۸۰۴۸۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرجیو: صنعت نفت فردا یک بازی تاریخی دارد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: می‌خواهیم این خوشحالی را به هوادران بدهیم که در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار بگیرد.

ایسنا: پائولو سرجیو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: یک بازی مهم در تاریخ صنعت نفت خواهد بود. سال گذشته صنعت نفت موفق شد به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

می‌خواهیم این خوشحالی را به هوادران بدهیم که در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار بگیریم و برای رسیدن به چنین خواسته‌ای نیازمند این هستیم که یک بازی خوب انجام دهیم.

او افزود: قطعا بازی فردا تحت تاثیر بازی‌های لیگ قرار خواهد داشت چون تیمی که این بازی را ببرد، با قدرت بیشتری در لیگ بازی خواهد کرد اما بازی‌های لیگ با بازی‌های جام حذفی فرق می‌کند.

من دو بار بازی‌های سایپا را از نزدیک تماشا کردم. بازی جام حذفی مقابل استقلال و بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را آنالیز کردم. می‌دانم تیم خطرناکی است. آن‌ها یک مهاجم خطرناک و بلند قد دارند که از آن برای بازی مستقیم استفاده می‌کنند.

سرجیو: صنعت نفت فردا یک بازی تاریخی دارد

در کنار این، یک بازیکن ملی‌پوش به نام مهدی ترابی دارند که در بازی‌های اخیر بسیار خوب کار کرده است. تمام تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. احترام به معنای ترس از این تیم‌ها نیست و امیدوارم بازیکنان من فردا بازی خوبی را ارائه دهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی تیمش برابر استقلال را بازبینی کرده؟ گفت: من آن بازی و آن چه خوب و بد بود را دیدم و شناسایی کردم. در بازی با استقلال، جنگیدیم. لحظاتی خوب بازی می‌کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که باعث شد بازی را با شکست پشت سر بگذاریم. بازی ما مقابل نساجی باعث شد برابر استقلال آن گونه بازی کنیم اما من تمام مسئولیت شکست را می‌پذریم.

او ادامه داد: مشکل تیم ما این نیست که دستیار ایرانی دارم یا نه اما شاید در آینده این کار را انجام دهم. در حال حاضر ما مشکلی نداریم. یک عده هستند که فقط می‌خواهند سیاهی‌ها را ببینند اما من می‌خواهم سفیدی‌ها را هم ببینم. فراموش نکنید چگونه فصل را آغاز کردیم.

بدون بازیکن و با شرایط دلاری که پیش آمد و تحت تاثیر قرار گرفتن بازیکنانی که نبودند. طبق قانون ما فقط می‌توانستیم شش بازیکن از لیگ‌برتر بگیریم. اگر ما بازیکنان فصل پیش را نگه می‌داشتیم و چند بازیکن خوب از لیگ برتر می‌گرفتیم، قطعا من زندگی بهتری داشتم ولی الان واقعیت تیم ما این نیست. من از کسی گلایه نکردم. سخت کار می‌کنم و با همه روراست هستم اما هستند کسانی که در روز بازی بیایند و علیه ما شعار دهند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اضافه کرد: صنعت نفت آبادان بزرگ‌تر از مدیر و سرمربی تیم است. باید حمایت ایجاد شود تا فردا بازیکنان بازی خوبی را به نمایش بگذارند. اگر هم من را نمی‌خواهند، پول کاری را که کردم به من بدهند، می‌روم. تا روزی که هستم پول من را بدهید، می‌روم.

من از آن مربی‌ها نیستم که بگویم بگذارید بمانم. ان‌شاءالله که تیم به نیمه‌نهایی برود و شرایطش در لیگ‌برتر بهتر شود. الان زمان حمایت از این تیم است. در نیم‌فصل می‌شود بازیکن گرفت و نیم‌فصل بهتری را آغاز کرد اما باید از این بازیکنان حمایت کرد.

شاید بعضی‌ها دوست ندارند که این تیم در نمیه نهایی باشد چون دوست دارند خودشان این افتخار را به دست آورده باشند و این مساله نصیب کسی دیگر نشود. اگر هواداری بخواهد در ورزشگاه فحش دهد آدم احمقی خواهد بود. بعد بازی با سایپا هر نتیجه‌ای که رخ با من هر اتفاقی بیفتد من مشکلی نخواهم داشت. فردا هواداران برای صنعت نفت به ورزشگاه بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج