۸۰۶۸۲۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تشکیل پرونده جدید برای کارگر بازداشتی هفت تپه

وکیل مدافع اسماعیل بخشی یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه که در بازداشت به سر می برد از تشکیل پرونده جدید برای موکلش در شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: وکیل مدافع اسماعیل بخشی یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه که در بازداشت به سر می برد از تشکیل پرونده جدید برای موکلش در شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز خبر داد.

فرزانه زیلابی درباره آخرین وضعیت پرونده این کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه اظهار داشت: علاوه بر دو اتهام مطرحه شده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش با عناوین اتهامی «اخلال در نظم عمومی» و «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی»، پرونده ای با اتهام «مشارکت در تشکیل گروه با هدف برهم زدن امنیت» برای موکلم در شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل شده است.

این وکیل دادگستری افزود: طبق قانون و با لحاظ سوابق ارجاع این پرونده برای رسیدگی توامان باید به دادسرای شوش ارسال و با پرونده قبلی تجمیع شود.

وی افزود: در خصوص پرونده بخشی سیزدهم آذر به صورت مستدل و مستند درخواست ارجاع موکلم را به پزشکی قانونی داشتم که با وجود دستور دادیار شعبه تاکنون بدون اقدام مانده است.

زیلابی در پاسخ به این سوال که پرونده افراد متهم در ماجرای کارخانه نیشکر هفت تپه به صدور قرار در شعبه دادسرای شوش منتهی شده است یا خیر، گفت: در خصوص پرونده های اخیر کارگران شرکت نیشکر هفت تپه مطرح در شعب اول و دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش تاکنون قراری اعم از کیفر خواست یا منع تعقیف صادر نشده است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آخرین وضعیت پرونده علی نجاتی، عضو سندیکای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که اخیرا بازداشت شده است، توضیح داد: با وجود آنکه در خبرها آمده بود که موکلم به منظور اجرای محکومیت قبلی جلب شده اما در پیگیری های بعدی معلوم و مشخص شد که تاکنون برای موکلم دو پرونده با عناوین اتهامی متعدد در حال رسیدگی است.

زیلابی افزود: پرونده نخست نجاتی با اتهام «اخلال در نظم عمومی از طریق هدایت جریان تجمعات و اعتصابات شرکت نیشکر هفت تپه» در شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک مطرح است و پرونده دوم نیز با اتهام «امنیتی» در شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش مطرح و در حال رسیدگی است.

وکیل نجاتی گفت: موکلم بیماری قلبی دارد و تحمل فضای بازداشتگاه برای او دشوار و خطرناک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم از حق و حقوق قشر زحمت کش کارگر...
      دستتون درد نکنه

    • آ زاد

      این همان عدالتی است که شعار می دهند

    • بدون نام

      چرا هیچکدام از کارگرها به فکر همکاران زندانیشان نیستن چرا اقدامی برای آزادیشان نمیکنند این رسم جوانمردی نیست

    • بدون نام

      واقعا چرا کارگران دیگر هیچ کاری نمیکنند این رسم جوانمردی وغیرتی ایرانی نیست!!!!ایا ما داریم اصالت وشاخصه ایرانی که همان غیرت وتعصب است را از دست میدهیم!!!!!

    • بدون نام

      واقعا ننگ بر کارگران مزدور و بی غیرتی که با دریافت یکی دو ماه حقوق معوقه خودشان همکاران خودشان را به پشیزی فروختند و برگشتند به سر کارشان ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج