جاباما
۸۰۵۹۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جداشدنی‌های احتمالی نقل و انتقالات زمستانی

پنجره زمستانی بهترین موقعیت برای باشگاه‌هایی است که می‌خواهند نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهند.

خبرورزشی: دیگر چیزی به پایان سال ۲۰۱۸ نمانده و روزشمار برای آغاز سال جدید عدد ۲۳ را نشان می‌دهد. روز‌های پایانی سال به سرعت در حال عبور هستند و این وسط باشگاه‌ها نیز مذاکرات خود را برای خرید و فروش در این پنجره از حالا آغاز کرده‌اند.

پنجره زمستانی بهترین موقعیت برای باشگاه‌هایی است که می‌خواهند نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهند. این وسط هستند بازیکنانی که شرایط ثابتی چه از لحاظ مالی، چه قراردادی و چه بازی در تیم‌شان ندارند و منتظرند تا با شروع ژانویه پیشنهادات را بررسی کنند.

توبی آلدرویرلد

اگر باشگاه منچستریونایتد به مورینیو برای خرید مدافع اوکی می‌داد شاید الان آلدرویرلد در اولدترافورد بازی می‌کرد. توبی در تاتنهام ماندنی شد تا همچنان مهره قابل اتکای مائوریسیو پوچتینو باشد. این مدافع بلژیکی بعد از گذراندن ۴ فصل در لندن ظاهراً قصد جدایی کرده و می‌خواهد پیشنهادات جدید را بررسی کند. با توجه به اینکه قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد فروشش در زمستان بهترین سودآوری مالی را برای تیم خواهد داشت.

ماریو بالوتلی

سال گذشته در لباس نیس درخشید تا حرف ایجنتش درست از آب دربیاید. ماریو بالوتلی بعد از اینکه خودش را در فرانسه احیا کرد، توانست از سوی روبرتو مانچینی به تیم ملی ایتالیا هم دعوت شود. بالو هم درست شرایطی مشابه توبی دارد و قراردادش در تابستان ۲۰۱۹ به اتمام می‌رسد. فروش او در این زمان به نفع باشگاه است. تیم‌های مارسی و ناپولی مشتریان جدی ماریو در تابستان بودند. البته فیلادلفیای آمریکا نیز بالو را می‌خواست. پیشنهاداتی که در ژانویه شاید تغییر کند.

متئو دارمیان

دو فصلی می‌شود که به متئو دارمیان در یونایتد به طور محدود بازی داده می‌شود. خود دارمیان هم دیگر به این نتیجه رسیده که مورینیو به او اعتقادی ندارد و باید برای بازی کردن باشگاه را ترک کند. در تابستان ناپولی پیشنهاد جذب قرضی دارمیان را ارائه کرد که منچستری‌ها قبول نکردند. سری A. احتمالاً مقصد بعدی متئو ۲۹ ساله خواهد بود. گفته می‌شود تیم‌های اینتر و یوونتوس مذاکرات خود را برای جذب متئو با مقامات منچستریونایتد آغاز کرده‌اند.

سسک فابرگاس

بدشانسی سسک بعد از عدم دعوت به تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی، در باشگاه هم ادامه پیدا کرد. با آمدن مائوریتسیو ساری، این مربی جورجینیو را با خودش از ناپل به لندن آورد تا این وسط جای سسک تنگ شود. قرارداد سسک در تابستان به پایان می‌رسد و آنچنان هم مورد توجه سرمربی تیم نیست که باشگاه بخواهد از قید فروشش بگذرد. بنابراین هرکدام از تیم‌های میلان یا اتلتیکومادرید که زودتر اقدام کنند، می‌توانند فابرگاس را به تیم بیاورند.

زلاتان ایبراهیموویچ

در زندگی زلاتان ایبراهیموویچ هیچ اتفاقی غیرممکن نیست. او از زندگی در آمریکا و بازی برای لس‌آنجلس گلکسی کاملاً راضی است، اما برای تغییر مقاومت نمی‌کند. همین حالا خبر رسیده که این بازیکن ۳۷ ساله از میلان پیشنهاد دارد و شاید در ژانویه دوباره به اروپا بازگردد. با زدن ۲۲ گل در ۲۷ بازی برای لس‌آنجلس گلکسی، زلاتان نشان داده در بهترین فرم خود قرار دارد و می‌تواند در سطح اول فوتبال اروپا همچنان هنرنمایی کند.

ایسکو

با رفتن کریس رونالدو انتظار می‌رفت دیگر بازیکنان رئال‌مادرید بتوانند بیشتر خودشان را نشان دهند. با آمدن سانتیاگو سولاری به جای جولین لوپتگی، جا برای ایسکو نیز تنگ‌تر شد. سولاری ظاهراً به این بازیکن ۲۶ ساله اعتقادی ندارد و خیلی او را بازی نمی‌دهد. همین باعث شده شایعات در مورد جدایی ایسکو در زمستان به گوش برسد. با توجه به اینکه ایسکو بازیکن کوچکی به حساب نمی‌آید همین حالا تیم‌های بزرگی نظیر منچسترسیتی، چلسی و ناپولی برای خریدش اعلام آمادگی کرده‌اند.

کالیدو کولیبالی

یکی از بهترین مدافعان وسط حال حاضر سری A. ایتالیاست و گفته می‌شود در رادار خرید شیاطین سرخ قرار دارد. هرچند که اشتباه کالیدو کولیبالی در تمدید قرارداد با ناپولی در تابستان باعث شده بحث خروجش کمی پیچیده شود. گفته شده ناپولی زیر ۱۰۰ میلیون یورو حاضر نیست رضایتنامه کالیدو را صادر کند. پولی که مورینیو بابت تأمین آن باید از اد وودوارد مجوز بگیرد و معلوم نیست مهیا می‌شود یا خیر.

ویکتور موزس

با آمدن مائوریتسیو ساری به چلسی، یکی دیگر از بازیکنانی که شانس حضورش در زمین کم‌رنگ‌تر شد ویکتور موزس بود. هرقدر که این بازیکن نیجریه‌ای زیر نظر کونته خوب بازی می‌کرد و فرصت حضور در زمین را داشت، برای ساری اهمیتی نداشت. موزس در بهترین حالت به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌آید و این چیزی نیست که او را راضی کند. انتقال قرضی به باشگاه‌هایی همچون ولورهمپتون یا وستهم در ژانویه بعید نیست.

آرون رمزی

بالاخره داستان جدایی رمزی و آرسنال در حال طی کردن آخرین مراحل خود است. باشگاه آرسنال تلویحاً اعلام کرده رمزی برای سال آینده در تیم جایی ندارد و قراردادش تمدید نمی‌شود. این یعنی آرون یا باید در زمستان تیم را ترک کند (که آرسنال از این انتقال سود می‌برد) یا تا تابستان صبر کند و بدون اینکه پولی به آرسنالی‌ها بدهد راحت از تیم جدا شود. گفته می‌شود رمزی از بایرن‌مونیخ پیشنهاد جدی دارد و حضورش در آلمان دور از ذهن نیست.

دنیس سوارس

با ریخت و پاش‌های تابستانی بارسلونا در خط میانی، خود به خود دنیس سوارس به نیمکت دوخته شد. سوارس سال گذشته نتوانست از فرصت‌های به دست آمده استفاده کند و حالا باید یا به نیمکت‌نشینی ادامه دهد یا اینکه تیم دیگری را برای خود برگزیند. یک سال و نیم از قرارداد دنیس با بارسا مانده و این وسط گفته می‌شود چلسی قرار است ۴۵ میلیون پوند برای او پول هزینه کند. برای تعیین رقم نهایی دو طرف ۳ هفته زمان دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج