۸۰۶۶۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استکی: رشته MMA هم پول دارد و هم شهرت!

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: بوکسورها مشتاقند به سمت MMA بروند، چون این رشته هم شهرت و هم پول دارد و هزار مزایای دیگر برای یک ورزشکار دارد.

خبرگزاری فارس: علی استکی سرمربی سابق تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که شرایط تمرینات امیر علی‌اکبری پس از پایان دوران مصدومیت در حال حاضر به چه صورت است، گفت: چهارمین مرحله تمرین امیر علی‌اکبری پس از پایان دوران مصدومیت پیگیری شد و هر مرحله از اردوهای تمرینی وی ۲۱ روز است. بعد از آخرین بازی که امیر انجام داده این چهارمین مرحله اردویی بود که او پیگیری می‌کرد. روز پنج‌شنبه و جمعه استراحت کرد و از روز شنبه تمرینات وی شروع شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: در کنار امیر علی‌اکبری ما ۵ الی۶ فایتر دیگر هم داریم و در واقع دیگر اینطور نیست که امیر تنها باشد، حالا ما یک تیم هستیم.

استکی: رشته MMA هم پول دارد و هم شهرت!

قطعاً از این نفرات جدید هم خبرهای خوبی خواهید شنید. داود عابدین‌زاده و حسین امینی طی چند وقت اخیر راهی گرجستان شده‌اند و هر دو فایتر حریفان خود را ناک‌اوت کردند. ۳۵ روز دیگر نیز چهار نفر به مسابقات اعزام می‌شوند که همه آنها در کنار امیر رشد کرده و پروبال گرفته‌اند. ما دیگر یک نفر نیستیم و حالا یک تیم هستیم.

استکی در پاسخ به این سؤال که حسن یوسفی از ووشوکاران تیم ملی که حالا در رشته MMA فعالیت می‌کند در حال حاضر چه شرایطی دارد، گفت: حسن یوسفی، مسعود رنجبر، صفری از دیگر فایترهایی هستند که کنار امیر علی‌اکبری فعالیت می‌کنند این رشته در ایران جا افتاده است , خیلی از ورزشکارانی که در رشته‌های دیگر فعالیت می‌کردند حالا در MMA فعالیت می‌کنند. بوکس ورزش خوبی است، اما این رشته در ایران خیلی ضعیف است و ورزشکاران این رشته واقعاً با مشکلات مالی روبه‌رو هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور در بوکس به چه صورت بود، گفت: مراسم افتتاحیه به خوبی برگزار شد. یک گلایه از چند رئیس هیأت بوکس برخی از استان‌ها دارم، آنها به جای اینکه به ورزشکاران خود بها بدهند و زیر پروبال آنها را بگیرند؛ مانع رشد این بوکسورها می‌شوند.

در مسابقات قهرمانی کشور با توجه به ترافیک بوکسورها در برخی از اوزان ما شاهد بودیم تعدادی از بوکسورهای برخی از استان‌ها در ترکیب تیم یک استان دیگر می‌خواستند مبارزه کنند، اما رؤسای هیأت‌های استان‌شان مانع از این کار شدند و این کار اصلاً شایسته بوکسورها نبود، چون بوکسورها منبع درآمدی ندارند و شاید با این کار آنها ۲ میلیون تومان گیرشان می‌آمد که متأسفانه رؤسای جوان برخی از استان‌ها مانع این کار شدند.

استکی در مورد اینکه همین دلایل باعث می‌شود که بوکسورها به سمت رشته MMA بروند، گفت: به خاطر همین سخت‌گیری رؤسای هیأت‌ها است که بوکسورها مشتاقند به سمت MMA بروند چون این رشته هم شهرت و هم پول دارد و هزار مزایای دیگر برای یک ورزشکار دارد.

ما یکسری قهرمان داریم به جای اینکه دوستان بیایند و به آنها کمک کنند مانع رشد آنها می‌شوند و فقط به دنبال منافع خودشان هستند. من خیلی حرف‌ها و چیزها دارم که بگویم، اما به خاطر اینکه حاشیه‌ای وارد بوکس نشود سکوت می‌کنم. وظیفه ما کمک کردن به بوکس است و این رشته در حال نابود شدن است و به خاطر همین است که بوکسورها به سمت مبارزات درون قفس می‌روند.

وی در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که آخرین مبارزه امیر علی‌اکبری در سازمان ACB چه زمانی قرار است برگزار شود، گفت: اواخر بهمن‌ماه یا اوایل اسفندماه امیر علی‌اکبری با حریف روسی مبارزه خواهد کرد. کسی که دوره قبل در این سازمان کمربند قهرمانی گرفته قرار است با علی‌اکبری مبارزه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج