جاباما
۸۰۴۸۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دستگیری مأمور قلابی در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک مأمور قلابی در قم، گفت: وی با پوشش لباس پلیس از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد که در عملیاتی توسط پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک مأمور قلابی در قم، گفت: وی با پوشش لباس پلیس از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد که در عملیاتی توسط پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «احمد کرمی» در بیان جزئیات این خبر، اظهار کرد: متهم پس از تهیه و پوشیدن لباس پلیس تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر و با ایجاد رابطه دوستی، از افراد کلاهبرداری می کرد.

وی تصریح کرد: با طرح شکایت در پلیس آگاهی استان قم به‌علت حساسیت موضوع تیم زبده‌ای از مأموران این پلیس برای شناسایی و دستگیری وی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه کارآگاهان ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی موفق شدند در عملیاتی متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

کرمی با اشاره به این‌که از نامبرده تجهیزات نظامی نیز کشف شده است، افزود: مالباختگان در صورت شکایت می‌توانند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج