۸۰۶۷۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عبدی: کسانی که مسبب محرومیت پرسپولیس شدند کجایند؟

حسین عبدی، پیشسکوت فوتبال ایران گفت: دوستانی که از خارج ورزش آمدند این مسئله را مطرح می‌کردند که ورزشی‌ها نمی‌توانند مدیریت کنند اما الان خدا را شکر ورزشکاران تحصیل کرده هستند.

خبرگزاری میزان: حسین عبدی درباره جو حاکم بر فوتبال ایران پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تمام تیم‌های دنیا بازیکن‌سازی و باشگاه‌ها هزینه می‌کنند تا در نهایت تیم ملی قوی وجود داشته باشد. هر چیزی بر علیه منافع ملی باشد کار درستی نیست. باید دست به دست بدهیم تا همین بچه‌ها پرچم ملی را برافراشته کنند. به نظرم باید این مسائل را جمع کرد و همه به نفع تیم ملی کوتاه بیایند.

عبدی: کسانی که مسبب محرومیت پرسپولیس شدند کجایند؟

وی در ادامه افزود: ما پرسپولیسی هستیم و دوست داریم تیم محبوبمان در اوج باشد. همه ارکان از بازیکنان تا کادر فنی قابل احترامند، اما از آن طرف تیم ملی هم وجود دارد. هر دو طرف ماجرا خارجی‌اند که این تنش ایجاد شده است. منافع ملی باید توسط کسانی که این مسئله برایشان اهمیت دارد، حل شود. منافع ملی بر هر چیزی ارجح است. هیئت مدیره و باشگاه پرسپولیس باید ماجرا را تمام کند. از آن طرف هم فدراسیون باید جریان را کنترل تا همه چیز به نفع فوتبالمان تمام شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی در آستانه آغاز مسابقات جام ملت‌ها گفت: همیشه تیم ملی ایران جزو قدرت‌های بلامنازع آسیاست. الان رنک اول تیم‌های ملی در آسیا هستیم و قدرت ما زیر سوال نمی‌رود، اما اینکه در هر تورنمنت چه عملکردی داشته باشیم مسئله مهمتری است که امیدوارم با موفقیت همراه شود.

وی درباره اتمام محرومیت پرسپولیس گفت: در هر صورت ما هنوز جواب جریانات رقم خورده را ندانستیم. کسانی که مسبب این اتفاق بودند الان کجا هستند؟ برخی اوقات چیز‌های کوچک خیلی بزرگ می‌شوند و برخی اوقات مسائل بزرگی از این دست نادیده گرفته می‌شود. الان بیایند و جواب بدهند. این دوستان کجا هستند؟ الان با خنده می‌گوییم که همه چیزتمام شده اما چرا شروع شود که تمام شود؟

عبدی درباره خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: من فکر نمی‌کنم این اتفاق بازهم برای سرخابی‌ها رخ بدهد. شاید «خصولتی» بشوند اما خصوصی نه. اگر این اتفاق رخ بدهد چه بهتر که پیشکسوتان این باشگاه عنان کار را به دست بگیرند. دوستانی که از خارج ورزش آمدند این مسئله را مطرح می‌کردند که ورزشی‌ها نمی‌توانند مدیریت کنند اما الان خدا را شکر ورزشکاران تحصیل کرده هستند. این افراد باید کار را به ورزشی‌ها بسپارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج