جاباما
۸۰۴۰۱۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

سهم گوشی‌های چینی از بازار افزایش یافت

بررسی های موسسه تحقیقاتی گارتنر از رشد ۱.۴ درصدی بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ خبر می دهد.

خبرگزاری مهر: بررسی های موسسه تحقیقاتی گارتنر از رشد ۱.۴ درصدی بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ خبر می دهد.

طی این مدت ۳۸۹ میلیون واحد گوشی در سراسر جهان عرضه شده است و اگر چه سامسونگ هنوز کنترل این بازار را در اختیار دارد، اما رقبای چینی آن مانند هواوی و شیوآمی به سرعت در حال نزدیک شدن به سامسونگ هستند.

بر همین اساس سامسونگ با عرضه بیش از ۷۳ میلیون گوشی ۱۸.۹ درصد از این بازار را در اختیار داشته است. این در حالی است که سهم آن از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ برابر با ۲۲.۳ درصد بوده است.

هواوی با افزایش سهم ۹.۵ درصدی خود به ۱۳.۴ درصد در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ عرضه گوشی های خود را از ۳۶ به ۵۲ میلیون واحد افزایش داده است.

رتبه سوم متعلق به اپل است که مانند پارسال کماکان ۱۱.۸ درصد از این بازار را با عرضه بیش از ۴۵ میلیون واحد گوشی در اختیار دارد. سهم شیائومی هم از ۷ به ۸.۵ درصد افزایش یافته و این شرکت توانسته طی این مدت ۳۳ میلیون واحد گوشی روانه بازار کند.

در نهایت رتبه پنجم هم متعلق به اوپو از چین است که سهم خود را از ۷.۷ به ۷.۹ درصد افزایش داده و بیش از ۳۰ میلیون واحد گوشی عرضه کرده است.

کارشناسان معتقدند سامسونگ با توجه به کاهش استقبال از برخی گوشی های سری گالکسی خود از یک سو و ناکامی در عرضه یک گوشی پرچمدار محبوب از سوی دیگر، از رقبای چینی که گوشی های قدرتمندی با قیمت های پایین تر عرضه می کنند عقب مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گوشی آشغال چینی نخرید مخصوصا هوآوی داغ که میکنه انگار ماهی تابه گذاشتی در گوشت بیشتری آمار سوختن هارد رو هم داره خلاصه پولی که میخواید پای هواوی بدید برید گوشی های میان رده شرکت سامسونگ بخرید بهتره

      پاسخ ها

      • نامور

        حالت خوبه هارد چی چیه؟! من هم p8 دارم هم s6 والا اس ۶ به مراتب بیشتر داغ میکنه البته هر کدوم مزایای خودشو داره و از هر دوشون راضی‌ام ولی در مورد مسایل سلیقه ای قضیه به نظر من شکل ظاهری گوشی هواویم و رابط کاربریش زیباتره نه اینکه بهتره فقط زیباتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج