جاباما
۸۰۶۲۰۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

وزارت بهداشت: از مهناز افشار شکایت نکرده‌ایم

در پی احضار مهناز افشار بخاطر مداخله پزشکی و تبلیغ دارو برای معتادان، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: این سازمان شکایتی از مهناز افشار نکرده است و احتمالا احضار خانم بازیگر از سوی دادستانی صورت گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: در پی احضارمهناز افشار بخاطر مداخله پزشکی و تبلیغ دارو برای معتادان، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: این سازمان شکایتی از مهناز افشار نکرده است و احتمالا احضار خانم بازیگر از سوی دادستانی صورت گرفته است.

دکتر کیانوش جهانپور در گفت‌وگویی در این باره گفت: سازمان غذا و دارو از این بازیگر شکایتی نکرده است اما انتقاد ما از رفتار و اظهاراتی بود که انجام شده و البته تنها محدود به این مورد خاص هم نیست. متاسفانه به طور متعدد شاهد تبلیغات یا دامن زدن به مسایل پزشکی و سلامت از منظر غیر کارشناسی بوده ایم که لزوما با اهداف نظام سلامت سازگار نبوده اند.

وی با تاکید بر عدم شکایت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت از این بازیگر، افزود: البته احتمالا دادستانی از منظر قانونی و به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

جهانپور ادامه داد: به افرادی‌که به نوعی ممکن است در جامعه اثرگذار باشند، اعم از شخصیت های فرهنگی، هنری، مذهبی و... که اکثرا با نیت مثبت و با هدف ارتقاء سلامت جامعه به مسایل حوزه سلامت ورود می‌کنند، تاکید می‌کنیم که اگر گفتار یا رفتارشان با اهداف نظام سلامت سازگار نبوده و درست نباشد، افکار عمومی را دچار سرگردانی کرده و سلامت مردم را با خطر مواجه می‌کنند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو همچنین گفت: بعضا می بینیم که افراد تاثیرگذار مطالبی را در حوزه داروها، واکسن ها و... مطرح می‌کنند که ممکن است با شواهد و مستندات پزشکی و اهداف نظام سلامت همخوانی نداشته باشد. در این صورت نه تنها با سلامت جامعه هم راستا نیست، بلکه می‌تواند با اهداف نظام سلامت مغایر بوده و سلامت جامعه را دچار مشکل کند.

گفتنی است که بنابر اعلام خبرگزاری میزان، دادستانی تهران مهناز افشار را به دلیل مداخله در امور پزشکی و تبلیغ یک آمپول خطرناک برای معتادان در فضای مجازی، برای ادای پاره ای از توضیحات احضار کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر بدبخت شدی مهناز، از این ور تکذیب میکنی و دروغ میگی که من نرفتم دادسرا و از این ور وزارت بهداشت پیام میده و دستت رو میشه، عدالت خداوند درسته

    • بدون نام

      عده ی دلشان میخواهد پدیده اعتیاد در ایران درمان نشود

    • محمد

      خب باید میکردین. ولی خوب چون براتون تبلیغ میکنه شکایت نکنید بهتره

    • سهیل

      از بی مسئولیتی شماست که شکایت نکرده اید

    • بدون نام

      این خانم به کی و کجا وابسته است که این همه یکه سواری می کند ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج