۸۰۵۷۹۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

زور معروف و یارانش به ولاسکو نرسید

در نخستین دیدارهای هفته یازدهم لیگ والیبال ایتالیا تیم سیه‌نا در حضور سعید معروف با مغلوب مودنا شد و مونزا از سد کاستلانا قعر نشین گذشت.

ایسنا: هفته یازدهم لیگ والیبال ایتالیا، سری A از ساعت ۲۰:۳۰ روز گذشته(شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز سد که در پایان مودنا با شکست سیه‌نا به یک قدمی پروجا رسید و در نبردی بین ستاره‌های ایرانی‌ سری A مونزا با بازگشتی رویایی یازدهمین شکست متوالی کاستلانا را رقم زد.

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته یازدهم سری A که بین دو تیم بالا و پایین جدول برگزار شد تیم قدرتمند مودنا که هدایتش بر عهده خولیو ولاسکو است و ستارگانی همچون ایوان زایتسف را در اختیار دارد میزبان یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا بود که هدایتش بر عهده خوآن سیچلو است و در پایان در حالی که شاگردان سیچلو دو بر یک از میزبان پیش بودند با نتیجه سه بر دو مغلوب مودنا شدند تا شاگردان ولاسکو با ۹ برد و ۲۶ امتیاز حایگاهشان در رده دوم را تثبیت کنند.

زور معروف و یارانش به ولاسکو نرسید

در این بازی که تقابل سعید معروف، ولاسکو و سیچلو که زمانی در تیم‌ملی ایران کنار هم بودند بر حساسیت‌های بازی افزوده بود ستاره‌های باتجربه مودنا توانستند ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۹-۳۱، ۲۵-۲۲ و ۱۵-۸ به سود خود تمام کنند تا سیه‌نا با وجود درخشش سعید معروف با دو پیروزی و ۹ امتیاز همچنان در رده سیزدهم بایستد.

در دیگر دیدار همزمان و در نبرد بین لژیونرهای ایرانی سری A تیم مونزا که امیر غفور را در اختیار دارد میزبان تیم قعر جدولی کاستلانا بود که از حضور مجتبی میرزاجانپور بهره می‌برد که در پایان این دیدار ماراتن گونه یاران میررزاجانپور در حالی کا با نتیجه دو بر صفر از میزبان پیش بودند و کم مانده بود اولین پیروزیشان را جشن بگیرند در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست خوردند تا با ۱۱ باخت و چهار امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

در سوی دیگر مونزا در شبی که غفور با کسب ۶ امتیاز کم فروغ ظاهر شد توانست ششمین بردش را کسب کند و با ۱۶ امتیاز موقتا به رده پنجم برسد.

در سوی مقابل میرزاجانپور هرچند ۱۷ امتیاز برای کاستلانا کسب کرد اما درخشش او به تنهایی برای کسب نخستین برد کافی نبود.

همچنین در یک دیدار از هفته نهم لیگ والیبال یونان تیم آاک آتن که فرهاد سال افزون را در اختیار دارد توانست در ادامه روند رو به رشدش با پاسور ایرانی خود برابر اسنیکوس با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یابد.

در این بازی سال افزون ۶ امتیاز برای تیمش کسب کرد و این در حالی بود کا او در هفته گذشته عنوان ارزشمندترین بازیکن هفته هشتم را کسب کرد.

زور معروف و یارانش به ولاسکو نرسید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      حیف شد بازیکن خوبی بود

    • امیر

      حیف شد بازیکن خوبی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج