۸۰۴۱۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انصاری‌فرد: رقابتی دوستانه با مهاجمان فارست دارم

مهاجم تیم فوتبال ناتینگهام فارست به تمجدید از باشگاه و هم‌تیمی‌ها خود پرداخت و ابراز امیدواری کرد بتواند با این تیم به لیگ برتر اگلیس صعود کند.

خبرگزاری فارس: کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران با قراردادی یک و نیم ساله به تیم فوتبال ناتینگهام فارست پیوست. وی این روزها بر روی نیمکت تیم انگلیسی حضور دارد و در اولین حضور خود ۴ دقیقه برای این تیم به میدان رفت.

انصاری‌فرد در صحبت‌هایی عنوان کرد که با دو بازیکن تیمش گرابان و داریل مورفی رقابتی دوستانه دارد.

وی همچنین برایش مهم نیست که چه مدت طول می‌کشد تا او در زمین بازی حاضر شود اما تلاش خود را انجام می‌دهد.

انصاری‌فرد دراین باره گفت: مطمئنا برای من حضور در هر بازی عالی است اما این بستگی به نظر سرمربی دارد. من به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم و به سختی کار می‌کنم و برایم مهم نیست که چه زمانی در ترکیب قرار می‌گیریم و چه یک دقیقه و چه نود دقیقه در میدان باشیم باید بهترین عملکرد خود را داشته باشم.

ما باید به آن احترام بگذاریم و همه چیزهایی که می‌توانم انجام دهم اطمینان دارم که من به سختی کار می‌کنم و زمانی که زمان من می آید باید بهترین کار خود را انجام دهم، آن هم یک دقیقه یا ۹۰ دقیقه است.

انصاری‌فرد به تمجید از لوئیس گرابان پرداخت و گفت: لوئیس مانند مورفی یک بازیکن درخشان است و همه بازیکنان در تیم عملکرد خوبی دارند.

انصاری‌فرد: رقابتی دوستانه با مهاجمان فارست دارم

وی افزود: ما کیفیت زیادی داریم و همه برای تیم کار می‌کنند. رقابت زیادی در تیم وجود دارد، البته این رقابت بسیار دوستانه است و این باعث می شود کار ما در هر جلسه تمرین و بازی‌ها سخت شود.

انصاری‌فرد درباره فسخ قراردادش با المپیاکوس و پیوستن به ناتینگهام فارست هم گفت: این یک اتفاق خوب و تجربه فوق العاده برای من بود. من هنوز در حال یادگیری هستم و امیدوارم بتوانم بیشتر از گذشته در این لیگ موفق شوم. پس از پایان بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی باشگاهی من در المپیاکوس یونان بود. پس از حدود 3 ماه بازی در یک دیدار رسمی خیلی عالی بود. این یک احساس خوب بود که منتظر بودم بازی کنم و حال خوشحالم که می‌توانم در تیم بازی کنم.

انصاری‌فرد: رقابتی دوستانه با مهاجمان فارست دارم

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: من واقعا خوشحالم که به این باشگاه پیوستم و می‌توانم در زندگی‌ام به اهدافم برسم. بازیکنان و هواداران تیم واقعا افراد دوست داشتنی هستند و از همان ابتدا برای من مفید بوده‌اند و من واقعا آن‌ها را دوست دارم. ناتینگهام فارست یکی از باشگاه‌های تاریخی و خوب است و همه ما به سختی کار می‌کنیم تا در بازی‌ها خوب کار کنیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج