۸۰۴۳۸۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

نوبخت: فردا بودجه ۹۸ را به مجلس می‌فرستیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: صبح فردا (۱۵ آذر) بودجه را به مجلس ارسال خواهیم کرد، هرچند نمایندگان محترم برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه تا ده روز آینده تعطیل خواهند بود و مجلس جلسه علنی ندارد، اما دولت طبق آیین نامه داخلی با تلاش فراوان و حتی جلسات فوق‌العاده چه در دولت و چه در سازمان برنامه و بودجه لایحه را در ۱۴ جلد ارسال می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: صبح فردا (۱۵ آذر) بودجه را به مجلس ارسال خواهیم کرد، هرچند نمایندگان محترم برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه تا ده روز آینده تعطیل خواهند بود و مجلس جلسه علنی ندارد، اما دولت طبق آیین نامه داخلی با تلاش فراوان و حتی جلسات فوق‌العاده چه در دولت و چه در سازمان برنامه و بودجه لایحه را در ۱۴ جلد ارسال می‌کنیم.

محمد باقر نوبخت با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: در بودجه سال ۹۸ قیمت پایه ارز ۵۸۰۰ تومان نیست، آنچه که برای نرخ تسعیر در نظر گرفته شد با ارز ۴۲۰۰ تومان است. اگر ارز دیگری باقی بماند که، چون عمده ارزی که سهم دولت است در همین حدود است، بقیه را بانک مرکزی برای تنظیم بازار نیما بخواهد مداخله کند، با همان نرخ ارز نیما خواهد بود؛ البته مقدار این تفاوت چند میلیارد دلار بیش‌تر نیست.

وی ادامه داد: آنچه که بخش قابل توجه ارز سال آینده است، ۱۴ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی، دارو و نهاد‌های کشاورزی با ارز ۴۲۰۰ تومان است. پیش بینی می‌شود آن بخشی که از طریق نیما عمل می‌شود و بخش عمده ارز که با نرخ ۴۲۰۰ تومان است، اگر نرخ موثر را در نظر بگیریم می‌تواند در حد ۵۶۰۰ الی ۵۸۰۰ باشد. این‌ها پیش بینی‌هایی است که در بودجه عمل نمی‌شود، اما برای محاسبات‌مان در نظر گرفته می‌شود.

نوبخت گفت: صبح فردا (۱۵ آذر) ما بودجه را به مجلس ارسال خواهیم کرد. هر چند نمایندگان محترم برای کار واجب تری برای سرکشی به حوزه انتخابیه تا ده روز آینده تعطیل خواهند بود و مجلس جلسه علنی ندارد، اما دولت طبق آیین نامه داخلی با تلاش فراوان و حتی جلسات فوق‌العاده چه در دولت و چه در سازمان برنامه و بودجه لایحه را در ۱۴ جلد ارسال می‌کنیم و هر زمان که جلسه علنی مجلس ایجاد شود جناب رئیس جمهور همان مراسمی که لازم است برای توضیح لایحه، برگزار خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این بودجه چقدر تو جیب خودت میره

    • بدون نام

      چرا مسولان توجه به احقاق حقوق معلولین بهزیستی نمی کنند؟؟؟؟ آیا معلولان کشورهای همسایه واروپا که دررقابت هستیم واقعا مثل معلولین درایران بی توجه به حق شان هستند؟؟؟؟؟!!!!!!

    • حسین

      حسین برزمینی:
      سلام علیکم
      آیا در بودجه ۹۸ اعتباری برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۹۷ درنظر گرفته شده است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج