خوبی شما را توصیف می‌کند و سعی می‌کنید آن را در همه جنبه‌های زندگیتان رعایت کنید. شما معتقدید حفظ تعادل بین زندگی شخصی و حرفه‌ای برای سلامت روح مهم است و عمیقا اعتقاد دارید که تعادل کلید خوشبختی است. در مواجهه با یک موقعیت ناخوشایند به راحتی وحشت زده می‌شوید و بدون اینکه زیر بار بروید به راحتی ایمانتان را از دست می‌دهید. اطرافیانتان نمی‌توانند متوجه شوند، چون ترجیح می‌دهید احساساتتان را پنهان کنید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید.
۳ . روح خلاقی دارید
شخصیت شناسی؛ کدام پروانه را انتخاب می‌کنید؟

شما زیبایی را در همه چیز می‌بینید. جایی که بسیاری از افراد فقط یک گل می‌بینید، شما همه جهان را درون آن می‌بینید. شما دوست دارید همه چیز را تحلیل کنید حتی وقتی مجبور نیستید. تحلیل چیز‌ها روش شما برای درک زندگی است. این شما را تبدیل به فردی بسیار منطقی می‌کند که بیشتر افراد او را بسیار پخته می‌بینند. در شغلتان، کمال را دوست دارید و ترجیح می‌دهید کارتان را خوب، ولی دیر تحویل دهید تا یک کار معمولی و به موقع. این شما را فردی پرکار می‌کند، اما برایتان آزاردهنده نیست، چون کاری که می‌کنید را دوست دارید. شما لذت را در چیز‌های کوچکی می‌یابید که دنیا را برایتان معنا می‌کند و سعی می‌کنید این را به کسانی که سعی می‌کنند شما را بفهمند، نشان دهید.
۴. بلندپرواز هستید
شخصیت شناسی؛ کدام پروانه را انتخاب می‌کنید؟

در مدرسه، شما را فرد موفقی می‌دانستند. نه لزوما کسی که میلیونر می‌شود بلکه کسی که بلندپرواز و منظم است و به اهدافش می‌رسد. شما معتقدید که هدف دارید و می‌خواهید آن را پیدا کنید و در آن پیشی بگیرید، چون شخصیت شما را تعریف می‌کند. شما تنبلی را دوست ندارید و با افراد سختکوش ارتباط برقرار می‌کنید. شما احساس امنیت را دوست دارید و این باعث می‌شود از شکست بترسید. شکست بزرگترین ترس شماست، اما در کارتان همیشه به خودتان ثابت می‌کنید که یک قدم به هدفتان نزدیک‌تر می‌شوید. گاهی زندگی شخصی خود را رها می‌کنید، اما فورا احساس گناه می‌کنید و سعی می‌کنید به خطر کسانی که دوستشان دارید، همه چیز را درست کنید. چون شما عمیقا باور دارید که فقط موفقیت هایتان را می‌توانید با آن‌ها در میان بگذارید.
۵ . مشتاق هستید
شخصیت شناسی؛ کدام پروانه را انتخاب می‌کنید؟
شما شخص مشتاق و باانگیزه‌ای هستید. شما لذت را در همه چیز پیدا می‌کنید و همیشه در هر موقعیتی نیمه پر لیوان را می‌بینید. رویا‌ و اهداف شما در زندگی کسب تجربه تا حد ممکن است، چون معتقدید این معنای واقعی زندگی است. یکی از بزرگترین ترس‌های شما خستگی است. شما معتقدید خستگی و ملالت، زندان روانی است و گرفتار شدن در آن در حالی که همه دنیا منتظر است توسط شما کشف شود، بدترین چیزی است که ممکن است برایتان اتفاق بیفتد، چون زندگی بسیار کوچک و زیباست. اگرچه سعی می‌کنید همه چیز را به موقع انجام دهید، اما بیشتر اوقات این اتفاق نمی‌افتد. شما سعی می‌کنید چند کار را همزمان انجام دهید، بنابراین تمرکزتان را از دست می‌دهید و در پایان پربازده نیستید، چون اشتیاقتان را بین راه از دست می‌دهید. اما چون این بخش بزرگی از شخصیت شماست، چیزی است که شما را از دیگران متمایز می‌کند و باید به جای تغییر، سعی کنید آن را بپذیرید.
۶. شما فرد منطقی هستید
شخصیت شناسی؛ کدام پروانه را انتخاب می‌کنید؟
شما بسیار عاقل و منطقی هستید. اطرافیانتان همیشه برای مشورت‌ یا انتقاد‌های سازنده و صادقانه سراغ شما می‌آیند، چون می‌دانید چطور احساساتتان را کنترل کنید. شما به خودتان اجازه نمی‌دهید احساساتتان را در تصمیم گیری دخیل کنید، چون معتقدید مانع دیدن درست و غلط می‌شود. علاوه بر این اخلاق برایتان اولویت است و همیشه سعی می‌کنید کار‌ درست را انجام دهید، چون داشتن ذهن پاک یکی از ارزشمندترین چیز‌ها برای شماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahsa

      من چهار رو انتخاب کردم و کاملا هم درست بود

      پاسخ ها

      • ebliss

        منم چهار رو انتخاب کردم و کاملا درست بود

      • بدون نام

        و همچنین منم 4 رو انتخاب کردم و درست بود

      • بدون نام

        منم چهار رو انتخاب کردم

    • بدون نام

      من ملخ دوست دارم شخصیت شناسی ملخی بزار

    • مری

      ماشاءالله همه ی گروها عالی هستن چرا یکی ازین آدمهای فوق العاده رو من ندیدم !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من من من من

    • بدون نام

      چرت بود

    • بدون نام

      واقعا خوب بود

    • بدون نام

      من ۱ و ۴ رو انتخاب کردم کاملا درست بود

    • بدون نام

      کاملا غلط
      هیچکدوم از چیزهایی که گفت درست نبود

    • بدون نام

      واقعا اینا با چه علمی ثابت شده ان؟
      اصلا به اینجور چیزا اعتقاد ندارم

    • سویل

      بلند پروازم بشدتتتتتت.

      پاسخ ها

      • وروجک@@@

        سلام سویل @@@منم 4راانتخاب کردم♡♡♡♡ منم بلندپروازهستم...بدجور♧♧♧♧♧

      • بدون نام

        شخصیتمون شبیه همه
        تو اون یکی تست هم مثل هم انتخاب کرده بودیم

    • فرزانه شماره4

      شمارع 4بلندپروازهستم

    • بدون نام

      من ۱ رو انتخاب کردم درست بود

    • بدون نام

      کاملا درست

    • بدون نام

      من ۴ رو انتخاب کردم ولی هیچکدوم درست نبود مخصوصا اخداف ها

    • ماهور

      من 1و 3 رو انتخاب کردم. و واقعا هم درسته

    • بدون نام

      من ۴رو انتخاب کردم ،اول به خاطر رنگ وجذابیتش ،

    • بدون نام

      برای من که شماره 4 رو انتخاب کردم کاملا درست بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج