۸۰۶۴۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سواستفاده هکر‌ها از حفره امنیتی فایرفاکس

بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی از یک حفره امنیتی و باگ جدید در مرورگر اینترنتی فایرفاکس خبر داده‌اند که به مدت چندین سال به هکرها اجازه نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران را داده است.

خبرگزاری ایسنا: مرورگر اینترنتی فایرفاکس بعنوان بزرگترین رقیب گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای موجود در فضای مجازی برای وبگردی به شمار می رود، حالا به نظر می‌رسد که سالها میزبان یک ضعف امنیتی بزرگ بوده و به هکرها و مجرمان سایبری این امکان را می‌داده تا به اطلاعات شخصی و موردنیاز قربانیان نفوذ پیدا کنند و به اهداف خود دست پیدا کنند.

باگ موجود در مرورگر فایرفاکس به کلاه‌برداران اینترنتی و تبلیغ کنندگان غیرقانونی برنامه‌های مخرب این امکان را می‌دهد تا کاربران در سایت‌های آلوده بتوانند از حساب‌های کاربری و اطلاعات کاربران موردنظر خود سواستفاده کرده و آنها را به دام بیاندازند.

این کارشناسان بر این باورند که با وجود اینکه شرکت موزیلا بعنوان توسعه‌دهنده مرورگر فایرفاکس از آوریل ۲۰۰۷ میلادی از وجود چنین باگ و حفره امنیتی آگاه بوده اند، نتوانسته‌اند به برطرف کردن آن بپردازند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، در سال‌های اخیر که حملات سایبری و هک به اوج خود رسیده است، حالا باگ موجود در فایرفاکس باری دیگر به نگرانی‌های کاربران و کارشناسان امنیت سایبری افزوده است و نگرانی آنها را در خصوص احتمال افشای اطلاعات خصوصی خود افزایش داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج