جاباما
۸۰۶۵۱۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

احیای زاینده‌رود شدنی است؟

مدیر پروژه مدیریت یکپارچه منابع آب رودخانه زاینده رود گفت: سیاستمداران و تصمیم سازان ایران در صورتی که مطابق با نتایج پروژه مدیریت یکپارچه سازی منابع آب رودخانه زاینده رود عمل کنند و مردم هم پشتیبانی کنند به طور قطع شاهد احیای زاینده رود خواهیم بود.

مهر نوشت: مدیر پروژه مدیریت یکپارچه منابع آب رودخانه زاینده رود گفت: سیاستمداران و تصمیم سازان ایران در صورتی که مطابق با نتایج پروژه مدیریت یکپارچه سازی منابع آب رودخانه زاینده رود عمل کنند و مردم هم پشتیبانی کنند به طور قطع شاهد احیای زاینده رود خواهیم بود.

شهروز مهاجری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احیای رودخانه زاینده رود امری غیر ممکن نیست و تنها باید مدیریت یکپارچه بین تمامی ذی نفعان شکل بگیرد و اعتماد سازی بین مسئولان و بهره برداران از جمله کشاورزان و مردم ایجاد شود.

وی بیان داشت: سیاستمداران و تصمیم سازان ایران در صورتی که مطابق با نتایج پروژه مدیریت یکپارچه سازی منابع آب رودخانه زاینده رود عمل کنند و مردم هم پشتیبانی کنند به طور قطع شاهد احیای زاینده رود خواهیم بود.

مدیر پروژه مدیریت یکپارچه منابع آب رودخانه زاینده‌رود ادامه داد: در طول هشت سال گذشته که پروژه آغاز شد بیشترین وقت را صرف ایجاد مدیریت بهم پیوسته و هماهنگی بین تمامی گروه ها و بهره برداران از زاینده رود کردیم واز کشاورزان تا مسئولان در وزارتخانه را گردهم آوردیم تا با هم دلی و همفکری و در آوردن ایده های مشترک زاینده رود را نجات دهیم.

وی با اعلام اینکه برای رسیدن به مدیریت یکپارچه در حوضه زاینده‌رود روش‌های خاصی رامی‌خواهد و مدل های اجرایی ویژه که بتوانیم به یک استراتژی‌های یکسان برسیم، ادامه داد: امروز به اعتماد و همکاری بین دو تیم مختلف آلمان و ایران دست یافتیم، کار بسیار سخت اما موفقیت آمیز بود.

مهاجری راه اندازی مرکز آموزشی بین ایران و آلمان در اصفهان مهمترین دستاورد مذاکرات هشت ساله این پروژه است و ادامه داد: اگرچه بخشی از خشکسالی ها در اصفهان ناشی از تغییرات آب و هوایی و اقلیم است اما از سوی دیگر احیای زاینده رود نیازمند همکاری بیش از پیش تصمیم سازان و سیاستمداران ایران و همکاری مردم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدام اب سرچشمه خشک شده. اب دریا را بیاورید تا دیرتر نشده

    • شرق

      آقایون می شود الگوی مصرف آب داشت از هدر رفت آب جلو گیری کرد ولی امکانات آن را می خواهد با عرض معذرت یک عده کارشناسان احمق می گویند کشاورزی مدرن خب این کار به لوله نیاز دارد که ما نداریم متر لوله بوده دو هزار تومان الان شده دوازده هزار تومان اون وقت نمیشه کاری کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج