۸۰۵۲۶۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ملاقات یوونتوس با بزرگترین تهدید سال‌های اخیر

تعریف و تمجیدهای آلگری از ایکاردی بی دلیل نبوده است.

وبسایت نود: در بزرگترین بازی هفته پانزدهم سری آ ایتالیا امشب یوونتوس در ورزشگاه آلیانز تورین میزبان اینتر خواهد بود. نکته حائز اهمیت این مسابقه تقابل برترین سرمربی و برترین بازیکن فوتبال ایتالیا در دو سمت میدان خواهد بود.

در هفته اخیر و در مراسمی که به مناسبت معرفی برترین های سری آ برگزار شد، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس موفق شد برای چهارمین بار جایزه بهترین سرمربی را کسب کند و مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر توانست جایزه بهترین بازیکن سری آ را از آن خود کند.

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی خود به شکل ویژه ای از ایکاردی تمجید کرد و او را "تمام کننده ای خارق العاده" در اینتر خواند. آمار و ارقام نیز نشان می‌دهد که آلگری باید برنامه خاصی برای مهار کاپیتان اینتر داشته باشد.

ملاقات یوونتوس با بزرگترین تهدید سال‌های اخیر

دربی ایتالیا نبرد دو مهاجمی است که از ابتدای فصل تاکنون در تمامی رقابت ها 11 گل به ثمر رسانده اند؛ کریستیانو رونالدو که 10 گل در سری آ به ثمر رسانده (اولین بازیکن یوونتوس در 60 سال اخیر که بعد از تنها 14 بازی گل های خود را دو رقمی می‌کند) تعداد گل های خود را در 18 بازی به این عدد رسانده اما ایکاردی برای ثبت 11 گل خود در این فصل تنها به 16 دیدار نیاز داشته است. ایکاردی البته نشان داده که تخصص ویژه ای در باز کردن دروازه یوونتوس دارد.

از زمان انجام اولین بازی در سری آ برابر یوونتوس در ژانویه 2013، ایکاردی 8 بار دروازه بانوی پیر را گشوده است. در این بازه زمانی تنها 6 تیم توانسته اند گل های بیشتری نسبت به ایکاردی وارد دروازه یوونتوس (در لیگ) کنند: سمپدوریا (13)، ناپولی و فیورنتینا (11)، اینتر، رم و ورونا (9). این آمار نشان می‌دهد که ارتش تک نفره ایکاردی تا چه اندازه آلگری را به دلهره خواهد انداخت.

بازی در روز جمعه یکی از خاطرات خوب یوونتوس در سری آ است. اما همین خاطره خوب با حضور اینتر جای خود را به یک خاطره بد می‌دهد. یوونتوس تاکنون 18 بار در روزهای جمعه به میدان رفته و تنها یک بار متحمل شکست شده است. (10 برد، 7 تساوی) اما همین تک شکست در آپریل 2010 و مقابل اینتر رقم خورده است؛ روزی که نراتزوری با هدایت ژوزه مورینیو با دو گل مایکون و اتوئو در 15 دقیقه پایانی تیم نحیف آلبرتو زاکرونی را مغلوب ساخت.

بعد از گذشت 14 بازی، اینتر 11 امتیاز از یوونتوس صدرنشین عقب افتاده و اگر قصد جنگیدن برای قهرمانی دارد، حق هیچ گونه اشتباهی را در این تقابل رودررو نخواهد داشت. یک نکته نسبتا خرافی می‌تواند اینتری ها را به کسب نتیجه ای مطلوب امیدوار کند. در 13 تقابل اخیر دو تیم در سری آ سابقه نداشته که یک نتیجه (برد یکی از دو تیم یا تساوی) در دو بازی متوالی تکرار شود. با توجه به برتری 3-2 یوونتوس در آخرین تقابل دو تیم، می‌توان حدس زد که این مسابقه نتیجه ای به جز برد یووه را در پی خواهد داشت.

یکی دیگر از افراد مورد تمجید آلگری، لوچیانو اسپالتی سرمربی اینتر بود. آلگری اسپالتی را به دلیل دستاوردهای گذشته او در رم و روسیه و کارهای اخیر او در اینتر مورد تمجید قرار داده و نقطه قوت نراتزوری را در کار با توپ دانسته است. آمار نیز صحت گفته های آلگری را تایید می‌کند.

این مسابقه نبرد بهترین تیم های فصل 19-2018 سری آ از منظر مالکیت توپ خواهد بود. یوونتوس با میانگین مالکیت 59.3 درصد صدرنشین است و اینتر با اختلافی ناچیز، با میانگین 59.2 درصد مالکیت در هر بازی در تعقیب بیانکونری است. از نظر تعداد گل از روی ضربات شروع مجدد هم این دو تیم بهترین های لیگ بوده اند. (یوونتوس 9 و اینتر 8 گل)

یوونتوس با 81 برد مقابل اینتر در سری آ، هیچ تیم دیگری را در این لیگ به این اندازه شکست نداده است. شاگردان آلگری حالا امیدوارند با کسب یک پیروزی دیگر، با بهترین شروع تاریخ 5 لیگ معتبر اروپایی بعد از 15 مسابقه (که با کسب 43 امتیاز در اختیار پاریسن‌ژرمن است) برابری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رونالدو

      میبریمشون به امید گل زدن سلطان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج