۸۰۴۹۴۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش وزارت خارجه به حادثه تروریستی چابهار

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در چابهار این حادثه را به مردم ایران بویژه خانواده شهدای حادثه تروریستی امروز تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در چابهار این حادثه را به مردم ایران بویژه خانواده شهدای حادثه تروریستی امروز تسلیت گفت.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در چابهار که به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان بی گناه انجامید، آن را به مردم ایران بویژه خانواده شهدای حادثه تروریستی امروز تسلیت گفت و برای مجروحان این عملیات ناجوانمردانه آرزوی شفای عاجل کرد.

وی افزود: تروریست‌های رشد یافته در دامان برخی کشور ها و کانون های مروج خشونت و افراط گرایی در منطقه، امروز دست به عملیات شرورانه و ضد بشری دیگری در منطقه اقتصادی چابهار زدند تا با القای ناامنی بر توسعه اقتصادی که با همکاری کشورهای منطقه در جریان است و در جهت رونق اقتصادی و ثبات و امنیت در مرزهای شرقی کشور تلاش می نماید، لطمه وارد نمایند.

وی تاکید کرد: قطعا خشونت ورزان و مرگ طلبان تحت فرمان کانون های شناخته شده، در هر جا که باشند بزودی تاوان سختی برای ارتکاب این جنایت خواهند پرداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزنید این عربستان رو .... که از این غلطا نکنن ، والله بخدا مردم این همه مشکل دارن اونام دم به دقیقه داخل کشور عملیات تروریستی انجام میدن ، دشمن باید نابود بشه حالا هر کی میخواد باشه ، از علی آموزید اخلاص عمل

    • مصطفی مهدی پور

      با سلام تمام این دشمنانی که به کشور دست درازی میکنن وحتک حرمت میکنن باید ازریشه نابود بشن انشاءالله من مطمئنم که مجازات خواهند شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج