۸۰۴۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

چهره پر سر و صدای برنامه«شب‌های روشن»

حجت الاسلام زائری: ممنوع التصویر نشدم/ با قرارهای فیس بوکی موافقم

این کارشناس مذهبی گفت:ممنوع التصویر شدن من به این شکل نبوده و خبری که منتشر شده صحیح نیست، اما انتقادها در حدی بود که من یک شب حضور نداشتم.

حجت الاسلام دکتر محمد رضا زائری در مورد ممنوع التصویر خود در رسانه ها گفت: ممنوع التصویر شدن من به این شکل نبوده و خبری که منتشر شده صحیح نیست، اما انتقادها در حدی بود که من یک شب حضور نداشتم.

قرارهای فیس بوکی در چند روز اخیر به موضوع مهمی برای بحث کردن تبدیل شده است، برخی از آن برداشت مثبتی در جهت مشارکت های اجتماعی جوانان دارند، اما برخی آن را به ضرر کشور می دانند و این کار را قبول ندارند، از جمله کسانی که با این جریان به صورت هدف دار و سازنده موافق است، حجت الاسلام زائری است، که در برنامه شب‌های روشن در شبکه دو سیما بعد از افطار، جوانان را به حضور در برنامه های کتاب خوانی به این شکل ترغیب کرده است.

وی با اشاره به انتقادهایی که در مورد سخنان او در مورد قرارهای فیس بوکی بیان شده گفت: من آن مطلب را به عنوان یک پیشنهاد و ایده مطرح کردم، تا بخشی از مخاطبان که به لحاظ اجتماعی از اینترنت استفاده می کنند، ذهنشان را متوجه این مطلب کنم که اتفاقاتی که می افتد لزوما منفی نیست و می‌تواند با رویکرد ما جهت گیری مثبتی نیز داشته باشد.

حجت الاسلام زائری در ادامه افزود:مثلا در فیس بوک به جای این که قرار بگذارند و اتفاق ناخوشایندی مثل ماجرای آب پاشی پیش بیاید،ممکن است قرار بگذارند برای دیدن یک جانباز در یک آسایشگاه؛ بنابراین می توان این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد و این به نوع جهت گیری و رویکرد ما بستگی دارد.

حجت الاسلام زائری: ممنوع التصویر نشدم/ با قرارهای فیس بوکی موافقم

وی، در مورد بازتاب این صحبت‌ها در رسانه های غربی گفت: شنیدم یکی از شبکه های ماهواره ای قسمتی از صحبت‌های من را پخش کرده و گفته است، جمهوری اسلامی قوی تر و بزرگ تر از آن است که چهار نفر با تفنگ آبپاشی را بخواهیم به عنوان یک تهدید در نظر بگیریم؛ اگر این طور باشد به نظر من این برداشت مثبت و خوب است.

این کارشناس در مورد حضور مستمر خود در ماه رمضان امسال نیز اظهار داشت: من در برنامه‌های تلویزیونی از حدود ده، یازده سال پیش حضور داشتم و چیز تازه ای نبود؛ اما در چند سال اخیر که ایران نبودم امکان این حضور وجود نداشت، چون من برای ادامه تحصیل به لبنان، در مقطع دکترای روابط اسلام و مسیحیت رفته بودم.

وی در مورد این که چرا در ماه رمضان این قدر برنامه‌های این چنینی وجود دارد و مدام به مردم این مباحث مطرح می شود، اما بعد از ماه رمضان در چند برنامه به طور خلاصه به این مباحث پرداخته می شود، گفت: در ماه مبارک رمضان، قلب و ذهن مردم بیش تر آمادگی جذب این مباحث را دارد و مخاطبان بیش تری را نیز به خود اختصاص می دهد، البته باید قدری در این مورد که بعد از این ماه پر برکت فضا حفظ شود، تأمل نمود.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حجت الاسلام زائری: ممنوع التصویر نشدم/ با قرارهای فیس بوکی موافقم


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shiva

      بیچاره چیز بدی هم نگفته بود.

    • x

      ab baZ mage che iraD dare k in hame bozorgesh mikonan.

    • نادر

      ایول الله در مورد جنگ بهترین نبرد اینه که با ابزار دشمن به خودش ضربه بزنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج