۸۰۵۹۵۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش پیامکی حناچی به انتقاد کرباسچی

شهردار تهران که به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است، هفته گذشته با دوچرخه به محل کار خود رفت که با واکنش های مختلفی همراه شد.

خبرگزاری ایلنا: یکی از واکنش‌ها به دوچرخه سواری حناچی که باعث ایجاد بحث های مختلف شد، پست اینستاگرامی و انتقادی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران بود.

حناچی پس از این پست به کرباسچی پیام داد که «پیشکسوت عزیز جناب آقای کرباسچی، با سلام و عرض ادب، طی مسیر منزل تا محل کار با دوچرخه زمان بیشتری نمی گیرد. از تذکر شما سپاسگزارم و امیدوارم از راهنمایی بیشتر بهره مند گردم.»

کرباسچی نیز در پاسخ نوشت: «برادر عزیز جناب آقای دکتر حناچی، شهردار محترم تهران، سلام علیکم، سابقه خوبی که از شما در ذهن من زنده است فعالیت میانه روزی و با جدیت شما و دوستان سال های ۷۳،۷۴ شهرداری در طراحی و ساخت فرهنگسرای خاوران علیرغم همه مخالفت ها و کارشکنی های آن روزهاست.

حیف است امروز که بعد این همه فراز و فرود موقعیت خدمت در زمینه گسترده تری فراهم شده خدای ناکرده شبهه ای از حاشیه های شباهت ساز به کسانی که می دانند در این سال ها از فرصت حضور شهرداری برای تبلیغات و خودنمایی استفاده کردند ایجاد شود.

می دانم جنس شما از آنها متفاوت است و مشکلات مردم در تهران اولویت فعالیت شماست. لحظه ای از کار جدی و سازنده و پیگیری خدمت رسانی به مردم از دست نخواهید داد و ایمان دارید که کار برای مردم که بندگان خدایند سپاس خلق و پاداش خالق را خواهد داشت. موفق و پایدار باشید.»

حناچی نیز در پایان به کرباسچی پیام داده است: «از الطاف شما و دعای خیرتان ممنونم ان شاالله شرمنده مردم شریف تهران نشویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      حناچی، کرباسچی، خاشقچی، تخت روانچی و ....

      پاسخ ها

      • MMIISSSEEE

        گزارش این خبر را خواندم فکر کنم در کلماتی که به هم خطاب کردن این دو عاشقانه به هم تیکه انداختن انشالله به پای هم پیر شوند.

    • بی نام

      حقیر با اطمینان عرض می کنم این دوره شهرداری قطعا"متفاوت با دوره های دیگر به فضل الهی خواهد البته امکان سنگ اندازی در راه را هم می بایستی مورد توجه قراد داد و امیدوارم نه تنها شرمنده مردم نشوید بلکه از این آزمون موفق خواهید شد

    • بدون نام

      احسنت به حناچی!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرباسچی حناچی پیوندتان مبارک اینهمه برای همدیگه. نوشابه باز نکنید

      • عبادی

        درودوسلام به حضرات عزیزآقایان کرباسچی وحناچی

    • بدون نام

      تورا به خدا اگر قصد ونیت خدمت دارید دست از این حرفها بر دارید وبه داد مردم بی نوا برسید فرصت این صحبتها زیاد است تهران بیمار را درمان کنید لطفا

    • انتظارچى

      قطعا اقاى حناچى موفق نخواهد شد اين خط و اين نشان - قرار ما ٣ ماه ديگر - اين چه طرز واكنش به اظهارات كرباسچى بود. مهره اى كه از صتدلى شهردارى تهران به پايين كشيده شد كارش بدادگاه رسيد و محكوم شد محكوميتش را گذراند بيكار است نخود هر اشى ميشود كه مطرح باقى بماند حالا بايد راهنماى اقاى حناچى بشود ؟ اقاى حناچى اينگونه با اب وتاب كرباسچى را تحويل بگيرد ؟ وا ويلا ! بيچاره ملت كه بايد بسوزد و فرزند ارشد ايت الله رفسنجاني خجل و تماشاگر باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج