جاباما
۸۰۶۶۷۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ترامپ حق السکوتش به دو بازیگر را قانونی دانست

رئیس جمهور آمریکا پرداخت حق السکوت خود به دو بازیگر فیلم های مستهجن در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ میلادی را "قانونی" خواند.

خبرگزاری تسنیم:دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت مبالغی که در جریان کمپین انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی به دو زن در قبال سکوت آنها درخصوص رابطه ای که - به گفته ترامپ- آنها با وی برقرار کرده اند، قانونی بوده است.

این اولین واکنش ترامپ پس از اقدام دادستان فدرال در نیویورک در انتشار اسناد قضایی است که او را برای اولین بار به طور مستقیم به پرداخت این مبالغ به دو زن یاد شده به نام های "کارن مک دوگل" و "استوری دانیالز" متهم می کند.

ترامپ در توییت خود نوشت که "هیچ گونه همدستی" بین تیم مبارزات انتخاباتی او و روسیه قبل از انتخابات ریاست جمهوری نبوده است.

او همچنین نوشت که دموکرات ها صرفا به یک نقل و انتقال مالی شخصی پرداخته‌اند و آن را به اشتباه کمک مالی بزرگی در کمپین تبلیغاتی توصیف می کنند؛ درحالی که اینطور نبوده است. این نقل و انتقال را یک وکیل به درستی انجام داده است. اگر هم اشتباهی شده است؛ مسئولیت آن به گردن وکیل است.

ترامپ بار دیگر مایکل کوهن وکیل سابق خود را به "دروغ گویی برای گرفتن تخفیف در مجازات" متهم کرد.

این اسناد که روز جمعه منتشر شد، می گوید: کوهین که از اعتماد ترامپ برخوردار بوده است و توافق هماهنگی با دادستان ویژه رابرت مولر در پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امضا کرده است، نقشی محوری در جلوگیری از برملا شدن داستان دو زن یاد شده ایفا کرده است.

این اسناد می افزاید: خود کوهین به مبالغ مالی (پرداخت شده به دو زن) اعتراف کرده است و او با هماهنگی و زیر مدیریت دونالد ترامپ نامزد وقت ریاست جمهوری این کار را انجام داده است.

دادستان نیویورک گفت: درخصوص مبالغ پرداخت شده، کوهین به قصد تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی رفتار کرد است.

دستگاههای دادستانی کل با مولر هماهنگی کرد و اقدام وکیل سابق ترامپ را رفتاری مجرمانه و خطرناک توصیف کرد و خواهان حکم زندان برای او شد.

دادگاهی در نیویورک قرار است روز چهارشنبه آینده حکم خود درباره مجازات کوهن را صادر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج