جاباما
۸۰۴۵۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پخش «بشارت منجی» با دوبله اسپانیایی

به بهانه سال نو میلادی، شبکه هیسپان تی وی در ویژه برنامه ای با حضور سهیل اسد و نادر طالب زاده به نمایش، تحلیل و کارشناسی سریال «بشارت منجی» برای مخاطبان اسپانیایی زبان این شبکه می پردازد.

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «بشارت منجی» به بهانه سال نو میلادی از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود.

**گفت و گوی کارشناسی طالب زاده درباره «بشارت منجی»

به بهانه سال نو میلادی، شبکه هیسپان تی وی در ویژه برنامه ای با حضور سهیل اسد و نادر طالب زاده به نمایش، تحلیل و کارشناسی سریال «بشارت منجی» برای مخاطبان اسپانیایی زبان این شبکه می پردازد.

این شبکه در نظر دارد با آغاز سال نو میلادی (کمتر از یک ماه دیگر) برای مخاطبان اسپانیایی زبان خود، سریال «بشارت منجی» به کارگردانی نادر طالب زاده با موضوع زندگی حضرت عیسی مسیح(ع) را به نمایش گذارد.

بر اساس این گزارش، سریال «بشارت منجی» با محوریت داستان مسیح از زبان انجیل برنابا در ساال ۱۳۸۷ و در ۱۳ قسمت به کارگردانی نادر طالب زاده ساخته شده و در تابستان ۱۳۸۹ از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت.

شبکه هیسپان تی وی به بهانه نزدیک شدن به آغاز سال نو میلادی این سریال را به زبان اسپانیایی دوبله کرده و قصد دارد علاوه بر نمایش «بشارت منجی»(به صورت خلاصه تر و در ۹ قسمت)، به تحلیل و بررسی این سریال بپردازد.

به همین خاطر «سهیل اسد»، مجری و کارشناس شبکه هیسپان تی وی پس از نمایش هر قسمت از سریال، با نادر طالب زاده، کارگردان «بشارت منجی» به بحث و گفت و گو درباره هر قسمت پرداخته و مخاطبان برنامه را به تحلیل بیشتر این سریال فرا می خواند.

این برنامه به کارگردانی وحید کریمی و به مدت زمان ۲۰ دقیقه بعد از پخش هر قسمت از سریال برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود.

شبکه هیسپان تی وی هر هفته فیلم های سینمایی ایرانی را برای مخاطبان خود پخش می کند و با استقبال فراوان آن ها روبرو شده تا جایی که در چندین نوبت با عناوین «هفته و ماه سینمای ایران» مخاطبان اسپانیایی زبان این شبکه در کشورهای مختلف آمریکای لاتین به تماشای فیلم های سینمایی ایرانی نشسته اند.

**نگاهی به جنبش «جلیقه زردها» در فرانسه روی آنتن پرس تی وی

اعتراضات مردم فرانسه نسبت به تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت سوخت در این کشور که در قالب جنبش «جلیقه زردها» صورت گرفته است در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

این برنامه با نگاهی به حضور بالغ بر ۲۸۸ هزار نفر در اعتراضات اخیر در فرانسه که با دخالت پلیس همراه شد به گفت و گو پیرامون تلفات حاصل از درگیری پلیس با معترضان و بازداشت حدود ۱۶۰ نفر از آنها می پردازد.

در این برنامه همچنین ضمن مروری بر وعده های انتخاباتی ماکرون در زمان تبلیغات انتخاباتی مبنی بر تحول اقتصادی، نظرات تحلیلگران در مورد ناامیدی مردم از دولت ماکرون و احتمال گسترش اعتراضات مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی، ساعت ۰۰:۰۳ بامداد جمعه ۱۶ آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت ۲۳ ، یکشنبه ساعت ۷ و ۱۸ و دوشنبه ساعت ۱۰ روی آنتن خواهد رفت.

**داستان کودک نحیف اوگاندایی در بحران تغذیه آفریقا

تصویر دستان نحیف کودک گرسنه اوگاندایی در دستان کشیش کاتولیک به عنوان نمادی از بحران تغذیه آفریقا در اوایل دهه ۸۰ میلادی در برنامه این هفته «عکس های تکان دهنده» (Pictures that shake the world) مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این عکس مایک ولز، عکاس بریتانیایی در منطقه کاراموجا در شمال شرقی اوگاندا و یکی از مراکز قحطی در شاخ آفریقا ثبت شده است.

بر اساس این گزارش، در آوریل ۱۹۸۰ زمانی که بحران قحطی در این منطقه شدت می گیرد و منجر به واکنش رسانه های جهانی می شود، گروهی از کشیش ها به منطقه عازم شدند و یکی از کشیش ها در حال توزیع غذا میان قحطی زدگان، کودک حدودا ۴ ساله ای را می بیند که از فرط گرسنگی بسیار نحیف شده است.

وی دستهای کودک را بر روی دست های خود قرار می دهد و مایک ولز یکی از تاثیرگذارترین صحنه های تاریخ را ماندگار می کند.

مایک ولز پس از آنکه عکس را برای انتشار به لندن فرستاد، هیچ رسانه ای او را حمایت نکرد. اما پس از ۵ ماه متوجه شد که عکس منتشر نشده اش برنده جایزه ورلد پرس فوتو شده است. این جایزه اصلا او را خوشحال نکرد چون معتقد بود که عکسهایی که از فقر و درماندگی مردم گرفته می شود، در فستیوال های بین المللی عکاسی مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

«عکس های تکان دهنده» به تهیه کنندگی کیانوش الطافی، پنجشنبه ۱۵ آذر ساعت ۱۰ از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت ۱۷:۲۰ ، شنبه ۰۷ و یکشنبه ۱۴ پخش خواهد شد.

**به دنبال دانش حقیقی در سیره پیامبر (ص)

جستن دانش حقیقی در سنت و سیره پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) عنوان موضوع برنامه این هفته «غذای روح» (Food for Thought) در شبکه پرس تی وی است.

این برنامه به مرور سخنرانی آیشا الاداویا فعال حقوق بشر و عدالت اجتماعی پیرامون دسترسی به عدالت اجتماعی از دید اسلام و الگو قرار دادن پیامبر در زمینه برابری انسان ها می پردازد.

«غذای روح» پنجشنبه ۱۵ آذر ماه ساعت ۰۰:۲۰ بامداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن جمعه ساعت ۱۰ ، شنبه ساعت ۰۵:۲۰ و دوشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

**«پری» داریوش مهرجویی به آی فیلم رسید

فیلم سینمایی «پری» ساخته داریوش مهرجویی، پنجشنبه ۱۵ آذر روی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد.

این فیلم سینمایی که در سال ۱۳۷۳ ساخته شده، ساعت ۲۱:۰۰ پنجشنبه ۱۵ آذر به‌نمایش گذاشته می‌شود.

نیکی کریمی، زنده‌یاد خسرو شکیبایی، علی مصفا، علی اصغر شادروان، محمدرضا شریفی‌نیا، ژاله علو و پارسا پیروزفر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

«پری» اقتباسی از رمان «فرانی و زویی» و داستان‌کوتاهِ «یک روزِ خوش برای موزماهی»، نوشته «جروم دیوید سالینجر» است.

داستان این فیلم اقتباسی از این قرار است: دختری جوان و دانشجوی رشته ادبیات است که با خواندن کتاب سبز کوچکی درباره سلوک عارفِ گم‌نامی در قرن پنجم، دچار تحولات فکری می‌شود...

فیلم سینمایی «پری» پنجشنبه ۱۵ آذر ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز جمعه بازپخش خواهد شد.

**بیوک میرزایی به آی‌فیلم می‌آید

مستند هفتگی «خارج از کادر» جمعه ۱۶ آذر، میزبان بیوک میرزایی می‌شود.

این برنامه در هر قسمت با یکی از پیشکسوتان عرصه هنر همراه می‌شود و حال‌وهوای این روزهای او را از زبان خودش به‌تصویر می‌کشد.

بر اساس این گزارش، این بار بیوک میرزایی سوژه دوربین خارج از کادر شده و او را بی‌رودربایستی با مخاطبانش در آی‌فیلم قرار داده است.

بیوک‌ میرزایی بازیگر ۶۳ساله کشورمان در سریال‌های «برادر»، «کیمیا»، «فوق سری»، «دزد و پلیس»، «کلاه پهلوی»، «مدار صفر درجه» و... حضور داشته است.

«خارج از کادر» به‌تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی، جمعه ۱۶ آذر ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و در ساعت‌ ۰۶:۳۰ روز شنبه بازپخش خواهد شد.

**نقد تاریخی «اسکندر» با حضور خسرو معتضد در آی‌فیلم

خسرو معتضد در برنامه «تاریخ و سینما» شنبه ۱۷ آذر به بررسی اشکالات تاریخی فیلم سینمایی «اسکندر» در آی‌فیلم فارسی می‌پردازد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «تاریخ و سینما» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایزد مهرآفرین، فیلم‌های ضد ایرانی جهان را از منظر تاریخی بررسی و نقد می‌کند.

خسرو معتضد در این قسمت از برنامه به انحرافات تاریخی فیلم حماسی «اسکندر» اثر الیور استون می‌پردازد که محصول سال ۲۰۰۴ میلادی، محصول مشترک ایالات متحده، آلمان و بریتانیا است که بر اساس داستان زندگی اسکندر ساخته شده است.

«تاریخ و سینما» شنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ به نویسندگی و پژوهش محمدصادق عابدینی، روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت ۰۶:۳۰ روز یکشنبه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج