جاباما
۸۰۴۷۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ماتئوس: دل مانشافت برای اوزیل تنگ نمی‌شود

لوتار ماتئوس اسطوره‌ی فوتبال آلمان که برای تبلیغ و ترویج بوندس‌لیگا به هند رفته بود در مصاحبه با یکی از معتبرترین رسانه‌های این کشور گفت تیم ملی آلمان دلش برای اوزیل تنگ نخواهد شد.

ورزش سه: لوتار ماتئوس اسطوره‌ی بزرگ فوتبال آلمان که اخیراً با یک شرکت تلویزیونی- رسانه‌ای بزرگ هندی قرارداد همکاری امضا کرده تا برای تبلیغ و ترویج رقابتهای بوندس‌لیگا در هند با این شرکت همکاری کند، در سفر خود به هند در مصاحبه با هندوستان تایمز یکی از معتبرترین روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

اما آنچه در مصاحبه‌ی ماتئوس توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده اظهارات او در باب مسوت اوزیل بوده . هر چند ماتئوس صحبتهای جالبی هم درباره‌ی وضعیت باشگاه بایرن مونیخ کرده است.

ماتئوس در پاسخ به سوال هندوستان تایمز درباره‌ی کناره‌گیری مسوت اوزیل از تیم ملی آلمان و اتهام‌های او مبنی بر وجود نژادپرستی گفت:" هواداران آلمان آن روزها یعنی پیش از شروع جام جهانی خیلی عصبانی بودند چون اوزیل توضیح نمی‌داد و نداد که چرا آن عکس را با اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه گرفته است.

وقتی شما به سوال‌های مردم جواب نمی‌دهید، زخم را باز می‌گذارید. البته ماجرا حالا دیگر تمام شده و او این روزها بهتر از قبل در آرسنال بازی می‌کند. ولی اوزیل در دو سال گذشته برای تیم ملی آلمان خوب بازی نمی‌کرد. در مانشافت هیچکس دلش برای اوزیل تنگ نخواهد شد چون ما حالا با نسل جوان‌مان قدم در راه جدیدی گذاشته‌ایم و در حال بازگشت به روزهای اوج هستیم".

ماتئوس درباره‌ی وضعیت بایرن مونیخ و سرمربی‌اش نیکو کوواچ هم به هندوستان تایمز گفت:" من هنوز به نیکو کوواچ باور دارم. کوواچ البته ونگر، گواردیولا، آنچلوتی یا فن‌خال نیست. ولی در آلمان به دنیا آمده، باشگاه بایرن را خوب می‌شناسد و فوق‌العاده حرفه‌ای است.

به نظر من کوواچ توان موفقیت در بایرن مونیخ را دارد. بایرن اما باید از او حمایت کند. در فصل جاری بایرن بازیکنان زیادی دارد که دیگر در روزهای اوج فوتبالی‌شان قرار ندارند و البته تیم با مصدومیت‌های زیادی هم مواجه بوده است. یک مربی فقط می‌تواند با چیزهایی که در اختیار دارد کار کند و وقتی ابزار در اختیار نداشته باشد کاری از دستش ساخته نیست".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج