جاباما
۸۰۴۱۵۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پایان طلسم منصوریان برای برانکو؛ نفر سی و سوم

رکورد منصوریان مقابل برانکو، در پنجمین تقابل شکست و او هم به لیست قربانی‌های سرمربی پرسپولیس اضافه شد.

وبسایت نود: یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان، دو مربی جوان و موفق سال‌های اخیر لیگ برتر سخت‌ترین رقبای برانکو از زمان حضور روی نیمکت پرسپولیس بودند. گل‌محمدی خوب تیم برانکو را می‌برد و منصوریان هم شکست ناپذیر به نظر می‌رسید. فصل پیش، برانکو توانست رفت و برگشت تراکتور یحیی را ببرد و رکورد او را تمام کند. این فصل هم در هفته اول پرسپولیس، پدیده با مربیگری گل‌محمدی را برد.

با این حال اخراج زودهنگام منصوریان در فصل گذشته، باعث برانکو فرصت رویارویی دوباره با او و شکست طلسمش را از دست بدهد. منصوریان فصل پیش بعد از هفته هفتم، خانه نشین شد و این فصل هم روی نیمکت هیچ تیمی نبود. سرانجام، نشستن روی نیمکت ذوب آهن منصوریان را به لیگ برگرداند و بازی عقب افتاده پرسپولیس و ذوبی‌ها، فرصت داد تا برانکو نام او را هم به لیست مربیانی که شکست‌شان داده اضافه کند.

برانکو از اواخر لیگ چهاردهم که روی نیمکت پرسپولیس نشسته تا امروز، حدود سه سال و نیم مربی پرسپولیس بوده و در این سال‌ها ۳۳ مربی مختلف را شکست داده است. کمالوند، ویسی و دایی به ترتیب بیشترین باخت را به برانکو داده‌اند. کمالوند با گسترش فولاد و صنعت نفت ۶ بار به برانکو باخته، ویسی با استقلال خوزستان و سپاهان ۵ بار باخته و دایی روی نیمکت صبا، نفت و سایپا ۴ بار شکست خورده است.

اولین مربیانی که به برانکو در فوتبال ایران باختند، مرفاوی و قلعه‌نویی روی نیمکت پیکان و استقلال بودند. آخرین نفر هم تا پیش از بازی امروز، جواد نکونام محسوب می‌شد که این فصل برای اولین بار بازی مقابل پرسپولیس به عنوان سرمربی را تجربه کرد و شکست خورد.

عنوانی که امروز به منصوریان رسید. با شکست منصوریان، دیگر هیچ مربی در لیگ برتر نیست که بیشتر از ۲ بار با پرسپولیس برانکو بازی کرده باشد و در کارنامه‌اش، باختی مقابل او نبیند. مجتبی حسینی، اکبر میثاقیان و فیروز کریمی هم تنها مربیانی هستند که با ۲ رویارویی، هنوز به برانکو نباخته‌اند. گزینه‌هایی که اگر به لیگ برتر برگردند، باید منتظر تله برانکو برای شکار شدن باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم از شیشعلی

    • کشک بادمجان

      متاسفانه یه ششتقلالی دیگه به برانکو باخت

    • بدون نام

      برو بابا چرت نگو واسم امار رو میگه اگه داوری به نفعش نبود مثل بازی با تراکتور اخر جدول هم نمیشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج