جاباما
۸۰۵۷۶۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

وبسایت معتبر ESPN ده مربی برتر سال را انتخاب کرده است.

وبسایت نود: در فاصله کمتر از یک ماه مانده به پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، وبسایت معتبر ESPN، اقدام به انتخاب ده مربی برتر سال کرده است. این وبسایت اخیراً طی اقدامی دست به انتخاب صد چهره برتر فوتبالی سال زده ( با نام ESPN Top ۱۰۰) که در بخش مربیان، نام ده مربی برتر سال دیده می شود که از نگاه کارشناسان این وبسایت انتخاب شده اند.

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

فوتبال بعضی مواقع می تواند به سمت هرج و مرج و آشفتگی برود، اما مربیان بزرگ مربیانی هستند که می توانند نمای کلی را ببینند و زمانی که پلن اول آن ها منجر به نتیجه نمی شود، نمی ترسند. زیرا پلن بی، سی و دی هم دارند. مربیان بزرگ می توانند با شخصیت های بزرگ تیم، غرور ستاره ها، مواجهه با استعدادها کنار آیند و بهترین خروجی را برای نفع تیم بگیرند. آن ها قادرند با افت و خیزها و مسائل روحی و روانی دست و پنجه نرم کرده و با خوشحال نگاه داشتن تمام اعضای تیم، هم افزایی را بالا ببرند.

نگاهی داریم به ده مربی برتر سال:

۱. پپ گواردیولا

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

آمار و ارقام منچسترسیتی در فصل گذشته همه حکایت از موفقیت پپ دارد. سرمربی اسپانیایی توانست تیمش را با اقتدار قهرمان لیگ کند، آن ها به مرز ۱۰۰ امتیاز در لیگ برتر رسیدند و با ۱۹ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ شدند که هر دو یک رکورد بودند. علاوه بر این سبک بازی تماشاگر پسند تیم پپ، جذابیت زیادی داشت و آن ها با تسلط بر رقبا توانستند پیروز شوند.

2. یورگن کلوپ

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

کیفیت بازی لیورپول تحت نظر کلوپ، چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن عبور کرد و یا نادیده گرفت. شکل صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان که با درندگی در فاز هجومی، پرس سنگین و انرژی فراوان بازیکنان در طول بازی همراه بود، تحسین برانگیز جلوه کرد. در این فصل او توانسته با تقویت دفاعش، تیمش را به بالانس بهتری برساند و حالا فقط فتح یک جام باقی مانده است.

۳. دیگو سیمئونه

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

مربی پرانرژی، سختکوش و تندخوی کنار زمین، فصل گذشته باز هم برای اتلتیکو موفقیت کسب کرد. سیمئونه که در میان تیم های بزرگ اروپایی و سطح اول قاره سبز، در حال حاضر جزو باسابقه ترین مربیانی است که زمان زیادی (از سال ۲۰۱۱) روی نیمکت یک تیم حضور دارد، فصل گذشته با اتلتیکو به نایب قهرمانی در لیگ و قهرمانی در لیگ اروپا رسید.

4. ماسیمو آلگری

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

یوونتوس تحت نظر آلگری به بردن ادامه می دهد. او فصل گذشته برای چهارمین بار موفق شد یوونتوس را در سری آ به قهرمانی برساند و باز هم جایزه نیمکت طلایی را از آن خود کند. موفقیت های او در مسابقات داخلی ایتالیا، همچنان ادامه دارد و حالا چالش بعدی برای او، قهرمانی با یوونتوس در اروپا است. چالشی که او دو بار تا مرز فتح آن پیش رفته ولی ناکام مانده و حالا امیدوار است این فصل به آن دست یابد.

۵. مائوریسیو ساری

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

منطقی بود که ساری ۵۹ ساله بعد از دستاوردهایش در ناپولی، بخواهد کشورش را به مقصد یک تیم بزرگ ترک کند. او البته چالشی سخت را انتخاب کرد ولی همین چند ماه ابتدایی حضورش در چلسی و تغییر و تحول در استمفوردبریج در مقایسه با ماه های پایانی دوران حضور کونته، نشان می دهد که او مربی توانایی است و می تواند این فصل چلسی را در قامت مدعی قهرمانی جلوه دهد.

6. دیدیه دشام

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

فرانسه و دشام در نیمه اول سال 2018، شرایط خیلی خوبی نداشتند، خیلی ها بر این اعتقاد بودند که دشام نمی تواند بهترین خروجی را از تیم مستعد و پرستاره فرانسه بگیرد. شروع جام 21 نیز شرایط برای آن ها خیلی خوب پیش نرفت تا این گمانه زنی بیشتر شود ولی آن ها در نهایت تا قهرمانی پیش رفتند و قهرمان شدن در جهان، چیزی بود که حتی بزرگترین منتقدین او را هم ساکت کرد.

۷. مائوریسیو پوچتینو

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

شاید خیلی از اوقات تلاش و دستاوردهای پوچتینو در تاتنهام دست کم گرفته می شود. اما او در این فصل با وجود مشکلات مربوط به استادیوم اختصاصی تاتنهام و عدم خرید بازیکن در تابستان، پوچتینو همچنان تیمش را در جمع ۴ تیم برتر لیگ حفظ کرده و امیدوار است برای چهارمین فصل پیاپی در بین چهار تیم برتر لیگ قرار گیرد. حالا او تنها به دنبال فتح یک جام با اسپرز است.

8. کارلو آنچلوتی

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

کارلتو متخصص ورود به یک محیط جدید، وفق پذیری و انطباق سریع با آن محیط و تلاش برای موفقیت است. او این موضوع را بار دیگر در ناپولی ثابت کرده است. کارلتو که با شرایط نامناسبی بایرن را ترک کرد، در این فصل در ناپولی تا به اینجا خوب کار کرده و حتی در پی این است که تیمش را در قامت مدعی فتح یک عنوان جلوه دهد. او قطعاً بعد از خروجش از مونیخ، به دنبال اثبات کردن خیلی چیزها است.

۹. تیته

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

تیته از برزیل تیمی ساخته که مردم این کشور بار دیگر می توانند به آن افتخار کنند و آن را دوست داشته باشند. شکل بازی تیم تیته مورد توجه مردم این کشور است، هرچند که همچنان حسرت برای آن ها باقی است که نتوانستند در روسیه، پا را فراتر از یک چهارم بگذارند. با این حال او همچنان فرصت برای موفقیت دارد و اولین موقعیت، رقابت های کوپاآمریکا سال آینده است که ازقضا هم برزیل میزبان آن است.

10. توماس توخل

ده مربی برتر سال به انتخاب ESPN

توخل ماموریتی غیرممکن در این فصل در پاریسن ژرمن دارد. او فعلاً تا به اینجا توانسته تا حد نسبتاً خوبی برند فوتبالی خود را در پاریس، جلوه دهد. تیم او با اقتدار صدرنشین لیگ فرانسه است ولی قهرمانی در لیگ فرانسه چیزی نیست که انتظارات را کاملاً برآورده سازد. توخل باید در لیگ قهرمانان با پاریسی ها قهرمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      پس اسم منصوریان چرا نیس خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج