جاباما
۸۰۴۰۹۸
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

علم الهدی: مازندران پایگاه تفریحات آزادانه شده

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مازندران پایگاه تمام خوش‌گذرانی و تفریحات افرادی است که خودشان را در یک فضای بازمی‌بینند که آزادانه هر کار بخواهند می‌کنند.

باشگاه خبرگاران جوان: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در جمع اعضای ستاد نماز جمعه ساری با بیان اینکه مازندران با وضعیت خاصی که دارد عرصه شدید منکرات شرعیه است، گفت: هر کاری می‌کنیم باید به‌عنوان دفاع از پیغمبر (ص) و دین و در جبهه دفاع از اسلام در مقابل دشمن باشد و باید از ظرفیت خدمت در نماز جمعه استفاده کنید و وظیفه خودتان در مقابله با دشمن را چه به‌صورت حقیقی و چه به‌صورت مجازی انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله نظامی ندارد، افزود: از روزی که دفاع مقدس ما تمام شد، دشمن در پایگاه‌های نظامی اطراف کشور مثل سگ پارس می‌کند و قدرت نزدیک شدن ندارد، زیرا از مردم که پشتیبان حکومت هستند، می‌ترسد.

امام جمعه مشهد با بیان تفاوت میان کشور‌هایی مثل ترکیه و پاکستان با ایران، ادامه داد: مردم ترکیه و پاکستان حکومت را متصل به دین نمی‌دانند ولی در ایران مردم دینشان را برای نظام و انقلاب می‌دانند و تنها چیزی که نظام را حفظ کرده است مردم هستند به همین دلیل حمایتی که مردم از نظام دارند در کشور‌های دیگر نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه راه تسلط دشمن بر نظام برداشتن سفره دین از زیر پای جوانان با رواج منکرات و فحشا است، گفت: در صورت رواج بی‌عفتی، جوانی که در بستر فحشا اوقات خود را می‌گذراند، به دلیل نداشتن دین از نظام حمایت نمی‌کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در هر عرصه‌ای برای خدمتگزاری به دین وارد می‌شوید، از سینه‌زنی برای امام حسین (ع) تا ستاد اقامه نماز جمعه تکلیفتان است مقابل این‌ها ایستادگی کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پای کار آمدن جمع مردمی برای از بین بردن فسق و فجور، دستگاه‌ها را به دنبال خود می‌کشد، ادامه داد: ستاد اقامه نماز جمعه از هر تشکیلاتی مقدس‌تر است، چون جوانان در آن حضور دارند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در جریان امر به معروف و نهی از منکر، گفت: با ظرفیتتان جلوی مفاسدی را که از جای دیگر می‌آورند، بگیرید و از زندگی و شهرتان دفاع کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا همینطور است
      جوانها از دین خارج شده اند
      امیدوارم به زودی ریشه استکبار جهانی خشک بشود

    • بدون نام

      هنوز خیلی مونده تا مثل مشهد بشه...

    • مش قاسم

      آقای علم الهدی تصمیم دارود قلمرو خود را افزاطش دهند؟

    • بدون نام

      شما در در خصوص ملک وحوزه فرمانروائی خودت صحبت کن،مگه مازندران امام جمعه ندارد که تو در همه چیز دخالت میکنی.

    • بدون نام

      آفرین ، مشهد داره گسترش قلمرو میده

    • بدون نام

      مشهد را اصلاح کردی حالا نوبت مازندران شده؟

    • رضا

      مشهد هم شده!!!

    • مهدی

      نه که مشهد نیست

    • بدون نام

      آقای علم الهدی. درست است ما همه شهید دادیم اینقدر جانباز باید حرمت نگه داشت ولی اگر زیاد هم سخت گیری شود آفت آن بیشتر از آنی که انتظار داریم چقدر دلار این مملکت به گشورهای همسایه برای تفریح خرج میشود من از طه دل خیلی به نظرات شما قایل هستم ولی زمانه نشان داده با زور هیچ چیز درست نمیشود بلکه بدتر هم میشود یک موقع ماهواره ها را میگرفتند مردم هریس میشدند ولی الان بیشترشان شاید در یکماه باز نگنند

    • بدون نام

      حرف حضرتعالی کاملا درست است و خدا لعنت کند شاه خاءن و آمریکای جنایتکار رو و انشاءالله خداوند متعال 120 سال دیگر به شما و سایر هم لباس های شما طول عمر و سلامتی بده تا این بساط رو جمع کنید و اسلام واقعی را حاکم کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج