جاباما
۸۰۴۸۸۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

قدردانی دفتر رئیس جمهور از استقبال سمنانی‌ها

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید استقبال کرد.

خبرگزاری فارس: دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال صمیمانه و پرشور مردم خطه باستانی استان سمنان از رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید، اظهار امیدواری کرد، با بهره‏ گیری مطلوب از پروژه‏ های متعدد که در این سفر افتتاح و آغاز به کار کرد و نیز با اجرا و اتمام سایر طرح‌های مصوب دولت، بویژه طرح بلند مدت و راهبردی تامین آب شرب، گام‏های اساسی‌تری برای توسعه و رفاه عمومی در استان برداشته شود.

در این پیام آمده است: استقبال پرشور مردم خون‏گرم و مهمان ‏نواز استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید، به‏ ویژه در مقطع حساس کنونی که دشمنان نظام به زعم خود با توسل به اهرم ظالمانه تحریم در صدد ایجاد نارضایتی و شکاف بین دولت و ملت هستند؛ حماسه‏ ای ماندگار از انسجام و پایبندی به آرمان‏های اسلامی و همدلی مردم با خدمتگزاران خود را به نمایش گذاشت.

این دیار باستانی و مهد بزرگان علم و فقه و اخلاق، با جلوه‏ هایی زیبا و باشکوه و منحصر بفرد از طبیعت و فرهنگ، خاستگاه انسان‏های غیور و توانایی بوده است که با تلاش و فداکاری‏های خود، صفحات زرّینی به تاریخ اسلام و ایران بزرگ افزوده ‏اند. تجلّی گوشه‏ ای از این بزرگ‌منشان، ایثارگران و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستند که در دفاع از کیان میهن اسلامی، جاودانه شدند.

این استان پهناور، با بهره مندی از موقعیت راهبردی ترانزیتی در مسیرهای شرقی و غربی و جنوبی و شمالی، و داشتن شبکه ارتباطی پیشرفته و ظرفیت‏های مناسب اقتصادی، صنعتی و معدنی؛ صاحب گنجینه‏ ای از آثار زیارتی، گردشگری و ذخایر ارزشمند طبیعی و فرهنگی بوده و با برخورداری از نیروی انسانی باایمان، تحصیل‏کرده و مستعد، سهم درخور توجهی در افق توسعه و رونق اقتصادی کشور دارد.

قابلیت‏های فراوان برای دستیابی به توسعه پایدار در این استان، نویدبخش آینده‏ ای درخشان برای این منطقه و استان‏های همجوار است. تکمیل و راه ‏اندازی بخش‏هایی از طرح‌های زیربنایی و صنعتی طی چند سال اخیر در این استان، حاصل همکاری و همگامی مردم تلاشگر این دیار و نیز نقش آفرینی سرمایه گذاران، کارآفرینان و بخش خصوصی با دولت تدبیر و امید بوده است.

امیدواریم با بهره‏ گیری مطلوب از پروژه‏ های متعدد زیربنایی، حمل و نقل، کشاورزی، بهداشتی، صنعتی و فرهنگی که در این سفر افتتاح و آغاز به کار کرد؛ و نیز با اجرا و اتمام سایر طرح‌های مصوب دولت، بویژه طرح بلند مدت و راهبردی تامین آب شرب و همچنین گسترش شبکه ارتباطی و حمل و نقل ریلی، گام‏های اساسی‌تری برای توسعه و رفاه عمومی در این استان برداشته شود.

برخود فرض می‌دانیم از میزبانی صمیمانه و همدلانه مردم شریف شهرهای مختلف استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه بخصوص صدا و سیمای استان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان قدردانی کنیم.

همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی دست اندرکاران و برگزارکنندگان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز و مراسم پرشور بزرگداشت روز دانشجو که در جریان این سفر انجام شد، ابراز داشته و برای همگان آرزوی عزت و توفیق روزافزون داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دانشجوها که از روحانی خیلی خوب استقبال کردند
      دمشون گرم

    • کارمند

      کدام استقبال؟
      واقعا به کدام وعده عمل کردید که انتظار استقبال دارید

    • بدون نام

      خصوصا دانش آموزان

    • جمعی از مردم جنوب

      چقدر ...باید گرانی ها بیشتر و هزاران بدتر شود .مردم هم بدشان نمایید .فرانسه راببینید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج