۸۰۵۵۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیم‌زاده: بازی فردا ۶ امتیازی است

کارشناس فوتبال ایران در مورد جدال سپاهان و پرسپولیس، گفت: با توجه به جایگاه دو تیم در جدول بازی فردا ۶ امتیازی است

خبرگزاری فارس: منصور ابراهیم‌زاده در مورد رویارویی سپاهان و پرسپولیس دو تیم بدون شکست لیگ هجدهم، گفت: هر دو تیم توانایی‌های ویژه‌ای دارند. سپاهان با بازیکنان قد بلندی که دارد، روی شروع مجددها و به خصوص پرتاب‌های اوت، خوب کار‌ می‌کند.‌

پرسپولیس هم روند حرکتی خوبی در زمین ارائه می‌دهد اما با توجه به قدرتی که هر دو تیم در خط دفاع دارند، به نظرم شرایط سختی برای هم به وجود می‌آورند. ضمن اینکه مدافعان هر دو تیم ‌ می‌توانند در حملات روی دروازه حریف ‌تاثیرگذار باشند.

وی افزود: سپاهان تیمی است که بیشتر رو به بازی مستقیم می‌آورد. این تیم با توجه به نفراتی که در اختیار دارد سعی می‌کند با خطا گرفتن از حریف، از ضربات ایستگاهی استفاده کند. از طرفی، پرسپولیس با توجه به هماهنگی خوب بازیکنانش، برنامه‌های بیشتری برای انجام کارهای ترکیبی دارد. با این وجود، پرسپولیس در فاز حمله‌ای و به خصوص در اضافه شدن نفرات کناری به بخش هجومی، دچار مشکلاتی هست.

سرمربی سابق سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این، حساسیت جدول هم ‌روی این بازی تاثیر گذار است. پرسپولیس با برد در این بازی، می تواند بالاتر از سپاهان بایستد و سپاهان هم با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کند، می‌تواند با حضور هوادارانش فاصله‌اش را بیشتر کند.

در واقع هر دو ‌تیم یک‌ بازی مستقیم و ۶ امتیازی را پیش رو دارند که می‌توانند پس از انجام آن، با اطمینان خاطر ادامه لیگ را دنبال کند. همچنین در این دیدار ‌دو نایب قهرمان آسیا با هم می جنگند و این مسئله حساسیت‌ها را برای هوادارن بیشتر می‌کند و آنها تیم محبوبشان را برای رسیدن به موفقیت، بیشتر تهییج می‌کنند.

ابزاهیم زاده در مورد تقابل قلعه نویی و برانکو و اینکه برنامه‌های کدام یک در این بازی، موفقتر خواهد بود،گفت: ‌معتقدم هر دو مربی برنامه‌های خوبی برای تیمشان دارند. آنها در بیشتر بازی‌ها موفق بوده‌اند که این موضوع را ثابت می‌کند. هردو مربی از نظر کار فنی می‌توانند عملکرد کاملی داشته باشند اما در این بازی تیمی موفق می‌شود که بتواند از اشتباهات تیم مقابل سود ببرد و استفاده کند. در واقع تیمی که کمتر اشتباه کند شانس بیشتری برای برنده شدن دارد.

وی در مورد بازیکنان کلیدی دو تیم در این مسابقه، اظهار داشت:به نظر من در این بازی جنگ مهاجمان و مدافعان بیشتر است.در سپاهان، کی‌روش استنلی، مهاجم نوک این تیم یک بازیکن کلیدی است. ضمن اینکه کریمی نیز اگر بازی کند، در زدن ضربات ایستگاهی تاثیر گذار خواهد بود. شفیعی، یزدانی و پورقاز هم نفراتی هستند که می‌توانند در سرزنی و پرتاب اوت خطرناک باشند و این موارد می‌توانند نتیجه را به سود سپاهان رقم بزند.

ابراهیم زاده، افزود: در پرسپولیس، به نظرم یکی از بازیکنان کلیدی بیرانوند است. در این مورد از علی علپور و گادوین منشا هم باید نام ببریم چرا که استفاده از پرتاب‌های بلند بیرانوند یا ضربات بلندی که به توپ می‌زند می‌تواند به خصوص روی ضد حمله‌ها، برای سپاهان خطرناک باشد. ‌

شجاع خلیل زاده به عنوان بازیکنی که این روزها خیلی سرحال و بادقت بازی می‌کند، می‌تواند در تعیین ‌نتیجه تاثیر گذار باشد. او بازیکن سابق سپاهان بوده و در این بازی می‌تواند انگیزه‌های خاصی هم داشته باشد.

وی در‌مورد مورد انتقادات زیاد پرسپولیس از داوری‌ها در روزهای اخیر، گفت: طبیعی است که قبل از مسابقه توجه‌ها را به این سمت ببرند تا داوران با دقت بیشتری عمل کنند. به نظر من این جنگ روانی، با توجه به جایگاهی که هر دو تیم دارند بیشتر روی داوران و کمیته داوران تاثیر گذار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج