۸۰۵۵۳۶
۴ نظر
۵۰۶۹
۴ نظر
۵۰۶۹
پ

طرز تهیه جامبو شلز؛ این پاستاهای شکم پر

جامبو شلز یا همان پاستای شکم پر یک غذای پرطرفدار ایتالیایی می‌باشد که بسیار سریع طبخ می‌شود و طعم و مزه‌ای به یاد ماندنی دارد.

برترین ها: در این مقاله ما می می خواهیم دستور پخت جامبو شلز را به شما آموزش بدهیم. پاستای جامبو شلز یا صدفی بدلیل سایز بزرگ خود این امکان را به ما می دهد که با آن غذاهای مختلف و خوشمزه ایی را تهیه کنیم،از جمله این غذاها می توان به جامبو شلز اشاره کرد. جامبو شلز شلز یک غذای پر طرفدار فرنگی بسیار شیک و خوش مزه می باشد که از ارزش غذایی بالایی بر خوردار بوده و سرشار از موادی همچون فیبر پروتئین است. کاربرد اصلی این غذا بدلیل شیک بودن بیشتر در جشن هایی مانند جشن تولد بوده و اغلب به عنوان عصرانه صرف می شود. تهیه کار سختی نیست، شما می توانید با خواندن ادامه این مقاله دستور تهیه جامبو شلز رو یاد بگیرید و آن را به راحتی در خانه تهیه کنید.

مواد مورد نیاز برای تهیه جامبو شلز:

  • پاستای جامبو شلز: 1 بسته
  • فلفل سیاه پودر شده: به میزان لازم
  • روغن مایع سرخ کردنی: به میزان لازم
  • رب گوجه فرنگی: 1 قاشق غذاخوری
  • پنیر پراتو رنده شده: 100 گرم
  • هویج خرد شده: 1 عدد
  • ساقه کرفس خرد شده: 1 عدد
  • سیر کوبیده شده: 2 حبه
  • پونه پودر شده: یک قاشق چایی خوری
  • گوشت چرخ کرده گوساله: 500 گرم
  • نمک: به میزان لازم
  • پیاز: 1 عدد

طرز تهیه جامبو شلز؛ این پاستاهای شکم پر

دستور تهیه جامبو شلز:

1. یک قابلمه بیاورید و به مقدارد لازم درون آن آب بریزید، سپس آب را روی شعله های گاز قرار بدهید. بعد از به جوش آمدن، آب پاستا را درون قابلمه آب جوش بریزید و به مدت 20 دقیقه آن را روی حرارت بالا بگذارید، پس از نرم شدن پاستا آن را آبکش کنید.

طرز تهیه جامبو شلز؛ این پاستاهای شکم پر

۲. یک تابه بیاورید، روغن سرخ کردنی را داخل آن بریزید و آن را داغ کنید، سپس پیاز ها را به آن اضافه کنید و منتظر بمانید تا پیاز ها نرم شوند، بعد از نرم شدن پیاز ها نوبت به اضافه کردن گوشت می رسه، گوشت را اضافه کنید و آن را تفت دهید.

۳. بعد از اضافه کردن گوشت، حالا باید کرفس و هویج خرد شده و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و دوباره به تفت دادن مواد ادامه دهید، سپس پودر پونه، فلفل سیاه و نمک را به آن اضافه کنید و منتظر بمانید تا آب آن کاملا بخار شود

طرز تهیه جامبو شلز؛ این پاستاهای شکم پر

4. اول از همه باید فر رو به مدت 10 دقیقه روی دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید، حالا پاستا هایی رو که آبکش کرده بودید رو با موادی که درون تابه تفت داده بودید کاملا پر می کنید، بر روی آن ها پنیر براتو رو بریزید و جامبو شلز رو درون ظرف نسوز فر قرار بدید و اونها رو به مدت زمان 20 دقیقه و با دمای 200 درجه سانتی گراد داخل طبقه وسطی فر بگذارید تا پنیر براتو به طور کامل آب شود.

طرز تهیه جامبو شلز؛ این پاستاهای شکم پر

۵. سپس جامبو شلز رو بیرون بیارید و به صورت دلخواه تزئیین کنید. غذای خوشمزه شما آماده شده و آماده ی نوشش جون کردنه. امیدواریم با استفاده از این مقاله دستور تهیه جامبو شلز رو به صورت کامل یاد گرفته باشید و این غذای خوشمزه رو در برنامه هفتگی غذاهاتون قرار بدید.

طرز تهیه جامبو شلز؛ این پاستاهای شکم پر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس گوجه فرنگی چی شد؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجاش نوشته بود گوجه فرنگی آخه!!!رب گوجه فرنگی بود که بعد از سرخ کردن پیاز و گوشت و کرفس و هویج بهش اضافه کرد .فقط میخواین ایراد بنی اسراییلی بگیرین

    • باران

      به نظرتون یه کم سطح درک خواننده رو پایین نیاوردین . میتونید یه کم مختصر تر بنویسید . یک قابلمه در آورده روی شعله قرار دهید ...یک تابه بیاورید روغن بریزید ... یعنی چی ؟؟؟؟ خو ب بنویسید جامبو شلز داخل آب جوش ... یعنی کوتاه بنویسید ما متوجه نمیشیم ؟؟؟؟

    • هم وطن

      واسه سالی ی بارخوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج