۸۰۴۶۶۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

نوری: جپاروف چرا رفت که بخواهد برگردد؟

استقلال بعد از دو برد پیاپی به شرایط خوبی رسیده و امیدها برای بازگشت این تیم به جمع مدعیان و روزهای خوب فصل گذشته زیاد شده است.

فرهیختگان: استقلال بعد از دو برد پیاپی به شرایط خوبی رسیده و امیدها برای بازگشت این تیم به جمع مدعیان و روزهای خوب فصل گذشته زیاد شده است. بسیاری از ستاره‌های اسبق استقلال هم به آینده امیدوارتر شده‌اند. با این حال می‌گویند این تیم به حمایت و جذب بازیکن جدید هم نیاز دارد تا در نیم‌فصل دوم بتواند به جمع مدعیان اضافه شود. گفت‌و‌گو با محمد نوری، بازیکن سابق استقلال در همین خصوص را در ادامه می‌خوانید.

شرایط استقلال را بعد از دو پیروزی اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال دو برد خیلی خوب را در دو بازی سخت به دست آورد. شرایطش نسبتا خوب است اما نمی‌توان گفت که شاگردان شفر صددرصد به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند. آنها سرحال‌تر از بازی‌های قبلی در دو دیدار اخیر حضور یافتند اما این را باید قبول کنیم که ما در سه‌گانه زمین مشکل داریم و باید آن را در نیم‌فصل حل کنیم.

یکی از سخت‌ترین بازی‌های این تیم مقابل پدیده خواهد بود. پیش‌بینی‌تان چیست؟

من بازی این تیم مشهدی را مقابل سپاهان تماشا کردم، تیم بسیار خوبی است و استقلال بازی سختی را مقابل آنها در پیش خواهد داشت. فکر می‌کنم اگر استقلال بتواند مقابل پدیده پیروز شود، عیارش مشخص خواهد شد.

اکثر کارشناسان از عملکرد بازیکنان خارجی این فصل استقلال انتقاد می‌کنند. نظر شما چیست؟

بین این بازیکنان فقط طارق همام خوب است، دو بازیکن خارجی دیگر عملکرد خوبی ندارند و بازی خوبی در این تیم به نمایش نگذاشتند. گرو که باید گل بزند ولی این کار را نمی‌کند، نیومایر هم که باید بازی کند و به درد تیم بخورد که فقط این روزها روی نیمکت ذخیره‌هاست. نظر شخصی من این است که این بازیکنان باید در نیم‌فصل از این تیم بروند.

بعید هم نیست همین اتفاق بیفتد و به جای آنها بازیکنی مثل جباروف برگردد!

برای من جای سوال است که چرا جباروف رفت که الان بخواهد برگردد. جباروف فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی در استقلال داشت و الان هم باید ببینیم آیا همان کیفیت فصل گذشته را دارد یا خیر. امیدوارم حضور جباروف بتواند بخشی از مشکلات استقلال را در زمین حل کند.

درباره نیمکت‌نشینی خارجی‌ها گفتید. تبریزی هم با وجود رقم بالایی که برای پیوستن به استقلال داشت، نیمکت‌نشین است. علت را در چه می‌بینید؟

بازی‌های ذوب‌آهن را در فصل گذشته تماشا کردم، تبریزی در فصل گذشته هم عملکرد خوبی در تیم ذوب آهن نداشت و من علت آمدنش به استقلال را متوجه نشدم. او نتوانسته در این بازی‌هایی هم که در ترکیب تیم قرار گرفته و به میدان رفته خودش را نشان بدهد. او خوب گل نمی‌زند درحالی که فصل گذشته بازیکنی مثل تیام در استقلال حضور داشت که از همه جای زمین توپ را به گل تبدیل می‌کرد.

استقلال در لیگ در میانه‌های جدول قرار دارد، در جام حذفی از رقابت‌ها حذف شده و در آسیا هم در سخت‌ترین گروه قرار دارد. شرایط تیم را در ادامه چگونه ارزیابی می‌کنید؟

گروه استقلال در جام باشگاه‌های آسیا در فصل گذشته هم سخت بود اما اگر آنها بتوانند چهار بازیکن کلیدی به تیم اضافه کنند، شرایط‌شان خوب خواهد شد. استقلال در این فصل فقط در دو بازی آخر شرایطش خوب بوده است.

من به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در خط دفاع استقلال را داشتم می‌گویم که تیم در این منطقه از زمین هم دچار ضعف است. دانشگر و چشمی هردو دفاع‌های کندی هستند و اگر یک بازیکن سرعتی در زمین باشد کار آنها سخت خواهد شد، مثل بازی با سایپا.

به نظر شما شفر باید در استقلال بماند یا برود؟

درحال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری استقلال شفر است. او تیم را به خوبی می‌شناسد و در فصل گذشته هم شرایط خوبی داشت. اگر یک‌سری افراد بگذارند و علیه تیم مصاحبه نکنند، تیم موفق خواهد شد، زیرا این تیم درحال حاضر فقط نیاز به آرامش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا چرا جباروف رفت که الان برگردد؟ همون بهتر که برنگرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفت چون دنبال پول بود ولی سوال مهم اینه چرا میخواد برگرده ؟ مگر تیم امسالش قویتر از استقلاله که چپاروف نیمکت نشین شده؟ شاید او توانایی پارسال رو نداره

      • بدون نام

        جبارف عالی برگرد به هیچ اهمقی هم گوش نده

    • بدون نام

      به نظرم هر بازیکنی پشت به تیمش کرد باید برا همیشه بره

    • پسر نوح

      خخخ
      کیا رو برد

    • جواد

      جباروف نرفت بلکه او را فراری دادند

    • بدون نام

      دقیقا فقط یک سال پیر تر شده .دیگه جواب نمیده فتحی دلال

    • ناشناس

      این جباروفی که با ناز و قربونم بیارندش دیگه نه به درد استقلال که به درد هیچ تیمی نمی خورد.

    • سعید

      جپاروف حتمابرمی گردد تیام احتمالن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج