۸۰۴۷۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

آموزش بچه‌داری به شیوه پرنس ویلیام!

به تازگی عکس‌هایی از خانواده‌ سلطنتی انگلیس منتشر شده که آنها را در حال بچه‌داری نشان می‌دهد. همان کاری که بقیه والدین انجام می‌دهند. پرنس ویلیام پدر شده و دارد سعی می‌کند کارهای یک پدر را یاد بگیرد و به آنها عمل کند.

آموزش بچه‌داری به شیوه پرنس ویلیام!
مجله سیب سبز: به تازگی عکس‌هایی از خانواده‌ سلطنتی انگلیس منتشر شده که آنها را در حال بچه‌داری نشان می‌دهد. همان کاری که بقیه والدین انجام می‌دهند. پرنس ویلیام پدر شده و دارد سعی می‌کند کارهای یک پدر را یاد بگیرد و به آنها عمل کند. این کارها می‌تواند از تعویض پوشک تا حمام کردن و شیر دادن را شامل شود. این عکس‌ها بهانه‌ای است برای آنهایی که تازه طعم پدر و مادر شدن را می‌چشند، برخی وظایف خود درقبال فرزندشان را مرور کنند.

تماس پوستی با کودک برقرار کنید

اولین مرحله بیدار کردن حس لامسه در نوزادان، نوازش و در آغوش گرفتن آنهاست. با این عمل به نوزاد این حس را منتقل می‌کنید که دوستش دارید و جایش امن است. اولین رابطه نوزاد با دنیای خارج از طریق لمس کردن است و این حس را نوزاد از طریق پوست و سپس دهان تجربه می‌کند. این لمس و نوازش می‌توانداز یک در دست گرفتن ساده و بغل کردن تا ماساژهای اختصاصی و حرفه‌ای متفاوت باشد. با لمس می‌توان تب، درد، اضطراب، افسردگی و رفتارهای تهاجمی را مهار کرد، عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشید و التیام را سرعت داد.

آموزش بچه‌داری به شیوه پرنس ویلیام!

مادربزرگ بهتر می‌داند

اما می‌توان در بسیاری از موارد هنوز به دانش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها هم تکیه کرد. آنها با نقش حمایتی که ایفا می‌کنند، می‌توانند استرس تازه مادر شدن را از مادر دور کنند. بهتر است برای برخی مسائل سراغ آنها بروید. از آنها بپرسید زمانی که شما نوزاد بودید و دل‌درد داشتید چه کار می‌کردند. بپرسید عادت خوابیدن شما چطور بوده و مسائلی از این دست. شاید فرزندتان این چیزها را از شما به ارث برده باشد و حالا تجربه فردی که این روزها را گذرانده، می‌تواند طی این مسیر را برای شما راحت‌تر کند. خانواده سلطنتی هم نوزاد تازه حمام کرده‌شان را سراغ مادربزرگ آورده‌اند تا توسط او مورد نوازش قرار ‌گیرد.

برای غذا دادن روی پدر حساب کنید

پدر فقط در تعویض پوشک نمی‌تواند کمک کند بلکه در غذا دادن به نوزاد هم می‌تواند به مادر کمک کند. نوزاد در حال رشد همیشه گرسنه است و پدر نیز باید آماده غذا دادن به او باشد. شكي وجود ندارد كه تغذيه كودك با شير مادر، يكي از مهم‌ترين نكات در مراقبت از كودك است. اين به آن معناست كه اگر كودك با شير مادر تغذيه مي‌شود، پدر ممكن است كمي احساس کنار گذاشته شدن كند. اگر شرايطي به وجود آمد كه بايد شير مادر را با شيشه به كودك بدهيد، شما اين كار را انجام دهيد. از همسرتان بخواهيد شيرش را بدوشد، سپس آن را در شيشه بريزيد و با شيشه به كودك شير بدهيد البته پيش از آغاز استفاده از شيشه، بهتر است كمي صبر كنيد تا كودك شير خوردن از سينه را ياد بگيرد. کاری که پرنس ویلیام انجام می‌دهد هم همین است. بعد از ۶ ماهگی هم پدر می‌تواند در دادن غذای کمکی به نوزاد همراهی کند.

با او عکس بگیرید

وقتی کودکی پا به دنیای زوج می‌گذارد با خودش اوقات کم‌نظیری را می‌آورد. نوزاد در هر لحظه ممکن است کاری انجام دهد یا چیزی یاد بگیرد و بخواهد آن را به کار ببرد. این اولین‌ها را هیچ‌وقت از دست ندهید. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، عکس انداختن با نوزاد است. چیزی که آن دوران را برای همیشه زنده نگه می‌دارد عکس‌ها و فیلم‌هایی است که شما گرفته‌اید. پس غفلت نکنید.

آموزش بچه‌داری به شیوه پرنس ویلیام!

برای تعویض پوشک داوطلب شوید

چیزی که قرار است تا ۳-۲ سال ۲۴ ساعته به کودک وصل باشد، حتما چیز مهمی است؛ حتی اگر اسمش پوشک باشد شاید در دفعات اول والدین برای تعویض پوشک نوزاد دچار مشکل شوند اما بعد از مدت کوتاهی به متخصصان این کار بدل می‌شوند. اما چند نکته را به خاطر داشته باشید؛ هنگام تعویض پوشک همه ملزومات موردنیاز را دردسترس‌تان قرار دهید و حتی برای یک لحظه کودک را به حال خودش رها نکنید. برای تعویض پوشک، او را روی بالشتک‌های مخصوص تعویض پوشک قرار دهید و او را با دستمال مرطوب یا پنبه پاک کنید. در صورتی که پوشک را باز کردید و روی پوست نوزاد خط انداخته بود یا شما او را سفت بسته‌اید، باید پوشک را عوض کنید. برای تعویض پوشک حتما روی کمک پدر حساب کنید.

برای خوابش برنامه داشته باشید

مدل خواب کودکان با بزرگ‌تر‌ها خیلی فرق دارد. آنها نمی‌توانند بلافاصله بعد از یک فعالیت سنگین یا سر و صدا، چشم‌های‌شان را ببندند و بخوابند. کوچولو‌ها برای خوابیدن نیاز به مقدماتی دارند که آنها را آرام کند. کتاب خواندن برای کودکان می‌تواند از‌‌ همان اولین ماه‌های تولد شروع شود. نوزادان از شنیدن صدای والدین‌شان لذت می‌برند و همین برای‌شان کافی است. پرنس ویلیام و کیت سعی می‌کنند ابتدا فرزندشان را با در آغوش گرفتن آرام کنند و سپس او را در تختش بگذارند و با لالایی و کتاب خواندن او را به خوابیدن دعوت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدرای ایرانی یاد بگیرن که از همون اول همه چیه بچه رو می اندازن روی دوش مادر و مادر زن

    • بدون نام

      خدایا ممنونم که بزرگترین دغدغمون شده خواب نوه خاندان جاسوس انگلیسی

      پاسخ ها

      • گندم

        كاربرجان خيلي جالب گفتي واقعا بزرگترين دغدغمونه

    • زهرا

      قربون دستت بیا بچه منم بزرگ کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج