۸۰۵۲۲۰
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

حمایت امام جمعه اصفهان از استعفای نمایندگان

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تقدیر از عملکرد نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با استعفای دسته جمعی آنها اظهار داشت: اصفهان از گذشته‌های دور تاکنون و در وهله‌های مختلف موجب افتخار نظام و در کنار مسئولان بوده است و بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

خبرگزاری مهر: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تقدیر از عملکرد نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با استعفای دسته جمعی آنها اظهار داشت: اصفهان از گذشته‌های دور تاکنون و در وهله‌های مختلف موجب افتخار نظام و در کنار مسئولان بوده است و بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از فرماندهان مهم جنگ اصفهانی بودند و نقش مهمی در رقم زدن سرنوشت عملیات‌های غرور آفرین دفاع مقدس داشتند، افزود: ضربه خوردن اصفهان برای کل کشور خطرآفرین است و این در حالی است که با روند خشکی زاینده رود و مشکلات آبی اصفهان مشکلات زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی دامن گیر کل کشور خواهد بود.

مشکلات ادامه داری که انتقال آب در زمان استانداری معاون اول رئیس جمهور رقم زد

امام جمعه اصفهان با انتقاد از اینکه هیچ کدام از دولت‌ها گام موثری برای پیشگیری از خشک کردن زاینده رود و احیای آن برنداشتند، بیان داشت: در زمان استانداری جهانگیری بر اصفهان انتقال آب از اصفهان انجام شد و وی از این کار پیشگیری نکرد، هنوز که هنوز است وی بر سر کار است و اصفهان با مشکل ناشی از بی تدبیری در انتقال آب و دیگر اقدامات ناشی از سوء مدیریت دست و پنجه نرم می کند.

وی با تصریح بر این نکته که از صفات افراد مومن، عمل کردن به وعده‌ها است، ابراز داشت: روحانی در سفر انتخاباتی خود به اصفهان با صراحت اعلام کرد که این بار نوبت احیای زاینده رود است اما پس از گذشت دو سال اوضاع وخیم تر از پیش شده و قول وی عملیاتی نشد.

گویی صدای مردم اصفهان به گوش دولت نمی رسد

طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه گویی صدای مردم اصفهان به گوش دولت نمی رسد و یا نمی خواهند به این صدا گوش دهند، بیان داشت: از سوی مردم اصفهان از نماینده‌ها برای استعفای دسته جمعی آنها تشکر می‌کنم که عملکرد بسیار بجایی در برابر قطع بودجه آب اصفهان، نبود توجه به رفع مشکلات آبی و احیای زاینده رود بود اما این توصیه را نیز دارم که تا آخر پای استعفای خود بایستند.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو بیان داشت: ۱۶ آذر به نام روز دانشجو نامگذاری شده است، دانشجویانی که آگاه و با بصیرت و با روحیه انقلابی در کنار نظام هستند و آگاهانه با مسایل برخورد و در برابر مسئولان پرسشگر هستند.

جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب همانند شهدای دفاع مقدس و انقلاب روحیه دفاع از نظام را دارند

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب همانند شهدای دفاع مقدس و انقلاب روحیه دفاع از نظام را دارند، گفت: جوانان امروزی و نسل سوم انقلاب در دفاع حرم اهل بیت بزرگی خود را نشان دادند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید احمد کشوری ابراز داشت: این روز را به نام هوانیروز قهرمان نامگذاری کردند که در دوران دفاع مقدس جان بر کف همانند بقیه جهاد و حدود ۲۹۰ نفر از نیروهای هوانیروز در جبهه‌های جنگ جانفشانی کردند.

طباطبایی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دستغیب شهید به دست منافقان بیان داشت: همچنین روز تشکیل سازمان ملل از رویدادهای پیش رو است، این سازمان با هدف برقراری عدالت در میان مردم جهان و دفاع از حقوق مظلومان تشکیل شده است اما در راس کار افرادی با حق «وتو» هستند که عملکرد این سازمان را سالهاست زیر سوال برده اند.

سالهاست یاوه‌گویی ها و خیال بافی های استکبار جهانی در ارتباط با ایران ادامه دارد

وی با اشاره به یاوه گویی ترامپ در ارتباط با اینکه روز ۱۳ آبان بساط ایران جمع می‌شود که همچون همیشه خیالی باطل بود، گفت: سالهاست این یاوه‌گویی ها و خیال بافی ها ادامه دارد اما استکبار جهانی هرگز در برابر روحیه جهادی ملت ایران پیروز نخواهد شد، ملت ما با توکل بر خداوند متعال، اتحاد و همدلی و با سرسپردگی مطلق به ولایت فقیه به راه موفق خود ادامه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجیدآبی

      زاینده رودبه کجاانتقال دادن؟
      کارون به اصفهان انتقال دادن وماخوزستانیارو بدبخت کردن.. تازمانیکه مشکل اساسی حل نشه وکارخانه هایی که مصرف آبشون بالاست(بخصوص دراستانهای اصفهان ویزدزیاد) جابجانشن همین مشکل داریم وآخرسرجنگ آب اتفاق میوفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره همه ی شما ها استعفا بدین چند تا باسواد و دلسوز ملت بیان نماینده بشن

    • بدون نام

      اصلا کل ایران مال اصفهانی هاست ؟

    • اصفهان مظلوم

      اصفهان پس از تهران بيشترين ماليات را به خزانه واريز ميكند و اكنون سهمي از بودجه ٩٨ براي مشكل كم آبي اين استان وجود ندارد.چه تناقض تلخي.
      با وجود خيانت خاتمي و دولت اصلاحات و بي تدبيري دولت احمدي نژاد و دروغگويي دولت روحاني،سكوت مردم اصفهان جاي بسي تعجب است. (منظور مردم شهر اصفهان و شهرستانهاي استان است وگرنه كشاورزان شرق اصفهان مردانه عمل كرده اند).

    • اصفهان مظلوم

      آب هايي كه به تالاب گاوخوني ميرسيد بر سرچشمه هاي قنات هاي مناطق كويري نيز تاثير داشت به طوري كه اخيرا آن قنات ها نيز خشك شده اند.
      بنده خود در سفر تابستان شاهد خشكي قنات هاي شرق و شوري آب چاه هاي تازه حفر شده بودم.
      چرا مسئولان صلاح كل كشور را در نظر نميگيرند....
      زاينده رود را پس بگيريد.
      ديوار سكوت را بشكنيد و آواي زاينده رود من كو سر دهيد.

    • بهروز

      نمایندگان اصفهان فراموش کرده اند که فقط خودشان را نبینند, جای مردم ونمایندگان خوزستان بودن حتما اعلام استقلال می کردن, به نظر من نباید دیگر انها را به مجلس راه داد تا بفهمند ما کشوری واحد هستیم وهنوز ایالتی کشور را اداره نمی کنند

    • حسین صادقی

      بشرط اینکه پای حرفشان تا اخر باشند
      وچشم از حقوق 27 ملیونی بپوشند

    • بدون نام

      ان شاءالله درست میشه

    • یک شهروند اصفهانی

      چه عجب این طباطبایی یک تكانی خورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخوریدآب شهرکردروناشکرباشید

    • بدون نام

      استعفا! مثلا چه کار مفیدی تو خوابگاه مجلس انجام میدادن که حالا استعفا دادن!!!؟ کل مجلس هم استعفا بدن تاثیری به حال مردم نداره چون عملا کاری انجام نمیدن!

    • سهیل

      حاضریم کل کار گاهها وکار خانه های نداشته خود را در اردبیل بدهیم ویک صدم کار خانجات اصفهان را بگیریم مگر بودجه کل کشور به چند استان بزرگ از جمله اصفهان نمی رود چرا این همه زیاده خواهی می کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاضریم کل کارخانجات اصفهان را بدهیم اما چندین هزار شهید گلگون کفن استان اصفهان دوباره به آغوش خانواده هایشان برگردند .و البته حتماً می‌دانید چندین هزار مهاجر از استانهای اطراف، در این کارخانجات حقوق می گیرند

    • بدون نام

      اگر روحیه شماها جهادیست چرا نمایندگان شما استعفا میدهند بجای کار کردن و دل دشمن را شاد میکنند حتما معنی جهاد را نمیداند!!!

    • بدون نام

      خوزستان قلب ایران است

      پاسخ ها

      • س س

        استان چهار فصل مگه جز ایران نیست؟

    • بدون نام

      آقایان نمایندگان آذر بایجان یاد بگیرید ببینید برای خواسته شان چه کارهایی میکنند ولی شما ها چند سال است برای دریاچه اورمیه شعار دهید

    • بدون نام

      کاش همه ی مسولیت اصفهانی بودند غیراز اصفهانی ها همه ام ثل اجنبی اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج