۸۰۵۳۶۹
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

نیکی کریمی: سود فیلم‌سازی از برج‌سازی بیشتره!

نیکی کریمی ضمن انتقاد از وضعیت امروز سینمای ایران، تاکید کرد که امروز شاهد بسازوبفروش سینمایی هستیم.

خبرگزاری صبا: نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان با سابقه سینما در گفت‌وگو با برنامه اینترنتی «مولن روژ» درباره وضعیت امروز سینمای ایران و همچنین کیفیت فیلم‌های در حال اکران سخن گفت.

نیکی کریمی درباره اوضاع فعلی سینمای ایران گفت: «من اسم وضعیت امروز سینمای ایران را بساز و بفروش سینمایی می‌گذارم، یعنی به این صورت که حتی تعدادی از عوامل فیلم مثل بازیگران در این بساز بفروشی سرمایه‌گذاری می‌کنند و الان حتی سودش از ساخت یک برج در مناطق خوب بیشترشده! چون آن برج، هم تلاش بیشتر هم پول بیشتر و هم زمان بیشتری می‌برد.»

او ادامه داد: «الان با اتفاقی که افتاده فیلمی را سرمایه گذاری می‌کنند، خارج از جدول دو سه ماه بعد اکران می‌کنند و چه بازدهی بیشتر از این می‌تواند باشد؟ این باعث شده دیگر بخش خلاقیت در سینما تعطیل بشود.

زمانی در سینمای ما برای فیلم‌ها درجه بندی وجود داشت و فیلم‌های خوبی ساخته می‌شدند که حرفی برای گفتن داشتند و وقتی فیلم‌هایی صرفا برای سرگرمی و پول درآوردن بودند در درجه د و ج قرار می‌گرفتند و نمی‌توانستند در سینماهای خوب اکران شوند اما الان که سیاست ها اینطور برعکس شده است همه به این فیلم های درجه پایین روی آوردند.»

این هنرمند درباره وضعیت مالی فیلم‌های دغدغه‌مند در سینمای ایران گفت: «در هر کشوری دولت باید از سینمای روشنفکری حمایت کند، اینکه همه ما مسئول هستیم نه به نظرم یک عده خود را مسئول نمی‌دانند و به چیزهای دیگری در زندگی فکر می کنند که به نظرشان مهم‌تر است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      متاسفانه در سینمای امروز ما از هنر وتجربه هیچ اثری نیست وفیلمهای این چنینی طرفدار زیادی ندارند وفقط چند سالن را می توانند داشته باشند,از این جهت نه فیلم ساز ونه بیننده درکی از ساخت سینمای تجربی را سخت وبی سرمایه فرض می کنند,ودر ادامه فیلم سازانی ظهور پیدا می کنند که متوجه حرص وولع بیننده را به مسایلی که جامعه ان را نهی میکند واپاراتی وانارشیسم به همراه داردتا بیننده سراب جو را برای اغنا روح بیمار ش به دنبال بکشدوخلاصه وضعیت سینمای ایران به جز تعداد کمی از فیلمها بقیه حکایت ازنمایش زندگی می باشد که دیگران با دیدنش اموزه های غلط را در ژانر منفی زندگی پیاده می کنند,

    • بدون نام

      نیکی کریمی مگه حالا زندس تازه رفت انگلستان زندگی کنه بابا بمیر پیر شدی بست پول دراوردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج