جاباما
۸۰۵۷۶۴
۳۵ نظر
۵۰۰۰
۳۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقبال از پرسپولیس به صرف مشت و گاز اشک‌آور

پرسپولیس یکی از عجیب‌ترین سفرهای خود به اصفهان را امشب پشت سر گذاشت و اکنون با تهدید باشگاه مبنی بر عدم خروج از هتل در صورت عدم تامین مناسب همراه شده است.

ورزش سه: غیرقابل تصور بود که پرسپولیسی‌ها در زمان حضور در اصفهان با مشکلات و حمله به اتوبوس خود مواجه شوند. آنها برای اینکه از حواشی دور بمانند در این بازی ترجیح دادند محل اردوی خود را خارج از اصفهان و در شاهین شهر برگزار کنند تا برای اعزام به استادیوم نیز کمترین مصائب را دنبال کنند اما از زمان خروج از فرودگاه با اتفاقات عجیبی مواجه شدند.

اتوبوس تیم هنوز چند کیلومتری از فرودگاه اصفهان خارج نشده بود که مورد حمله چند ناشناس قرار گرفت و یکی از شیشه‌های اتوبوس که سیدجلال حسینی و اصغر نیک سیرت روی صندلی آن نشسته بودند خرد شد.

اتفاقی که ترس و دلهره بزرگی به کاروان پرسپولیس منتقل شد. با این حال با توجه به اسکورت موجود آنها به مسیر خود ادامه دادند و این موضوع را به تیم حراست اسکورت خود واگذار کردند.

با حضور پرسپولیس در شاهین شهر و نزدیکی هتل محل اسکان خود اما با صحنه عجیبی مواجه شدند. نزدیک به ۸۰۰ هوادار این تیم با تجمع خود نزدیک هتل محل اسکان، عملا باعث مسدود شدن مسیر کاروان این تیم شده بودند. با هر مشکلی که بود اتوبوس در نزدیکی هتل پارک کرد تا بعد از دقایقی بازیکنان با تدابیر صورت گرفته مهیای حضور در هتل و در ادامه اتاق‌های خود شوند. با این حال هجوم هواداران بار دیگر مسیر خروج آنها را مسدود کرد؛ هوادارانی که به دنبال گرفتن عکس یادگاری و ملاقات با بازیکنان محبوب خود و البته برانکو ایوانکوویچ بودند.

بازیکنان که از این استقبال حیرت زده شده بودند با مشکل بزرگی برای حضور در هتل مواجه شدند و هر لحظه نیز دایره این هجوم تنگ‌تر می‌شد تا انتقال بازیکنان به محوطه هتل سخت‌تر شود. کم بودن نیروی امنیتی و پلیس نیز باعث شد این حلقه محاصره چربش بیشتری داشته باشد.

هواداران مشتاق ملاقات بازیکنان که دشواری بزرگی برای کاروان تیم شکل داده بودند در ادامه به هتل نیز هجوم بردند تا پلیس با اقدامات امنیتی به دنبال کنترل وضعیت باشد. موضوعی که در نهایت به درگیری کوچکی بین طرفین نیز تبدیل شد و حتی چند گاز اشک آور نیز در محوطه هتل پرتاب شد! تا هواداران متفرق شوند.

پرتاب گاز اشک آور بازیکنان را بار دیگر با مشکل بزرگتری مواجه کرد و حتی در اتاق‌های خود نیز این گاز را استشمام کرده و به دردسر افتاده بودند. برانکو ایوانکوویچ و دیگر اعضای تیم به دنبال آرام کردن جو بین بازیکنان تیم بودند و در نهایت این ماجرای دو ساعته با متفرق شدن هواداران خاتمه یافت.

نکته عجیب اما مصدومیت آدام همتی بود! بازیکن جوان پرسپولیس بعد از آرام شدن شرایط اعلام کرد با ضربه مشت یک ناشناس و در ادامه لگد فردی دیگر در مسیر حضور به هتل آسیب دیده است.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه دقایقی بعد از این اتفاقات با دوربین باشگاه و بخش‌های رادیویی به گفتگو پرداخت و طی آن مدعی شد در صورتی که فردا (یکشنبه) و پیش از اعزام به استادیوم امنیت کامل تیم انجام نشود، از هتل خارج نخواهند شد. باید دید در نهایت در فاصله کمتر از ۱۲ ساعت به شروع این دیدار حساس، چه اقداماتی صورت خواهد گرفت و بازیکنان پرسپولیس قادر خواهند بود هتل محل اقامت خود به سمت استادیوم را بدون دردسر ترک کنند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی زمین حریف نمی شن. از الان شروع کردن. جریان داوری های مشکوک برای سپاهان و آب معدنی. حالا هم این. سپاهان واقعا نماد پایتخت فرهنگی ایران است؟:؟؟؟

      پاسخ ها

      • تاجی

        نفرت از لنگ در تمام ایران شده نماد مبارزه با ظلم نماد مبارزه با فساد علنی که دولت در حمایت از این تیم منفور به کار برده ، خدا رو شکر تیمی که مدعی بود ۵۰ میلیون هوادار داره هر جا میره با پرچم ژاپن و سنگ و کلوخ ازش استقبال میشه
        مسئولان لنگی نفوذ کرده در دولت و ورزش کشور مثل این شعر هستن ؛
        هر کس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند

    • علی

      لنگ سوراخه تیم حکومتی تو همه شهرها منفوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا شما کیسه کشا لال نمیشید

      • آرش

        اصفهانی های وحشی،و کیسه کشای بی مغز

      • بدون نام

        چراشما کیسه کشها این قدرنفهمید

    • kasra

      بی فرهنگا

    • بدون نام

      وای لنگ منفور

    • خ

      من خودم اصفهانی هستم.واین افرادکه این کارهاراکردن نه اصفهانی ونه طرفدارسپاهان هستن بلکه یه مشت انسان جیره خوار پست هستن که میخواهندبه اصفهان و سپاهان ضربه بزنند خاک برسرچنین آدمهایکه بخاطرپول شخصیت وانسانیت خودشون رامی فروشند

    • علی

      استقبال از تیم محبوب با مشت ولگد

    • بدون نام

      خودزنی
      عادت همیشگی پیروزی است،توهتل همدیگر حسابی بزنید،بعدفیلم بگیرید.دستتان روشده ،کسی دیگرباورنمیکنه،چون فردا احتمال باخت دارید،میخواهید.مظلوم نمای کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .... یلدنیستی حرف بزن شما بوئی ازانسانیت نبردید بی فرهنگ

      • آرش

        وحشی ها

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      یا وجود همه تحریمها و ناملایمتیها وقتی دیدن در زمین و با فوتبال حریف پرسپولیس نیستن پس چاره ای ندارن جز اینکه چهره واقععی و کثیف خودشون و باشگاه مافیاییشون رو به نمایش بگذارن. اما پرسپولیس قهرمان است و آبروی فوتبال ایران

    • بدون نام

      یا وجود همه تحریمها و ناملایمتیها وقتی دیدن در زمین و با فوتبال حریف پرسپولیس نیستن پس چاره ای ندارن جز اینکه چهره واقععی و کثیف خودشون و باشگاه مافیاییشون رو به نمایش بگذارن. اما پرسپولیس قهرمان است و آبروی فوتبال ایران

    • تبریز

      هواداران پرسپولیس یا مخالفان تیم وزارت ورزش؟! تبعیض دیگر بس است! یاشاسین اصفهان یاشاسین آذربایجان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از دکل اصفهان بالا نرو ، حرف اضافی موقوف

    • تبریز

      هواداران پرسپولیس یا مخالفان تیم وزارت ورزش؟! تبعیض دیگر بس است! یاشاسین اصفهان یاشاسین آذربایجان

    • بدون نام

      چقد وحشی ان اینا

    • تاجی

      نفرت از سوگلی دولت و حکومت ادامه داره ، تبعیض وحشتناک باعث اینهمه نفرت هستش ، بفهمید گرچه بعید میدونم چون شما نفهم ترین انسان های هستی هستین

    • بدون نام

      هواداران انگش شمار لنگ چه استقبال کردن خخخخخخخختتت

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف دارد

    • بدون نام

      همه اینها نتیجه حمایتهای بیش از اندازه از تیمهای سرخابی پایتخت هستش که امروزه به صورت بغض و کینه جمعیت کثیری از مردم در نقاط مختلف کشور شده و رو به افزایش هم هست

    • بدون نام

      همه اینها نتیجه حمایتهای بیش از اندازه از تیمهای سرخابی پایتخت هستش که امروزه به صورت بغض و کینه جمعیت کثیری از مردم در نقاط مختلف کشور شده و رو به افزایش هم هست

    • بدون نام

      نتیجه لابی و مافیای پشت پرده برای دو تیم حکومتی هستش و این جریانها روز به روز در حال افزایش هست
      تبعیض و بی عدالتی تاکی

    • بدون نام

      خاک عالم بر سر تان بی فرهنگی و بی جنبه گی تا کی

    • بدون نام

      ❗️علل تنفر عمومی از تیم حکومتی:

      حمایت‌های آشکار و پنهان از این تیم
      عدم برخورد با جعل‌ها و فسادهایش
      ناعدالتی‌ها و تبعیض‌های پی در پی
      تضعیف تیم‌های مردمی به منظور قهرمانی تیم حکومتی
      سکوت رسانه‌های رنگی و ناهارخور در مقابل تبعیض‌ها
      داوری‌های جهت دار به نفع سوگلی دولت
      عدم برخورد یکسان در موارد مشابه
      لغو متوالی دیدارهای تیم حکومتی به بهانه مسابقات آسیایی
      مصونیٌت بازیکنان این تیم از محرومیت

      تمام کنید این ظلم‌ها را تا خشم مردم دامنگیر و گسترده تر نشده، آقایان مسئول

    • بدون نام

      یعنی هوادارای بی شخصیت لنگی بازیکن خودشون هم مشت ولگد میزنن؟ اصلا نگید هوادارای لنگ نبودن که امکان نداره هوادارای تیمهای دیگه بخوان وقت گرانبهاشون رو واسه یه مشت لنگی با پرسه زدن اطراف هتل هدر بدن لنگی هستن دیگه چه میشه کرد

    • بينام

      تابش ميگه اونايي كه شيشه رو شكستن طرفدار زردنبو ها نبودن ،لابد طرفدار دورتموند بودن چون اونا هم زرد كردن ،چقدر اين تيم اصفهانى فدراسيون و زردنبوها با هم خوب هماهنگن ،مفت مفت از بيت المال ميبرن و ميخورن اخ هم نميگن ماشالله !!!!!

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      اول کاره فعلا. ازبس حمایتتون کردن منفور شدین تیم حکومتی

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      اگ لنگ حمایت نشه بخدا دهم و یازدهم میشه. لنگی جون بگو با حمایت داوران و فدراسیون اومدین بالا وگرن ن فوتبال قشنگی بازی میکنید ن موقعیت ایجاد. مثال بزنم؟ گل سالم تراکتورو داور نگرفت. بازی با ماشین سازی دیقه ده ی پنالتی مسلم برا ماشین نگرفت داور. و ده تا بازی دیگ. چشاتونو واکنید ببینید ک رییش فدراسیون و وزیر ورزش دیگه علنی لنگو حمایت میکنن

    • بدون نام

      شماها که... میگید تبعیض...بگید رییس اصفهانیتون چکار کرده برا پرسپولیس.
      پول داده؟؟هواپیما دادبرا بازی ژاپن؟؟اومد عکساشو با افتخارای پرسپولیس انداخت برا اینکه بره نامزد بشه برا ای اف سی
      بعدشم تو بیست روز ۶بازی گذاشت برا پرسپولیس.
      دربی لغو نکردن چند روز قبل بازی اسیایی ماهینی رو مصدوم کردن.سوتهای اشتباه..کدومو بگم حرف مفت زن.یا داوریهای مشکوک که همش به سود شماس.بدبختا فوتبالی ببرین.نوش جونتون نه نامردی و تبعیض تبعیض گویان

    • بدون نام

      سپاهان کثیف، از دایی و قلعه نویی کثیف تر نداریم! پرسپولیس قهرمانی آسیا رو بخاطر آشغال بودن دایی و شاگرداش از دست داد! و حالا هم قلعه نوعی اینطوری میخواد صدر نشین بشه!

    • پرسپولیسیم

      شل زردهای کثیف کیسه کشهای بی مصرف از پشت کوه اومدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج