۸۰۶۴۴۳
۳۴ نظر
۵۰۱۲
۳۴ نظر
۵۰۱۲
پ

همسر رئیسی: مدیریت درست بود، شرایط این نبود

همسر سیدابراهیم رئیسی معتقد است اگر رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد، وضعیت کشور بهتر بود؟‌ جمیله علم‌الهدی در پاسخ لبخندی می‌زند و می‌گوید:‌ «بله من هم معتقدم مشکل ضعف مدیریت است. اگر مدیریت درست بود، الان شرایط کشور این نبود.»

خبرگزاری ایرنا: همسر سیدابراهیم رئیسی مي‌گويد من مخالف حضور ایشان در دانشگاه شهيد بهشتي بودم، ولي در عين حال درباره نسبت مواضع سياسي خود و رئيسي اعلام مي‌كند ما کاملا منطبق بر هم هستیم.

دیروز ۱۷ آذرماه سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز دانشجو از مشهد راهی تهران شد تا در جمع دانشجویانی باشد که همسرش استاد برخی از آنهاست. با ورود به محوطه دانشگاه به سراغ گعده‌های دانشجویی می‌روم و از آنان می‌پرسم که آیا می‌دانند همسر سیدابراهیم رئیسی در این دانشگاه تدریس می‌‌کند؟ پاسخ اکثر دانشجویان اظهار بي‌اطلاعي با نگاهی متعجبانه است.

از انتظامات مراسم سراغ جمیله علم‌الهدی را می‌گیرم. می‌گویند دعوتش کرده‌اند، اما نمی‌دانند آمده است یا نه! یکی از آنان هم می‌گوید در قسمت وی‌آی‌پی است. هنوز سخنرانی رئیسی شروع نشده که او را در يكي از صندلي‌هاي انتهای سالن پیدا می‌کنم.

جمیله علم‌‌الهدی، فرزند سیداحمد علم‌الهدی و همسر سیدابراهیم رئیسی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی است. او در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی تدریس می‌کند.

قبل از شروع سخنرانی رئیسی چند دقیقه‌ای فرصت شد تا با او گفت‌وگویي کوتاه كنم. ساعت نزدیک به ۱۳:۳۰ است و می‌گوید ساعت ۱۵ باید به دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی بازگردد، چرا که کلاسش شروع می‌شود.

از او می‌پرسم باتوجه به شناختی که از جو دانشگاه داشته، آیا رئیسی برای حضور در این جمع با او مشورت کرده است؟ علم‌الهدی می‌گوید: «من اصلاً مخالف حضور آقای رئیسی در دانشگاه بودم. برای این مراسم هم بسیج از من دعوت کرد.»

می‌پرسم نگران بود دانشجویان برای همسرش حاشیه ایجاد کنند؟ می‌گوید:‌ «مخالف بودم چون معتقدم رفت‌وآمد برای ایشان سخت است که بیایند تهران و دوباره به مشهد بازگردند.»

علم‌الهدی توضیح می‌دهد: «زندگی ما در تهران است. بچه‌ها در تهران هستند. آقای رئیسی بین تهران و مشهد در رفت‌وآمد است. هفته‌ای چند بار برای جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین کارهای دیگر به تهران می‌آیند.»

او می‌گوید حضور رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی اولین دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دانشجویان نیست: «آقای رئیسی قبلاً به دانشگاه امام صادق و فردوسی مشهد رفته است. علاوه‌بر این، هفته‌ای یک‌بار دانشجویان به دیدار ایشان می‌روند.»

می‌گویم همسرش در پاسخ به دانشجویان گفت اگر او رئیس‌جمهور شده بود اوضاع کشور این‌گونه نبود، آیا او نیز معتقد است اگر رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد، وضعیت کشور بهتر بود؟‌ جمیله علم‌الهدی در پاسخ لبخندی می‌زند و می‌گوید:‌ «بله من هم معتقدم مشکل ضعف مدیریت است. اگر مدیریت درست بود، الان شرایط کشور این نبود.»

می‌پرسم آیا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری در کلاس درس با دانشجویانش صحبتی داشته که می‌گوید: «بله، بچه‌‌ها سؤال می‌پرسیدند.»

دو نفر از همراهان جمیله علم‌الهدی که خود را مدیر برنامه‌‌های همسر سیدابراهیم رئیسی معرفی می‌‌کنند، مانع ادامه پاسخگویی می‌شوند، اما علم‌الهدی در پاسخ به آخرین سؤال که می‌پرسم آیا نظرات او در زمینه‌‌های سیاسی، اجتماعی و... همسو با همسر و پدرش است می‌گوید: «بله. ما کاملاً منطبق بر هستیم، اما من کلاً آدم سیاسی نیستم.»

ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه است که علم‌الهدی سالن مراسم را ترك مي‌كند و همراهانش او را به سمت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی هدایت می‌‌کنند تا تأخیر استاد بیش از ۴۰ دقیقه نشود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما اگر همسر شما بود کشور گل بلبل میشد

    • خواجه حافظ شیرازی

      باجناقشونم بگین بیاد نظر بده در امور مملکت و رسانه ایش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم رییسی خیلی‌ قشنگ انگلیسی صحبت میکنن

    • بدون نام

      تاخیر ۴۰ دقیقه ای!!!از اون کلاس چقدر مونده؟

    • بی نام

      آیا سایر اساتید همراه دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قطعا ندارد اما واقعا استاد هستند، این خانم استاد واقعی نیست اما همراه و محافظ دارد!

    • علی

      خخخخخخ

    • سيد

      يكي جمع كنه اينارو
      انگار مملكت إرث پدرشه
      شما ها به تاريخ پيوستيد

    • بدون نام

      یک کلمه از مادر عروس .

    • بدون نام

      همشون با زن و فرزندانشون سرکار هستند اونوقت ما بیکار

    • بدون نام

      آخی چقدر اینا متواضع و فروتن هستند که دانشجویان نمیشناسنش. خوب معلوم دیگه صداش در نمیارن تا کسی نفهمهو همه ی مناصب و مشاغل دست خودشون باشه. از تولیت آستان قدس و تشخیص مصلحت و چند تا منصب دیگه بگیر تا الی آخر

    • ایران

      متاسفم برای کشورم که حتی بعضیها مثل رییسی به خودشان اجازه میدهند که به فکر رییس جمهور شدن باشند بازم متاسفم........‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود برشما

      • بی نام

        واقعا"

    • بدون نام

      کسانی که مثل چسب یک، دو ،سه به میز وصندلی چسبیده اند وچنان نفوذ زیاد درصدا سیما دارند که هرموقع دلشان خواست برای خودشان تبلیغ میکنند، ای هم.طنان عزیز فردا چطور میشود انتقاد کرد؟!!! بدانیدقشرمحروم زیرپا له میشوند

    • بدون نام

      بد و بدتر

    • سجاد پردیس

      سلام و عرض ادب
      بنده موافق نظر همسر آقای رئیسی هستم و مطمئنم اگر جناب رئیسی رای می آوردند وضعیت کشور شرایط خیلی بهتری داشا

    • آدولف هیتلر

      دوستان عزیز بعضی ها میخاهند رئیسی بیاد رئیس جمهور بشه ولی میدونید که این آقا نباید بیاد سر کار چون مافیایی که دشمن ایشون هستند زیادند و پر نفوذ این مافیا اینقدر قوی هستند که میتونند جیب همه مردم و حتی دولت رو خالی کنند و اینکه دیدید این کار و در زمان احمدی نژاد و حتی روحانی انجام دادند ما رئیس جمهور نمیتونه مشکل ما رو حل کنه تا این مافیا هستند ما روی خوش نمیبینیم

    • لیلی

      کاش بگین باز خانم علم الهدی واسمون یه مقدار انگلیسی صحبت کنن

    • بدون نام

      شما همان مشهد را لطفا مدیریت کنید

      با بقیه جاها کاری نداشته باشید

      راستی تتلو چطور هست خوبه حالش؟
      ما که خبری نداریم از شما سراغ گرفتیم

    • بینام

      ریسی ریسی رییسی چپ رییسی رایت رییسی بالارییسی پاین رییسی همه جا رییسی چه خبره ما که بهش رای نمیدیم از الان داریم میگیم رای نمیدیم

    • بدون نام

      خدا رو شکر همه فامیل دارای مقام هستند!

    • بدون نام

      یعنی اگه شوهر شما ریس جکهور بود اوضاع گل و بلبل بود ؟!

    • بدون نام

      از تتلو چه خبر خواهر.....عجب....اقای رئیسی خودش میدونه کیارو انتخاب کنه...مگه تتلو بدبود

    • satanicheel

      شما مشهد رو درست کردید برا هفت پشتمون کافیه
      هرچندبعیدمیدونم سانسورچی بزاره چاپ شه

    • یک هموطن

      خدا را شکر که باهمسرت منطبق هستی

    • بدون نام

      دیگه هیچ اصلاح طلبی رئیس جمهور نمیشه.

    • بدون نام

      دقیقا بفرمایید ایشون با کدوم درامد هفته ای سه چهار مرتبه سوار هواپیما میشن میرن مشهد بر میگردن تهران؟؟؟؟؟مگه شماها چقد درامد دارید که این همه پول بلیط هواپیما میدین!!!!!خدا بیامرز مصدق برای دفاع از پرونده ملی شدن صنعت نفت با هزینه شخصی به دادگاه لاهه در هلند رفت!!!!!! ایشون که این همه واهمه دارن و شکر میکنن که رییس جمهور نشدن مشخصه که مرد بحران و عمل نبودن بر عکس باید ملت شاکر باشه که ایشون نشدن هرچند برای اداره این مملکت برنامه و کارایی و مدیرو مدبر و کاردان لازم نیست بلکه الله بختکی و انشاالله و ماشااللهیه!!!!!

    • محسن مرادی

      لابد الان میگید اگه شوهر شما مدیریت میکرد بهتر بود دارید زورتون میزنید واسه دور بعدی ؟قطعا اگه آقای ریسی و دارو دستشون(امیر تتلو)بودن خیلی مدیریت هوشمندی میشد مملکت

    • سعید

      شمام برو با دخترای پیج تتلو مصاحبه کن شاید این دفعه موفق بشین

    • بدون نام

      رییسی رو نمیدونم ولی مطمئن هستم اگه از سر چهارراه یه نفر پیدا میشد رییس جمهور بشه از... بهتر اداره میکرد کشور رو

    • بهروز

      خوش بحالتون اینقدر پول دارید که اصلا بهش فکر نمیکنید حدود چند کارت متصل به بانک مرکزی که هر روز شارژ میشن اونموقع کارگرا تواین زمستان دریغ از یک کیلومیوه که بدن به بچه‌ها شون,,ببخشید منم توهم زدم

    • بدون نام

      فقط خرج سفر این بنده خدا را در یکماه حساب کنید از جیب مبارک که خرج نمیکنند از پول بیت المال حق مردم بدبخت خوب چه لزومی داره یک نفر انقدر پست ومقام بگیره که دائم در هواپیما باشه خوب چند تا هم محافظ حتما ایشان را همراهی میکنند مگه چه خبره ور این مملکت قحطی آدم اومده خدا به داد این مردم بی پناه برسه

    • بدون نام

      ترا بخدا ببینید چه کسانی تیتر و مهم و شخصیت شدند .
      بیخود نیست بزرگترین کشور مهاجر جهان شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج