۸۰۶۵۸۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پدیده حریف خطرناکی برای استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه پدیده حریف خطرناکی برای استقلال است، گفت: با درایتی که وینفرد شفر دارد آبی پوشان به روند رو به رشد خود ادامه خواهند داد.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در خصوص دیدار روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه استقلال برابر پدیده گفت: بازی سختی از دو تیم شاهد خواهیم بود. پدیده از ابتدای فصل بسیار منسجم، هماهنگ و مالکانه بازی می کند و توانسته با این شیوه هم گل های خوبی بزند و هم خود را به صدر جدول برساند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: در ابتدای فصل شاید کسی فکر نمی کرد پدیده بتواند صدرنشین لیگ باشد اما این روزها این تیم آنقدر خوب بازی می کند که توانسته بالای جدول باشد و با تیم هایی چون سپاهان، استقلال و پرسپولیس بجنگد تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

وی در ادامه گفت: استقلال هم این روزها نتایج خوبی گرفته و حالا با روحیه ای خوب به مصاف پدیده خواهد رفت. آبی پوشان که در دیدار گذشته خود برابر سپیدرود ۵ گل زده اند می خواهند مقابل هوادارانشان یک بازی خوب انجام دهند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

عالمی تأکید کرد: پدیده با بازیکنانی چون خلعتبری، ناصحی و جوانانش نتایج درخشانی گرفته و مطمئنم حریف خطرناکی برای استقلال خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص گلزنی رضا آذری جوان مقابل سپیدرود رشت گفت: فوتبال ایران مختص جوانان است که آنها می توانند از تجربه بازیکنان بزرگ استفاده کرده و کم کم جانشین باتجربه ها شوند. استقلال می تواند با استفاده از جوانانش روند رو به رشدی داشته باشد. با درایتی که شفر دارد، این کار صورت خواهد گرفت.

عالمی درباره دیدار پرگل استقلال برابر سپیدرود رشت هم گفت: نمایش خوبی از استقلال دیدیم. علاوه بر پنج گل، چند موقعیت با بدشانسی از دست رفت. ضمن اینکه استقلال تعداد گل های زده خود را هم بیشتر کرد تا در گل شماری دچار مشکل نباشد.

وی در خصوص تعطیلات ۵۰ روزه لیگ هم گفت: این تعطیلی برای استقلال خوب است. آنها می توانند بعد از جذب بازیکنان جدید و بازگشت مصدومان، تمرینات خوبی را انجام داده و خود را آماده شروع دوباره لیگ کنند. اگر چه شاید این تعطیلات برای بعضی تیم ها مفید واقع نشود و متضرر شوند اما آبی پوشان می توانند از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخح استقلال فکر میکنه بازیو برده اما کور خونده

    • بدون نام

      اگه کیسه از بحران در اومد لطف کنه بازی کنه

    • بدون نام

      بنازم به فدراسیون ووزیرورزش که همه جوره هوای استقلال راداردومیداندچگونه ازبحران خارخش کندحتی اگه باتعطیلی لیگ یابه عقب انداختن بازیهاش ویاحتی دیکته کردن داوران

    • ناشناس

      در طول تاریخ همیشه تعطیلات به خصوص تعطیلات ملی به نفع استقلال بوده است. اگه در زمان فینال آسیا با پدیده بازی می کرد مثل الان آماده نبودند و ۱۰۰ می باختند ولی الان چون بازی استقلال خانگی است از الان بازی حداقل ۶۰ به ۴۰ به نفع استقلال است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج