۸۰۶۱۷۰
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

از سیرک فولادشهر تا سیرک نقش جهان

برای اینکه متوجه رفتار قلعه نویی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس شوید، باید عقب گردی به آخرین رویارویی او و برانکو ایوانکوویچ داشته باشید.

ورزش سه: برای اینکه متوجه رفتار قلعه نویی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس شوید، باید عقب گردی به آخرین رویارویی او و برانکو ایوانکوویچ داشته باشید.

فصل گذشته پرسپولیس قهرمانی‌اش مسجل شده بود که به ورزشگاه فولادشهر رفت تا مقابل ذوب آهن قرار بگیرد ولی پیروزی در این مسابقه برای هر دو مربی اهمیت ویژه ای داشت؛ امیرقلعه نویی برای کسب عنوان نائب قهرمانی تلاش می کرد و برانکو هم می خواست تیمش با حفظ روند خوب در مسابقات آسیایی موفقیتش را ادامه دهد.

بازی با تساوی یک بر یک در حال اتمام بود که استنلی کی روش موفق شد، روی ارسال کرنر دروازه پرسپولیس را باز کند؛ شکست در فولادشهر سبب شد تا برانکو ایوانکوویچ در اعتراض به اتفاقات بازی و عملکرد داوری در کنفرانس خبری شرکت نکند و در اولین مصاحبه با خبرنگاران، گفت دوست نداشته در سیرکی که ترتیب داده شده، شرکت کند؛ واکنشی از سرمربی پرسپولیس که بارها طی ماه ها و هفته های اخیر به آن ارجاع شده و در نقش جهان بار دیگر این ماجرا تازه شد.

تکسیرا در کنفرانس خبری پس از تساوی مقابل پرسپولیس در نشست خبری به جای قلعه نویی شرکت کرد و صحبتش را با این جمله شروع کرد: « قلعه نویی نخواست در سیرک شرکت کند !».

از سیرک فولادشهر تا سیرک نقش جهان

این جمله یعنی امیر قلعه نویی به هیچ وجه از اتفاقاتی که در نقش جهان رخ داد و او سه امتیاز مهم را با پنالتی ای که مشکوک بود از دست داد، رضایت ندارد و تکسیرا را فرستاد تا همین پیام را مخابره کند و به نوعی حرکت برانکو ایوانکوویچ را که اتفاقا روابط حسنه ای هم با او دارد، جبران کرده باشد.

رفتار سرمربی سپاهان البته بُعد دیگری هم داشت؛ همانطور که چند ماه پیش خبرنگاران حاضر در فولادشهر از رفتار برانکو ناراحت شده بودند، عدم حضور قلعه نویی در نشست خبری در ورزشگاه خانگی و استفاده از اصطلاحی که پیش‌تر برانکو استفاده کرده بود، سبب شد خبرنگاران و به خصوص رسانه های اصفهانی بار دیگر به انتقاد از این رفتار برآیند که مربی پرتغالی سعی کرد با آرامش به سوال آنها پاسخ بدهد و حضورش در نشست خبری را دلیلی بر ادای احترام به آنها بداند.

از سیرک فولادشهر تا سیرک نقش جهان

امیرقلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ طی سال های اخیر همواره دیدارهای حساسی برابر هم برگزار کرده اند ولی شاید مهم ترین واژه‌ای که حالا از دل نبرد ژنرال و پروفسور بیرون می آید، چیزی جز سیرک نباشد !

واژه‌ای که توسط برانکو در فولادشهر استفاده شد و یکشنبه ۱۸ آذرماه در نقش جهان توسط قلعه نویی و در کنایه به رفتار برانکو پاسخ داده شد، تا نبرد بعدی این دو مربی تحت تاثیر این کلید واژه باشد؛ نبردی که شاید خیلی زودتر از دیدار برگشت دو تیم، در نیمه نهایی جام حذفی و بازگشت برانکو به نقش جهان شاهدش باشیم.

از سیرک فولادشهر تا سیرک نقش جهان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه شما لنگیا چقدر رو دارین اخه چقدر خوش شانسین اخه اصلا داوراهم نمیخان شما ببازین خلاصه یه جوری بهتون امتیاز میدن

    • بدون نام

      افتخاری برانکو
      این همه دود از کجا میومد ؛چیزی سوخته بود ؟ اب بریزید

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

      از همه کاربران میخام که دیگه خودتونو خسته نکنین چون از قبل همه ایران میدونستن آقای افغانی حتما باید کار رو در بیاره برای لنگ ، دقیقا شد همون پنالتی کشکی که تو دربی گرفت برای لنگ و بجای اینکه خطای لنگیارو بگیره پنالتی میگیره به نفع لنگ ، داریم به کجا میریم ؟ چرا کسی نمیتونه جلوی اینارو بگیره که راحت هر بازی رو دارن برا لنگ در میارن ؟ تا کی ؟ یه بار اشتباه دو بار اشتباه سه بار اشتباه ، مگه میشه چهارده بازی داورا اشتباه سهوی به نفع لنگ داشته باشن ؟ آقای افغانی که تو باشگاه لنگ داره تدریس میکنه چرا باید برای لنگ داوری کنه ؟ چرا داور رو یهویی عوضش کردن ؟ خدایا دارم به خدا بودنت شک میکنم

      پاسخ ها

      • علیرضا فرهادی

        سعی کنید بیطرف قضاوت کنیم

      • علیرضا فرهادی

        سعی کنید بیطرف قضاوت کنیم

      • بدون نام

        بهتر از فغانی داریم مگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج