۸۰۵۵۵۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مری پاپینز شیرین و شاد باز می‌گردد

بیش از پنج دهه بعد از توفیق فراوان فیلم موزیکال و شیرین و شاد «مری پاپینز» قسمت دوم آن نیز توسط کمپانی والت دیسنی تهیه شده و از ۲۹ آذرماه امسال در آمریکای شمالی و اروپا و آسیای شرقی و از ۵ دی ماه در سایر نقاط جهان اکران می شود و از حالا موفقیتی بزرگ دست کم در گیشه انتظار آن را می کشد.

بانی فیلم: بیش از پنج دهه بعد از توفیق فراوان فیلم موزیکال و شیرین و شاد «مری پاپینز» قسمت دوم آن نیز توسط کمپانی والت دیسنی تهیه شده و از ۲۹ آذرماه امسال در آمریکای شمالی و اروپا و آسیای شرقی و از ۵ دی ماه در سایر نقاط جهان اکران می شود و از حالا موفقیتی بزرگ دست کم در گیشه انتظار آن را می کشد.

مری پاپینز شیرین و شاد باز می‌گردد

این دنباله سازی تازه با کارگردانی راب مارشال اسناد مدرن ژانر موزیکال و خالق کارهای تحسین شده دیگری از این ژانر (همچون «شیکاگو»، «۹» و «به درون جنگل») ساخته شده و سناریوی آن کار خود مارشال و دیوید مگی و جان دی لوکا است و منشاء هر دو فیلم چه کار اوری ژینال در سال ۱۹۶۴ و چه فیلم فعلی سری کتاب هایی با همین نام نوشته پی ال تراورز است و این در حالی شکل گرفته که در فیلم اول که کارگردانی اش با رابرت استیونسون بود، سناریو را بیل والش و دان داگراس نوشته بودند.

در فیلم جدید امیلی بلانت در قالب کاراکتر اصلی یعنی مری پاپینز ظاهر شده و لین مانوئل میراندا نیز نقش جک را ایفا کرده که یک محافظ و روشن کننده تیرهای چراغ برق است.

وان دایک پیر هم باز می گردد

جک شاگرد و کارآموز کاراکتر برت به حساب می آید که رل اول مرد را در فیلم قبلی برعهده داشت و دیک ون دایک که ایفاگر رل وی بود، به رغم عبور از ۹۰ سالگی در فیلم جدید نیز حضور دارند اما او این بار نه برت بلکه مردی به نام داوز جونیورز است.

از همه سخت تر کار امیلی بلانت است زیرا بر جای جولی اندروز مشهور تکیه زده که در فیلم نخست مری پاپینز بود و آنقدر در آن رل خوب ظاهر شد که جایزه اسکار برترین بازیگر زن نقش اول سال ۱۹۶۴ را برد و اگر دو سال بعد از آن به خاطر «آوای موسیقی» (در ایران با نام «اشک ها و لبخندها») هر برنده آن جایزه نشد به این سبب بود که آکادمی اسکار از اهدای مجدد این جایزه به افراد در فواصل زمانی اندک ابا داشت و هنوز هم دارد.

۵ از ۱۳

فیلم اولیه مجموعاً کاندیدای ۱۳ اسکار شد و به جز اسکار اندروز چهار مجسمه طلایی دیگر را هم به خانه برد و مسئولیت و مأموریت بزرگ خالقان اثر هنری ثانویه تکرار آن دستاورد است که در آن صورت کمپانی قدیمی و همچنان معتبر والت دیسنی یک بار دیگر نقطه اوج تازه ای را تجربه خواهد کرد.

چه چیزی از این جالب تر که نامداران دیگری مانند امیلی مورتیمر، جولی والترز، کالین فرث، آنجلا لانزبری و حتی مریل استریپ افسانه ای نیز در قسمت دوم «مری پاپینز» ایفای نقش کرده اند و همین مسئله بر اعتبار کار تازه راب مارشال و امیدهای او در زمان توزیع جوایز پایانی امسال افزوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج