جاباما
۸۰۴۹۹۹
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

تابش: برای پیروزی روحانی سنگ تمام گذاشتیم

محمدرضا تابش گفت: اصلاح‌طلبان همه بضاعت و توانایی خود را برای موفقیت آقای روحانی در طبق اخلاص قرار دادند حال ممکن است در برخی موارد انتقاداتی داشته باشند.

خبرآنلاین: محمدرضا تابش گفت: اصلاح‌طلبان همه بضاعت و توانایی خود را برای موفقیت آقای روحانی در طبق اخلاص قرار دادند حال ممکن است در برخی موارد انتقاداتی داشته باشند.

«جدایی حساب اصلاح‌طلبان از دولت بی‌معرفتی بود» این را محمدرضا باهنر می‌گوید. او عنوان می کند:« در دولت فعلی هرچه حمایت از آقای روحانی وجود دارد از سوی اصولگرایان است و اصلاح‌طلبان تنها زیرآب دولت را می‌زنند و موضوع عبور از روحانی را مطرح می‌کنند.»

البته این نوع صحبت‌ها تنها به محمدرضا باهنر ختم نشد و الله کرم نیز به خبرآنلاین گفت: «امروز که آقای روحانی می رود تا مسئولان اقتصادی خود را از جریان لیبرال به سمت جریان نهادگرا انتقال دهد اصلاح طلبان تندرو پروژه عبور از روحانی را پیگیری می کنند. »

محمدرضا تابش نائب رئیس اول فراکسیون امید در واکنش به اظهارات محمدرضا باهنر به خبرآنلاین گفت: به هیچ عنوان صحبت از عبور از روحانی وجود ندارد. اصلاح طلبان چه در انتخابات سال ۹۲ و چه در زمان انتخابات ۹۶ برای پیروزی آقای روحانی سنگ تمام گذاشتند. در واقع اصلاح‌طلبان همه بضاعت و توانایی خود را برای موفقیت آقای روحانی در طبق اخلاص قرار دادند حال ممکن است در برخی موارد انتقاداتی داشته باشند این چه منافاتی دارد که برخی آن را عبور از روحانی تعبیر می‌کنند؟

تابش ادامه داد: در هر روندی ممکن است انتقاداتی وجود داشته باشد که این انتقادات و مطالبات می‌تواند به پیشرفت کمک کند بنابراین هیچگاه مسئله عبور از روحانی از سوی اصلاح‌طلبان مطرح نبوده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به این سوال که اگر عبور از روحانی هیچگاه مدنظر اصلاح طلبان نبوده است چرا اصولگرایان این موضوع را عنوان می‌کنند؟ گفت: من نمی‌دانم چرا چنین مباحثی را مطرح می‌کنند باید این سوال را از آنها پرسید اما شاید برای آینده سیاسی خود برنامه‌ای دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غلط کردی

    • بدون نام

      اشتباه کردی مردم دارند نفرنت میکنند

    • بدون نام

      شما بیخود کردین که سنگ تمام کذاشتین و مردم رو بدبخت کردین

    • بدون نام

      دولت هم رای اسایش ملت جانفشانی کرد واز خجالت جنابعالی وامثالهم در امد

    • بدون نام

      با همون کلید درست شد رفت .

    • بدون نام

      شما همان فردی هستید که اتیش بیار معرکه موسسات هستید ودرهمان زمان ناظر مجلس در شورای پول واعتبار بودید وشخصی بودید که با موسسه ثامن مقابله کردید حنای شما رنگی ندارد

    • بدون نام

      روحانی چنان گندی به مملکت زد که هزار سال به عقب بر گشتیم

    • ir

      انشالله خدا سرطان بده بهتون بحق خداوند مردم بدبختن

    • بدون نام

      ۱۴۰۰ تموم بشه ان شاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج