۸۰۶۵۸۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

مسی دیوانه است، از سر راهش کنار بروید!

اگرچه بارسلونا از صعود به‌عنوان صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان اروپا مطمئن شده اما تعجب نکنید اگر در بازی سه‌شنبه با تاتنهام دوباره همینطور بازی کند و خودش را در عرصه جهانی یک بار دیگر ثابت کند

ورزش سه: اگرچه بارسلونا از صعود به‌عنوان صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان اروپا مطمئن شده اما تعجب نکنید اگر در بازی سه‌شنبه با تاتنهام دوباره همینطور بازی کند و خودش را در عرصه جهانی یک بار دیگر ثابت کند

آشکارا لیونل مسی، برنده پنج توپ طلا، از اینکه در رده‌بندی بهترین بازیکن جهان و توپ طلای ۲۰۱۸ پنجم شده، خوشش نیامده یا شاید هم اظهارات اسطوره برزیلی، پله ناراحتش کرده که گفته بود این آرژانتینی فقط با یک پا شوت می‌زند و فقط یک کار بلد است. هرچه بود شماره ۱۰ بارسلونا عصبانی بود و تمام ناراحتی‌اش را در دربی کاتالونیا بر سر اسپانیول بخت برگشته خالی کرد.

مسی دیوانه است، از سر راهش کنار بروید!

مسی دو ضربه ایستگاهی عالی زد و یک پاس گل به عثمان دمبله داد به علاوه لحظات فوق‌العاده دیگری که در این بازی به وجود آورد تا بارسلونا در کورنیا ال پرات 4 بر صفر تیم همسایه را شکست دهد.

او دقیقه 17 با یک ضربه مهارناپذیر دروازه دیگو لوپس را باز کرد. دریبل‌های او روی پاس گل به مهاجم فرانسوی به تنهایی شایسته تحسین بود. بعد از آن زیاد طول نکشید که شمه جدیدی از جادوی خود را رو کرد و به ضلع سوم مثلث MSD یعنی لوییس سوارس پاس داد که ضربه او را تیرک دروازه برگرداند هرچند مهاجم اروگوئه‌ای بعدا جبران کرد.

در نیمه دوم یک ضربه ایستگاهی دیگر که دوباره دروازه‌بان سابق رئال مادرید را محو کرد. این دهمین گل او از روی ضربات شروع مجدد در سال 2018 در رقابت‌های مختلف و نهمین در لالیگا بود.

شاید خودش اعتراف نکند اما تردیدی نیست که حوادث یک هفته اخیر انگیزه مضاعفی به مسی برای دربی داد. در یکی از معدود مواردی که در پاس اشتباه کرد نزدیک به 40 متر به عقب برگشت تا توپ را پس بگیرد و این اتفاقی است که کمتر نمونه‌اش را سراغ داریم.

دیاریو اسپورت چند ساعت قبل از بازی گزارش داد مسی هنوز نتوانسته فرم خارق‌العاده خود را در ورزشگاه اسپانیول به نمایش بگذارد که در آن تنها دو گل زده اما با این بازی استثنایی پاسخ خوبی داد و آمار گلزنی‌اش برابر دیگر تیم بزرگ کاتالونیا را به 19 رساند؛ کاری که هیچ بازیکن دیگری نتوانسته انجام دهد.

مسی بیرون زمین زیاد حرف نمی‌زند، گاهی در برنامه‌های تبلیغاتی و گاهی در مصاحبه‌های مفصلی که در آرژانتین انجام می‌دهد بنابراین جای تعجب نبود که به رده‌بندی توپ طلا اشاره‌ای نکرد اما با پایش هرچه می‌خواست-همان پای چپی که پله گفته بود- گفت و تیم روبی را به یک شکست تحقیرآمیز محکوم کرد.

اگرچه بارسلونا از صعود به‌عنوان صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان اروپا مطمئن شده اما تعجب نکنید اگر در بازی سه‌شنبه با تاتنهام دوباره همینطور بازی کند و خودش را در عرصه جهانی یک بار دیگر ثابت کند.

مسی دیوانه است و هر بدشانسی که سر راهش قرار بگیرد، تاوانش را می‌دهد.

مترجم: سیدعلی بلندنظر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یونس یزدانی

      مسی تو فضعاهی استی عشقققققققیییییئ‍ً

    • بدون نام

      لئوی کبیر تو رویای تکرار نشدنی فوتبالی

    • بدون نام

      یک دونس بی همتا

    • بدون نام

      اسطوره و اعجوبه تاریخ

    • بدون نام

      قدرت فوتبال مسی .امپراطور فوتبال مسی خداییش بهترین دنیا مسی

    • م.ر.ا

      معلومه که مسی بهترین فوتبالیست تمام ادواره بعدش مارادونا بعد پله بعد رونالدو

    • بدون نام

      امپراطور‌بعداز‌خدا‌فقط‌خودت‌عشق‌بی‌پایان‌کینگ‌مسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج