۸۰۶۴۸۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

ادامه ارزانی سکه و طلا در بازار

بازار امروز سکه و طلا، روند کاهش قیمت خود را دوباره ادامه داد و به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا وجواهر تهران، امروز هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی، سه میلیون و ۷۳۶ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: بازار امروز سکه و طلا، روند کاهش قیمت خود را دوباره ادامه داد و به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا وجواهر تهران، امروز هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی، سه میلیون و ۷۳۶ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

امروز مانند روز گذشته، روند کاهش قیمت سکه و طلا در بازار ادامه پیدا کرد و به اعتقاد ابراهیم محمدولی، قیمت کاهشی در این بازار حاصل عملکرد مثبت تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی بوده است.

وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قیمت سکه تمام بهار طرح جدید و طرح قدیم به ترتیب ۳ میلیون و ۷۳۶ هزار تومان و ۳ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان است.

وی افزود: نیم سکه به یک میلیون ۸۹۱ هزار تومان رسیده است؛ ربع سکه یک میلیون و ۱۰۶ هزار تومان و سکه گرمی ۶۴۵ هزار تومان معامله می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا وجواهر تهران با بیان این‌که دلیل افزایش قیمت جزئی ربع سکه، افزایش تقاضا برای آن از سوی مردم بوده است، درباره بازار داخلی و بین‌المللی طلا این‌گونه توضیح داد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۵ هزار تومان و هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۵۱ هزار تومان است؛ همچنین هر اونس طلایی جهانی ۱۲۴۸ دلار قیمت دارد.

محمدولی درباره علت و چرایی کاهش قیمت طلا وسکه در بازار نیز گفت: مسوولان بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت همراه در تلاشند تا بازار طلا و سکه را به همراه بازار ارز کنترل کند و آرامش و تعادل در آن را حفظ کند. گرچه هم‌چنان آرامش به‌صورت صدردصدی بر این بازار حاکم نشده است اما عملکرد مسوولان در این زمینه مناسب بوده و آن‌ها نمره قبولی را می‌گیرند.

وی اظهار کرد: گاهی مواردی در دنیا به وجود آمده که کشورهای مانند چین و روسیه، به خرید طلا برای ذخایر خود اقدام کردند و از سوی دیگر نیز نشست اخیر اوپک، در نوسانات بازار بی‌تاثیر نبود اما با این وضعیت بازار تاکنون به خوبی کنترل شده است و کاهش قیمت در آن ادامه دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا وجواهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا هم‌اکنون و با کاهش قیمت در بازار سکه و طلا، بازار مصنوعات طلا و جواهر رونق گرفته یا خیر تصریح کرد: اگرچه نسبت به یک ماه پیش وضعیت بازار مصنوعات طلا و جواهر بهتر شده است اما هم‌چنان حال بازار خوب نیست و باید شاهد ادامه این روند باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      برخلاف ارزانی دلار همه ی اجناس همه روزه گران میشود

    • رضا

      چرا بند کردید به سکه چرا اجناسی که هر روز استفاده میشه ارزون نشده مگه ما سکه می‌خوریم یا اینکه خورش سکه داریم؟ به ما چه. ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من سکه وطلا میخوام چکارآشغالا
        چرامایحتاج زندگی فقیرفقرا راپایین نمیارید....

      • بدون نام

        من سکه وطلا میخوام چکارآشغالا
        چرامایحتاج زندگی فقیرفقرا راپایین نمیارید
        خداوندهرچه سریعترنابودتون کند

    • بدون نام

      کلکه دولته ، ی خواهد دارایی مردم را مثل دلال های قدیمی که بازار قرق کرده بودند ، طرف اجازه نداشت غیر از اونا به کسی دیگه بفروشد

    • بدون نام

      نون شب نداریم بخوریم حرف کاهش سکه وطلا میزنی باکدام پول برویم سکه بخریم .

    • آخوند

      هر سال به خاطر کریسمس افزایش نرخ دلار داریم سریع بخرید تا گرانتر نشده یانک مرکزی هم اخطار داده که سود بانکی کم شود خودشان داری کاری می کنند که دلار گران تر شود

    • یوسع زارع

      قبرباباتون روزبه روزاوضاع جنس وبازارداره آشفته ترمیشه،شمانشستین هی سکه رابالاوپائین میکنید،خبرازدل مردم وزندگی مردم نداربد

    • بدون نام

      فک نکنم دلاراز 7000بیاد پایینتر. اگه هم با جو روانی بخاد بیاد قیمت قبل یعنی 4200 دوباره برمی گرده به 6000
      تا7000
      البته تکلیف اونایی که ضرر میکنن چیه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج