۸۰۴۶۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ساری: شرایط روحی تیم عامل شکست ما بود

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی بعد از شکست بهت‌آور تیمش مقابل ولوز اعتراف کرد که نتیجه‌ی بازی او را بسیار نگران کرده است.

ورزش سه: مائوریسیو ساری سرمربی چلسی بعد از شکست بهت‌آور تیمش مقابل ولوز اعتراف کرد که نتیجه‌ی بازی او را بسیار نگران کرده است. در بازی دو تیم که دیشب به میزبانی ولوز برگزار شد، تیم میزبان با اینکه ابتدا از چلسی عقب افتاده بود ولی به بازی برگشت تا در نهایت از این مسابقه با پیروزی بیرون بیاید. مائوریسیو ساری در این بازی نسبت به بازی گذشته‌ی تیمش که با پیروزی مقابل فولهام به پایان رسیده بود پنج تغییر در ترکیب آبی‌ها داده بود. دیشب چلسی تا مدتها با نتیجه‌ی ۱-۰ از حریف پیش افتاده بود اما دو گل ولوز در فاصله‌ی چهار دقیقه نتیجه‌ی بازی را به نفع میزبان رقم زد.

ساری در پایان بازی گفت:" من خیلی نگران هستم. نه به خاطر نتیجه بلکه به این خاطر که ما نسبت به اولین گلی که حریف‌مان زد واکنش نشان ندادیم. وقتی نتیجه‌ی بازی ۱-۰ به نفع ما بود چهار یا پنج موقعیت گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم. بعد هم که همه چیز را از دست دادیم. فکر نمی‌کنم که نتیجه‌ی بازی به تغییراتی که در تیم بوجود آورده بودم ربطی داشته باشد. عامل کسب این نتیجه ذهنیت ما و شرایط روحی- روانی تیم بود".

ساری حالا باید تیمش را برای مقابله با سیتی که این روزها یکی از بهترین تیمهای دنیا به حساب می‌آید، آماده و بازسازی کند. ساری اما بعد از شکست مقابل ولوز گفت:" تیمی که امشب با آن بازی کردیم نسبت به ما در یک طبقه‌بندی دیگر قرار دارد. جنگ ما در جمع چهار تیم برتر است. و البته این نتیجه در چهارچوب جنگ چهار تیم برتر، کار ما را بسیار سخت می‌کند".

ساری در ادامه گفت:" باید متوجه بشوم که تیمم چرا ناگهان تغییر بزرگی کرد و به یک تیم دیگر تبدیل شد. بعد از این بازی ممکن است اعتماد به نفس‌مان را از دست بدهیم ولی شاید اینطور بهتر باشد چون بازیکنان من بعضی وقتها دچار اعتماد به نفس بیش از حد می‌شوند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج