۸۰۴۳۶۸
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس شگفت انگیز؛ صعود به جای افت!

بعد از اینکه پرسپولیس نتوانست در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز را جبان کند و در نهایت نایب قهرمان این تورنمنت شد، پیش‌بینی‌ها این بود که تیم برانکو در ادامخ مسابقات لیگ افت کند.

آی اسپورت: بعد از اینکه پرسپولیس نتوانست در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز را جبان کند و در نهایت نایب قهرمان این تورنمنت شد، پیش‌بینی‌ها این بود که تیم برانکو در ادامخ مسابقات لیگ افت کند.

اما برعکس این پیش‌بینی‌ها پرسپولیس خیلی خوب عمل کرد و این برهه تبدیل به یکی از بهترین مقاطع نتیجه گیری این تیم شد. پرسپولیس بعد از بازی برگشت با کاشیما ۴ بازی در لیگ انجام داد و از این ۴ بازی ۱۰ امتیاز گرفت. تیم برانکو موفق شد تیم‌های پیکان، ماشین سازی و ذوب‌آهن را شکست بدهد و در مقابل تراکتورسازی هم به تساوی برسد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که پرسپولیس و برانکو از لحاظ بازیکن به شدت در مضیقه بودند و بیش از انگشتان یک دست بازیکن مصدوم داشتند. حالا پرسپولیس بر خلاف پیش‌بینی‌ها پرسپولیس نه تنها افت نکرد، بلکه مدعی جدی قهرمانی نیم فصل است. قرمزهای تهران تا پایان نیم فصل یک بازی با سپاهان در اصفهان دارند و یک بازی با پارس جنوبی جم در تهران.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا وقتی داور و فدراسیون را دارند هیچ قصه ای ندارند اگه یه کم دقت کنید میفهمید ک چرا امسال تو بازی ها قانون چهار کارت زرد را اعمال کردند چون تیم حکومتی بازی کن نداشت این کار را کردند تا لنگ دچار کمبود نشه فوتبال کثیف یعنی همین

      پاسخ ها

      • ایران

        خب شنیدیم حالا برو بمیر

      • ایران

        خب شنیدیم الان برو بمیر و به ته نشینیت ادامه بده

      • بی نام

        اولا که غصه و نه قصه دوما ، سوزش داری سوراختوری .

      • بدون نام

        راست میگی قصه ای ندارند بجاش غصه ها دارند و به رویشان نمی آورند درعوض کیسه ها قصه ها دارند و پولها و دلالان و مافیا و البته یه مشت طرفدار زود باور که تا نوک دماغ شون رو بیشتر نمیبینند و چشم هاشون رو میبندند و دهنشون روباز میکنند

      • بدون نام

        چهار کارتت باحال بود کیسه کش خخخخخخ

      • بدون نام

        شما عوض حسادت به تیم حریف، بهتره بچسبی به تیم خودت. البته که بهترین راه حل مسئله، پاک کردن صورت مسئله است. ولی این بهانه ها برای فاطی تمبون نمیشه عزیز من. هوادار هر تیمی هستی، مهم نیست، پرسپولیس با این اراجیف اعتبارش پایین نمیاد و البته امتیاز تیم تو هم بالا نمیره. هرچی رو بشه توجیه کرد، اینکه پرسپولیس به اندازه یه تیم فوتبال بازیکن بزرگسال نداره، قابل چشمپوشی نیست. باید دید تیم تو اگر در نصف این شرایط بود، چه توجیهاتی که واسه نتیجه نگرفتنش به هم نمیبافتی!!
        خلاصه که شاعر می‌فرماید:
        .... .... .... ...
        .... ولش کن!!!

      • vahid

        قصه نه، غصه

      • ناشناس

        خنگ خدا! قانون ۴ کارت زرد اول را از دیگر کشورها یاد گرفتند و سال قبل می خواستند اجرا کنند که نشد از امسال انجام دادند تازه لالیگا که کلا قانونش ۵ کارت زرد است. دیگه اینکه کل لیگ موافق بودند و همه استفاده می کنن! از پرسپولیس هم الان که نیم فصل شده فقط کامیابی نیا ۴ کارته شد . پس چرت و پرت نگید خواهشا

    • کیسه سوز

      گاو همیشه گاو است☝

    • بدون نام

      فقط پرفسور کبیر آسیا

    • بدون نام

      کیسه کشا برن تو غار.
      هرسال سره پرسپولیسو با ناداوری دارن میبرن.همون فصلی که با تفاضل گل قهرمان نشدیم.5تا بازی اوله فصلو بخاطره داورا نتیجه نگرفتیم.تمامیه داورارو محروم کردن از چندتا بازی.کیسه مشا اینو بدونید اگه ناداوری نبود الان ما حتریک کرده بودیم تو قهرمانی.
      اگر سیستم ویدیویی بیاد ورزشگاه کیسه کش میره دسته 3.چون دیگه داوراهم نمیتونن براش کاری کنن

    • بدون نام

      ما که بازیکن داریم وپنجره مونم باز بازه چرا نتیجه نمیگیریم. عزیزم .این تیم با دست خالی تا فینال آسیا رفت اونجا هم حکومتی بود. آقا باید قبول کنیم مربی خوب و بازیکنان با تعصبی دارن .نباید تعصب بیجا باعث بشه واقعیات رو نبینیم. نگاه کن دوتا دفاع وسطشون جوری بازی میکنن که انگار گلادیاتورن نه فوتبالیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شرفت

    • پرسپولیسیم

      به کوری چشم کیسه سوراختور و شله زرد
      تا کورشور هرچی کیسه کش حمومیه

    • بدون نام

      بازی کن ؟ماذا فاذا

    • بدون نام

      یعنی از این کیسه کشا ساده تر ندیدم .چهار کارته خخخخخخ.اب بریز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج