۸۰۶۴۵۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سپاهان و پرسپولیس در محاصره اعداد

روز گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان: تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در یکی از دو بازی باقیمانده هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به تساوی یک - یک رضایت دادند تا پانزدهمین بازی پیاپی این دو تیم بازهم گل داشته باشد و تماشاگران آن از دیدن گل محروم نشوند.

بعد از پایان این دیدار رکوردهایی ثبت شد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

*سپاهان برای ششمین بازی پیاپی در برابر پرسپولیس نتوانست به برتری برسد. آنها در این شش مسابقه ۳ باخت و ۳ تساوی را تجربه کرده‌اند و‌ آخرین بردشان به بازی رفت لیگ پانزدهم برمی‌گردد که با نتیجه ۴ بر ۲ با هدایت حسین فرکی به پیروزی دست پیدا کردند.

*سپاهان و پرسپولیس با این نتیجه همچنان تنها تیم‌های بدون شکست لیگ باقی ماندند. آخرین باخت سپاهان هفته سی‌ام لیگ قبل و آخرین شکست پرسپولیس هفته بیست و نهم لیگ هفدهم بوده است که از اولی ۲۲۶ روز و از دومی ۲۳۱ روز می‌گذرد. همچنین لازم به ذکر است باخت پرسپولیس در برابر ذوب‌آهنی بود که هدایت آن را امیر قلعه‌نویی به عهده داشت.

*قلعه‌نویی بیست‌ویکمین بازی بدون باخت خود در لیگ برتر را پشت سر گذاشت. آخرین شکست او ۳۰۳ روز قبل در برابر سایپا رقم خورد.

*هشتمین جدال برانکو و سپاهان انجام شد. او در این مدت مقابل تیم طلایی‌پوش اصفهانی ۳ برد، ۳ تساوی و دو باخت داشته است. دو شکست او در دو بازی ابتدایی مقابل حسین فرکی به ثبت رسید. یک بار در هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم و یک بار هم در هفته چهارم لیگ پانزدهم.

*سپاهان بازهم در آذرماه به پرسپولیس نباخت. چهارمین جدال این دو تیم در لیگ برتر در نهمین ماه سال که منجر به تساوی شد. دو برد و دو تساوی تا به اینجا برای طلایی پوشان به ارمغان آمده است.

*تقابل بهترین خط حمله لیگ و بهترین خط دفاع لیگ برنده نداشت. سپاهان در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ گل زده و پرسپولیس هم همچنان با ۵ گل خورده بهترین تیم لیگ به حساب می‌آید. با این حال آنها از لحاظ تعداد کلین شیت از رقیب دیرینه خود عقب افتادند.

*سپاهان در این فصل و تا پایان نیمه نخست لیگ در ۴ تقابل با تیم‌های تهرانی هیچ شکستی را پذیرا نشد. دو برد مقابل استقلال و سایپا و دو تساوی مقابل پیکان و پرسپولیس حاصل کار این تیم بود.

*هفتمین تقابل برانکو و قلعه نویی برنده نداشت. حالا ۳ برد برای برنکو، یک پیروزی برای قلعه نویی و ۳ تساوی به دست آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      تو برو غازت بچرون اگه بیران اشتباه نمی کرد عمرا گل می شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج