۸۰۶۷۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تبلیغ و عرضه دارو‌های غیرمجاز در اینستاگرام

معاون عملیات پلیس فتا، با اشاره به اینکه در سال ۹۷ بیش از ۸۳۰ نفر مجرم در قالب عملیات پانجیو دستگیر شده‌اند، گفت: اینستاگرام بستر عرضه ۳۹ درصد از دارو و تجهیزات غیر مجاز است.

خبرگزاری مهر: معاون عملیات پلیس فتا، با اشاره به اینکه در سال ۹۷ بیش از ۸۳۰ نفر مجرم در قالب عملیات پانجیو دستگیر شده‌اند، گفت: اینستاگرام بستر عرضه ۳۹ درصد از دارو و تجهیزات غیر مجاز است.

سرهنگ امیری در سومین کارگاه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور با اشاره به اینکه عملیات پانجیو به صورت سراسری در دنیا اجرا می‌شود، اظهار کرد: این عملیات در حوزه رصد مخاطرات کالاهای سلامت محور از سال ۹۰ توسط پلیس فتا و همکاری با سازمان غذا و دارو در کشور اجرا می شود.

وی افزود: فروش ابزار تقلبی حوزه پزشکی، داروخانه های آنلاین، ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی داروخانه و درگاه های پرداخت شامل این طرح می شود.

معاون عملیات پلیس فتا با اشاره به عملکرد طرح پانجیو توضیح داد: در سال ۹۶ تعداد ۱۰ هزار ۲۵۵ درگاه مجرمانه شناسایی، ۳۷۳ پرونده تشکیل، ۴۱۱ نفر دستگیر و ۴ هزار و ۲۹۵ درگاه مجازی مسدود شدند، ارزش ریالی این تخلفات ۲۶ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به بسترهای ارتکاب جرم در حوزه فروش دارو و تجهیزات غیرمجاز، عنوان کرد: عرضه این محصولات غیرمجاز ۳۹ درصد در اینستاگرام، ۲۴ درصد در بازارهای آنلاین(شیپور، دیوار و...)، ۲۲ درصد تلگرام و ۱۴ درصد در وب سایت ها صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج