۸۰۶۷۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمار عجیب از مصدومیت لژیونر‌ها

ظاهراً فشار بازی در اروپا و همین‌طور سفر‌های نسبتاً طولانی در ماه‌های گذشته روی مصدومیت لژیونر‌ها اثرگذار بوده است.

خبرورزشی: علی قلی زاده یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در ماه‌های اخیر در آخرین دیدار شارلوا مصدوم شد. آسیب‌دیدگی او در هفته‌هایی که لژیونر‌ها زیاد مصدوم می‌شوند، نگرانی زیادی برای کادرفنی ایجاد کرد. بعد از جام جهانی مصدومیت لژیونر‌ها زیاد بوده است مثلاً سردار آزمون به شدت از ناحیه چشم آسیب دید ولی بعد از چند هفته بیرون ماندن، اوضاع او بهتر شد و حالا مشکلی برای بازی کردن ندارد.

در ادامه بازیکنانی، چون سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش هم مصدوم شدند. سعید دچار پارگی در عضله کشاله شد. جهانبخش هم در جریان یکی از بازی‌های تیمش آسیب دید و از هفته آینده می‌تواند بازی کند.

کاوه رضایی هم جزو لژیونر‌هایی است که در ماه‌های گذشته زیاد مصدوم بوده. او بعد از مصدومیت نسبتاً طولانی، برگشت و دوباره آسیب دید. این هفته‌ها او نمی‌تواند بازی کند. وحید امیری و سیدمجید حسینی هم بازیکنانی بودند که دوره‌ای مصدومیت داشتند. مرتضی پورعلی‌گنجی هم بعد از مصدومیت نسبتاً طولانی‌‎اش به تازگی به تمرینات بازگشته است.

صادق محرمی هم آسیب دیده و نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. میلاد محمدی جزو معدود لژیونر‌هایی است که امسال مصدوم نشده است. حالا به صف مصدومان ایران در اروپا علی قلی زاده هم اضافه شده است. این بازیکن هم آسیب دیده و به دستور کی‌روش پزشکان تیم ملی دیروز پیگیر وضعیت این بازیکن بودند تا بدانند شرایط پایش چطور است. خبر‌ها درباره وضعیت این بازیکن ضد و نقیض بوده است به همین خاطر کی‌روش به شدت نگران است.

برای همه این سؤال پیش آمده که چرا لژیونر‌های ایران این‌قدر آسیب دیده‌اند؟ و مهمتر از همه این نگرانی وجود دارد که بعضی از آن‌ها برای جام ملت‌ها آماده نباشند و حتی در آستانه مسابقات آسیب ببینند. ظاهراً فشار بازی در اروپا و همین‌طور سفر‌های نسبتاً طولانی در ماه‌های گذشته روی این مصدومیت‌ها اثرگذار بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج