۸۰۴۱۳۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

اپلیکیشن یوتیوب رکورد زد

سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب که از سال ۲۰۰۵ راه اندازی شده، این روزها توانسته توجه کاربران گوشی های هوشمند را هم به خود جلب کند.

خبرگزاری فارس: اپلیکیشن یوتیوب از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس است و شدت استقبال از این برنامه آن را به یک نرم افزار تاریخ ساز مبدل کرده است.

این اپلیکیشن رکورد ۵ میلیارد بار نصب را پشت سر گذارده و به اولین برنامه ای در گوگل پلی مبدل شده که توانسته چنین رکوردی را به ثبت برساند. همین امر نشان می دهد مشاهده ویدئو در فضای مجازی یکی از محبوب ترین فعالیت هاست و می توان انتظار داشت در آینده نیز شرکت هایی که در این زمینه سرمایه گذاری کنند، کماکان محبوبیت بالایی داشته باشند.

گفتنی است یوتیوب دوّمین وبگاه پرطرفدار در جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شود.

یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند سابق پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وبگاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند.

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده می‌توانند ویدئوها را تماشا کنند، افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوها را در کانالشان بارگذاری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هم هنوز فیلترش کنید

    • ممد

      فقط سروش

    • سهراب خان ♔

      یوتوب عالیه، دارای بهترین گرافیک و دقت در برنامه نویسی این اپلیکیشن بسیار راضی کننده هست یعنی کمترین اشنباه در کار با برنامه رو داره. و سرعت عجیب بالایی در مشاهده فیلمها با بهترین کیفیت ممکن رو داره. بهترین و کاملترین البومهای موسیقی سنتی و جدید روز رو داره.و..... اما اگر پریمیوم یوتوب هم رایگان یا حداقل ارزونتر میشد خیلی بهتر بود. تا چن وقت پیش پریمیوم ۵۰ هزار تومن بود!!

    • آرش

      ما که توی ایران از همه چیز محروم هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج