جاباما
۸۰۵۶۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

همکاری بازیگر نامزد گلدن گلوب با پدرش

بازیگر لوکاس هجز برای اینکه خجالت نکشد باید از پدرِ کارگردانش خواهش می کرد که دوران فیلمبرداری فیلم جدیدشان به نام «بن برگشته است» از لقب دوران کودکی او استفاده نکند.

دنیای تصویر آنلاین: بازیگر لوکاس هجز برای اینکه خجالت نکشد باید از پدرِ کارگردانش خواهش می کرد که دوران فیلمبرداری فیلم جدیدشان به نام «بن برگشته است» از لقب دوران کودکی او استفاده نکند.

همکاری بازیگر نامزد گلدن گلوب با پدرش

بازیگر فیلم «منچستر کنار دریا» همراه پدر فیلمسازش پیتر هجز در درام خانوادگی جدیدی همکاری کرده است.در این فیلم لوکاس نقش یک معتاد مواد مخدر را دارد که در دوران بازپروری را می‌گذراند اما این نامزد گلدن گلوب پدرش را کنار کشید و از او درخواست کرد که رفتار حرفه ایی را سرصحنه رعایت کند چراکه او از یکی از القاب دوران کودکی لوکاس سرصحنه استفاده کرده بود.

لوکاس در برنامه ی صبحگاهی «صبح بخیر امریکا» گفت:« در دوران فیلمبرداری او را پیت صدا می زدم ..روز اول وقتی صحنه رفتم او مرا جلوی تمامی عوامل صحنه«بوبّا» صدا کرد همانطور که در خانه صدایم می کند و بهش گفتم که «بابا نمیتونی این جوری با من رفتار کنی».

این پروژه دومین فیلمی است که پیتر و لوکاس با هم همکار می کنند . سال ۲۰۰۷ در کمدی دراماتیک «دن در زندگی واقعی» همکاری داشتند.

و باوجودی که اولین تجربه همکاری آنها نظر این بازیگر جوان را برای همکاری دوباره با پدرش عوض کرد. اما او می‌دانست که «بن برگشته است»کار متفاوتی خواهد بود بخصوص وقتی «جولیا رابرتز» درخواست کرد تا لوکاس در فیلم بازی کند.

لوکاس گفت:« من فیلمنامه را خواندم و عاشقش شدم و با خودم گفتم «واو خوبه.این میتونه واقعا خاص باشه».اما جولیا…او واقعا می‌خواست که نقش پسرش را بازی کنم . واقعا لذت بخش بود.»

همچنین موضوع فیلم برای خانواده هجز آشنا است، از آنجایی که سومصرف مواد مخدر در زندگی بسیاری از خانواده ها و دوستان اطرافشان تاثیر داشته است و روابط شخصی شان به لوکاس انگیزه ای برای بازی داد. «بن بازگشته است» بیست و دوم ماه دسامبر به نمایش عمومی درمی آید.

لوکاس گفت :((بعضی از بهترین دوستان من در نصف راه این مسیر هستند، بنابراین نسبت به داستان احساس می کردم که می توانم از نقطه نظر بسیار نزدیک شاهد باشم .من تلاش برای ترک اعتیاد را در سنین کم دیدم و دیدم که چگونه با بلایی که اعتیاد بر سرشان آورده بود مبارزه می کردند…اعتیاد برای هر شخص متفاوت است.»

لوکاس هجز برای ایفای نقش در «Boy Erased» نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج